مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته تربیت بدنی در اتریش

رشته تربیت بدنی در اتریش

رشته تربیت بدنی در اتریش فرآیند آموزشی است که بر رشد فیزیکی، بهبود عملکرد ارگانیسم، آموزش مهارت های حرکتی تمرکز دارد. مدرک کارشناسی ارشد در تربیت بدنی شامل دوره هایی در راهبردهای مربیگری، آناتومی و فیزیولوژی، همراه با بیومکانیک، تجزیه و تحلیل تدریس در تربیت بدنی، مسائل جاری در تربیت بدنی، همراه با آموزش تربیت بدنی ابتدایی متوسطه است. رشته تربیت بدنی در اتریش از سوی دانشگاه های معتبر و مختلف و در شهرهای متفاوتی آموزش داده می شود و از سوی دیگر بسترهای شغلی مناسبی در این رشته فراهم است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در رشته تربیت بدنی، کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، آماده ارائه راهنمایی هستند.

اطلاعات کلی پیرامون رشته روانشناسی در اتریش

رشته تربیت بدنی که شاخه ای از علوم ورزشی محسوب می شود به مطالعه حرکات و ورزش انسان و فواید سلامتی ناشی از انجام فعالیت بدنی می پردازد. مطالعه علوم ورزشی دانش نظری در مورد ساختارها و مکانیسم های بدن انسان، تغذیه و آموزش فنی را در بهینه سازی عملکرد یکپارچه می کند. برنامه های علوم ورزشی از طریق سخنرانی ها و سمینارها انجام می شود.

اما دانشجویان در جلسات عملی در امکانات ورزشی مختلف مانند:

  • زمین
  • زمین های ورزشی
  • سالن های بدنسازی
  • استخرها

سرفصل های دروس رشته تربیت بدنی در اتریش عبارتند از:

  • ورزش و فیزیولوژی ورزشی
  • بیومکانیک
  • کنترل و یادگیری حرکتی
  • قدرت و آمادگی
  • آناتومی و فیزیولوژی اولیه انسان
  • اصول تغذیه انسان

اگر از متقاضیان تحصیل در اتریش هستید، لازم است گفته شود که مدرک کارشناسی در تربیت بدنی شامل کسب دانش آناتومی، تغذیه، همراه با حرکت شناسی، روانشناسی ورزشی، همراه با روش های آموزش تربیت بدنی، کمک های اولیه و پیشگیری از آسیب است. معلمان تربیت بدنی نقش مهمی در حفظ سلامت جسمانی و کشف ستاره های آینده ورزش دارند. وظایف دانشجو کارشناسی ارشد تربیت بدنی شامل راهنمایی برای سبک زندگی سالم همراه با بهبود عملکرد دانش آموزان می باشد.

درآمد شاغلان رشته تربیت بدنی در اتریش

فردی که به عنوان معلم تربیت بدنی در اتریش کار می کند معمولا حدود 2840€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 1360€ (یورو) که کمترین میزان است تا 4450€ (یورو) که بالاترین میزان می باشد، متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق معلمان تربیت بدنی بر اساس تجربه، مهارت و جنسیت متفاوت است. اما بر اساس یک وزن دهی کلی به کل معیارها، متوسط حقوق 2950€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان معلم تربیت بدنی کار می کنند کمتر از 2950€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 2950€ (یورو) درآمد دارند. در عین حال 25% از معلمان تربیت بدنی کمتر از 1940€ (یورو) درآمد دارند، در حالی که 75% آنها بیش از 1940€ (یورو) درآمد دارند.

موضوع و در واقع فاکتوری که بیش از هر چیز بر این سطوح حقوقی اثرگذار است، سطح تجربه است که مهمترین عامل در تعیین حقوق است. هر چه سال های تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است. ما حقوق معلمان تربیت بدنی را بر اساس سطح تجربه تقسیم کردیم و این چیزی است که ما پیدا کردیم. یک معلم تربیت بدنی با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا 1590€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 2260€ (یورو) در ماه درآمد کسب کند که 42% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. در خصوص اطلاع از شرایط اعزام دانشجو به اتریش پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشید.

درآمد شاغلان رشته تربیت بدنی در اتریش

درآمد ساعتی معلم رشته تربیت بدنی در اتریش

میانگین دستمزد ساعتی معلم تربیت بدنی در اتریش 16€ (یورو) در ساعت. این بدان معناست که متوسط معلم تربیت بدنی در اتریش برای هر ساعت کار تقریبا 16 € (یورو) درآمد دارد. دستمزد ساعتی حقوقی است که در یک ساعت کار پرداخت می شود. در اتریش معمولا مشاغل به 2 دسته مشاغل حقوق بگیر و مشاغل ساعتی طبقه بندی می شوند. مشاغل حقوق بگیر مبلغ ثابتی را صرف نظر از ساعات کار پرداخت می کنند. جهت اطلاع از شرایط کار در اتریش مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

برای تبدیل حقوق به دستمزد ساعتی از فرمول فوق استفاده می شود (با فرض 5 روز کاری در هفته و 8 ساعت کاری در روز که استاندارد اکثر مشاغل است. محاسبه دستمزد ساعتی بسته به ساعات کار در هفته و کمک هزینه سالانه مرخصی ممکن است کمی متفاوت باشد. ارقام ذکر شده در بالا تقریب خوبی هستند و به عنوان استاندارد در نظر گرفته می شوند. یکی از تفاوت های عمده بین کارمندان حقوق بگیر و کارکنان ساعتی، واجد شرایط بودن اضافه کاری است. کارمندان حقوق بگیر معمولا از اضافه کاری معاف هستند، برخلاف کارکنان ساعتی.

در ادامه و در قالب جدول زیر، به درآمد شاغلان رشته تربیت بدنی در اتریش بر حسب شهر اشاره شده است:

نام شهرمیزان درآمد شاغلان رشته تربیت بدنی در اتریش
گراتس€3220
اینسبروک€3010
کلاگنفورت€3040
لینز€2940
سنت پولتن€2830
وین€3180

علاقه مندان مهاجرت به اتریش برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در رشته تربیت بدنی در اتریش با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گفتگو کنند تا اطلاعات تخصصی تری را در این زمینه دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :