مهاجرت کاری استرالیا

ویزای کاری استرالیا

ویزای کاری استرالیا

یکی از رایج‌ ترین راه هایی که می ‌توان اقامت کشور استرالیا را اخذ کرد، مهاجرت از طریق کار و اخذ ویزای کاری استرالیا است. با توجه به تنوع ویزاها و شرایطی که برای هر کدام از آن ها وجود دارد، اخذ ویزای کاری استرالیا کمی پیچیده تر می ‌شود. اما با وجود این شرایط به دلیل این که این کشور دارای امکانات زندگی خوب و شرایطی نظیر حقوق بالا می ‌باشد، افراد زیادی این مراحل را طی می ‌کنند تا بتوانند اقامت استرالیا را دریافت کنند. اگر شما هم قصد دارید تا ویزای کاری استرالیا را اخذ کنید باید به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید تا کارشناسان این مجموعه اطلاعات لازم را در خصوص این ویزا و شرایط اخذ آن را در اختیار شما قرار دهند.

انواع ویزای کاری استرالیا

اولین گام برای دریافت ویزای کاری استرالیا و مهاجرت به این کشور از طریق کار، این است که فرد باید از بین مشاغل کشور استرالیا گزینه ‌ای را انتخاب کند که با مدرک تحصیلی او مرتبط باشد. در مرحله بعد تخصص انتخابی توسط فرد متقاضی را مورد بررسی قرار می‌ دهند. عوامل مختلفی می ‌توانند در اخذ ویزای کاری استرالیا و کسب امتیاز بالا به شما کمک کنند که در ادامه این مطالب آن ها را بررسی خواهیم کرد. قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که ویزای کاری انواع مختلفی دارد.

هر کدام از این ویزاها شرایط مخصوص به خود را دارند اما 2 نوع از مهم‌ ترین این ویزاها به شرح زیر می ‌باشد:

  • ویزای کار اقامت موقت
  • ویزای کار اقامت دائم

شرایط لازم برای درخواست ویزای کاری استرالیا

افرادی که قصد اخذ ویزای کاری استرالیا را دارند، باید از بین لیست ارائه شده مشاغل مورد نیاز استرالیا یک شغل را انتخاب کنند، به علاوه شرایط حتما باید شرایط زیر را دارا باشند:

  • بتوانند اثبات کنند که شرایط جسمی و روحی مناسب برای کار در این کشور را دارند.
  • تسلط کافی برای صحبت کردن، گوش دادن و خواندن زبان انگلیسی داشته باشند.
  • سوابق آن ها قابل قبول بوده و حتما باید با شغل انتخابی آن ‌ها مرتبط باشد.
  • مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری را تحویل داده و فرم ‌های مربوطه را تکمیل کنند.

توجه داشته باشید که لیست مشاغلی که کشور استرالیا ارائه می ‌دهد هر ساله تغییر می ‌کند به علاوه شرایط درخواست برای ویزای کاری استرالیا نیز همیشه ثابت نیست و دچار تغییراتی می ‌شود. در واقع هر سال شرایط ورود به استرالیا از طریق کار سخت تر می ‌شود. به همین علت نمی ‌توان گفت که این شرایط همیشه ثابت می ‌مانند، بنابراین قبل از ارسال درخواست به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید تا آنها شرایط سال جدید را در اختیار شما قرار دهند. جهت اطلاع از شرایط کار در استرالیا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

شرایط لازم برای درخواست ویزای کاری استرالیا

امتیازبندی ویزای کاری استرالیا

امتیاز بندی ویزای کاری استرالیا به این علت تهیه شده است که افرادی که دارای مهارت ‌های بالاتر هستند، شانس بیشتری برای دریافت این ویزا داشته باشند. نحوه کار این سیستم به این شکل است که افراد را به دسته ‌های مختلف تقسیم می ‌کند و بر اساس شرایط و ملاک های مختلفی به آن ها امتیاز می‌ دهد. به عنوان مثال اشخاصی که سن آن ها کمتر از 45 سال باشد نسبت به سایر افراد شانس بیشتری برای دریافت این ویزا خواهند داشت و همچنین افرادی که رده سنی 25 تا 35 سال را داشته باشند، امتیاز بالاتری دریافت می ‌کنند.

فاکتور دیگری که می ‌تواند برای کسب امتیاز بیشتر به متقاضیان کمک کند این است که نمره زبان مورد قبول آیتلس آن‌ ها حداقل 6 باشد و نمره ‌های بالاتر امتیاز بالاتری کسب می ‌کنند. برای اعطای ویزای کاری استرالیا برای هر مقطعی امتیازهای جداگانه ‌ای در نظر می ‌گیرند. همچنین به افرادی که در استرالیا تحصیل کرده باشند و مهر مترجم رسمی این کشور را دارا باشند نیز امتیاز ویژه ‌ای تعلق می ‌گیرد، در نهایت باید گفت عوامل دیگری مانند وضعیت تاهل، وضعیت اسپانسری و سوابق کاری نیز امتیازهای جداگانه‌ ای دارند. شرایط و هزینه زندگی در استرالیا به طور کامل در مقاله لینک شده شرح داده شده است.

مزایای اخذ ویزای کاری استرالیا

از آن جایی که استرالیا یک کشور توسعه یافته بوده و از وضعیت اقتصادی خوبی برخوردار است، مهاجرت کاری به این کشور می ‌تواند پیشرفت زیادی برای افراد به دنبال داشته باشد و به آنها کمک می ‌کند تا شرایط زندگی خود را بهبود ببخشند. در ادامه ما اصلی ‌ترین مزایای ویزای کاری استرالیا و اقامت در این کشور را ذکر می ‌کنیم:

  • امنیت بالا
  • ثبات اقتصادی و حمایت از کارآفرینان برای راه اندازی کسب و کار
  • شهرهای بزرگ با امکانات پیشرفته
  • استقبال بی نظیر از مهاجران و فرهنگ بالای مهاجرپذیر
  • امکانات شغلی متنوع
  • نیاز بالای این کشور به نیروی کار
  • سرعت بالای اعطا ویزا در مقایسه با کشورهای دیگر

به طور کلی کشور استرالیا یک مقصد فوق العاده است برای کسانی که قصد دارند در کشورهای دیگر مشغول به کار شوند، در صورتی که می ‌خواهید ویزای کاری استرالیا را دریافت کنید، بهتر است پرونده خود را به موسسه هایی بسپارید که وکلای آن ‌ها تجربه کافی در این زمینه داشته باشند و پرونده ‌های موفق متعددی داشته باشند. به این منظور شما می ‌توانید از وکلای با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک بگیرید و از مشاوره ‌های آن ‌ها بهره‌ مند شوید تا در نهایت نتیجه مورد نظر خود را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :