مهاجرت کاری کانادا

کار در استان کبک کانادا

کار در استان کبک کانادا

کار در استان کبک کانادا برای متقاضیان بین المللی و اروپایی که تمایل به فعالیت و اشتغال زایی دارند، فرصت های بسیاری را فراهم آورده است. استان کبک کانادا در شمال شرقی این کشور واقع شده است. اکثریت جمعیت کبک در مناطق جنوبی استان ساکن هستند. اقتصاد کبک متنوع و فراصنعتی و دارای پتانسیل متوسط رشد است. بخش های تولید و خدمات بر اقتصاد مسلط هستند. اگر کبک به طور مستقل یک کشور بود، اقتصاد آن جزء 44 کشور بزرگ در جهان قرار دارد. استان کبک همچنین در سازمان همکاری اقتصادی و توسعه در رده بیست و یکم قرار دارد. اقتصاد کبک 19.65% از کل تولید ناخالص داخلی کانادا را نشان می دهد. کبک یک چهارم کل تولیدات را در کانادا انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

منابع کار در استان کبک کانادا

بزرگترین شهر استان کبک، مونترال است که در پایین دست شهر کبک در رودخانه سنت لارنس و در مجاورت بسیاری از شهرهای مهم دیگر کانادا و آمریکا واقع شده است. مونترال و مناطق اطراف آن بیش از 4 میلیون نفر ساکن هستند که بسیاری از آنها به 2 زبان فرانسوی و انگلیسی صحبت می کنند. استان کبک از نظر فرهنگی به عنوان تنها استانی که زبان اول آن فرانسوی است، در کانادا متمایز است. موقعیت استراتژیک مونترال در امتداد رودخانه سنت لارنس قدرت اقتصادی و سیاسی قابل توجهی در این شهر ایجاد کرد که مهاجران از سراسر جهان را به خود جذب می کرد. امروزه، مونترال پر جنب و جوش یکی از جذاب ترین و دارای فرهنگ غنی در شهرهای کانادا است و بخش عمده ای از 50000 تازه واردی را که سالانه وارد کبک می شوند، جذب می کند.

کبک در کانون توجه استان ها قرار دارد. از این رو برای انتخاب به هنگام جستجوی خانه جدید در کانادا گزینه های زیادی دارند. بدین ترتیب در هر شهر، فرصت های منحصر به فردی برای بازار کار، سبک زندگی و زندگی خانوادگی وجود دارد تا نیازهای افراد را به عنوان یک تازه وارد برآورده کند. اقتصاد کبک مبتنی بر منابع بوده است. زمین حاصلخیز در اطراف رودخانه سنت لارنس بخش عمده ای از کشاورزی کانادا را تولید می کند و شیلات، جنگلداری و تولید خمیر کاغذ و برق از جمله عوامل قابل توجهی در اقتصاد کبک هستند. آب شیرین برای نوشیدن، برق و انواع معادن و تولید در این منطقه به وفور یافت می شود. از آنجا که مونترال یک مرکز مالی در استان و کانادا است، بسیاری از شرکت های تجاری، مالی و حمل و نقل در مونترال دفتر مرکزی دارند و فرصت های شغلی زیادی را در این زمینه ها فراهم می کنند.

منابع کار در استان کبک کانادا

شرایط اقتصادی و کار در استان کبک کانادا

به لطف اقتصاد پررونق و کاهش نیروی کار (به دلیل افزایش سن، بازنشستگی و غیره)، شهر کبک و مناطق اطراف آن طیف گسترده ای از فرصت های شغلی هیجان انگیز را ارائه می دهند. بدین ترتیب این استان یکی از پایین ترین نرخ بیکاری در کانادا را شامل می شود. به طور کلی، نرخ اشتغال و کار در استان کبک کانادا در 10 سال گذشته با نرخ %0.03 در سال کاهش می یابد. نرخ مشارکت در کبک با نرخ %0.03 در هر سال کاهش می یابد. نرخ مشارکت، درصد افرادی که شاغل هستند یا به طور فعال بدنبال کار هستند را نشان می دهد. نرخ مشارکت فزاینده نشان می دهد افراد بیشتری وارد نیروی کار می شوند، مهاجرت می تواند به طور قابل توجهی بر این معیار اقتصادی تأثیر بگذارد. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در کانادا پیشنهاد ما به شما بررسی مقاله مورد نظر می باشد.

افزایش نرخ بیکاری در کبک کانادا نشانگر “بازار کارفرمایان” است که در آن تعداد متقاضیان کار در مقایسه با تعداد مشاغل موجود بیشتر است. شهر کبک کانادا به عنوان دومین قطب بزرگ اقتصادی در استان کبک و هفتمین مرکز بزرگ کانادا است. از سال 2000، تقریبا 66100 شغل در منطقه کبک کانادا ایجاد شده است. اقتصاد کبک در حال رونق است، در حالی که تعدادی از بخش ها به دنبال استخدام نیروی کار هستند. به ویژه به دلیل خلاقیت و بهره وری بخش صنعتی و جامعه علمی آن، فناوری بالا یکی از اصلی ترین عوامل اقتصادی شهر کبک است. بخش های برتری از قبیل اپتیک، فوتونیک، علوم زندگی، بیمه و خدمات مالی، ICT و الکترونیک، پردازش مواد غذایی و ساختمان های سبز کارگران ماهری هستند که تقاضای زیادی دارند. شرایط کار در کانادا به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

شرایط کارفرما و اجازه کار در کبک کانادا

این استان با داشتن بیش از 19600 شرکت، بیش از 5200 محقق در بخش های اصلی منطقه، 160 موسسه صادر کننده، بیش از 300 مرکز تحقیقاتی، صندلی ها و انجمن ها و منابع گسترده شغلی دیگر با شاخص توسعه اقتصادی بسیار خوب 102.7% (مونترال 101.5%، استان کبک 100%) میزبان نیروهای کار فعال می باشد. این هجوم فعالیت اقتصادی منجر به فرصت های شغلی متعدد، امکان پیشرفت و مسیرهای شغلی امیدوارکننده می شود. شهر کبک و منطقه اطراف آن نیز به دلیل کیفیت زندگی، محیط کار ایده آل، خدمات شخصی برای مهاجران و چشم انداز بین المللی به خوبی شناخته شده اند. بانک شغلی دولت کانادا همچنین تجزیه و تحلیل روند شغلی آنلاین را با برآورد در دسترس بودن شغل، دستمزد و شرایط آموزشی براساس موقعیت و منطقه ارائه می دهد. شرایط مهاجرت به کانادا به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

بدین ترتیب برنامه نیروی کار ماهر برای افرادی در نظر گرفته شده است که قصد کار دائمی در کبک را دارند. در خصوص کار در استان کبک کانادا از کسانی که واجد شرایط ترین افراد هستند برای جبران خلا استخدام های شغلی دعوت خواهد شد. افرادی که دنبال کار موقت در استان کبک هستند نیز باید طبق برنامه نیروی کار موقت خارجی از دولت استانی کبک کانادا مجوز بگیرند. کارفرما به افراد در تعیین واجد شرایط بودن کمک می کند. کارفرمایان استان کبک کانادا ممکن است نیاز به گرفتن نظر بازار کار (LMO) از منابع انسانی و توسعه اجتماعی کانادا (HRSDC) داشته باشد. از اینرو LMO تایید می کند که کارفرما مجاز است شغل را با یک کارگر خارجی پر کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توان با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :