ویزای مسافرتی اندونزی

ویزای توریستی اندونزی

ویزای توریستی اندونزی

اخذ ویزای توریستی اندونزی، مهم ترین رکن ورود به این کشور به عنوان گردشگر می باشد که بایستی از شرایط اخذ این ویزا اطلاع یابید. اندونزی، یکی از قطب های اقتصادی و توریستی منطقه جنوبی شرقی آسیا بوده و مسافرت به این کشور، می تواند تجربه بسیار خوب و دلچسبی را برای شما رقم بزند. کشور اندونزی به دلیل واقع شدن در قاره آسیا، می تواند مقصد خوبی برای گردشگران ایرانی باشد. اندونزی متشکل از بیش از 17000 جزیره با وسعت های مختلف است که می تواند مقصد خوبی برای یک مسافرت خارج از کشور باشد. برای بررسی بیشتر این موضوع با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

شرایط ویزای توریستی اندونزی

یکی از مهم ترین و پر مخاطب ترین ویزای اندونزی، ویزای توریستی اندونزی می باشد. اخذ ویزا برای ایرانیان در راستای مهاجرت به اندونزی دشواری زیادی ندارد. برای اخذ ویزا توریستی و مجوز مسافرت گردشگری نیازمند مدارکی است که به باید به سفارت اندونزی در ایران ارائه کنید. ویزای توریستی اندونزی از تاریخ صدور به مدت 3 ماه اعتبار داشته و اجازه ورود شما به این کشور صادر می شود. مدت اعتبار این ویزا می تواند بین 7، 14، 30 متغیر می باشد. تعداد روزهای اعتبار این ویزا، به معنای حداکثر محدودیت حضور شما در خاک این کشور است. لازم به ذکر است که ویزای توریستی تنها برای فعالیت های گردشگری موقت صادر شده و صدور این نوع از ویزا، به معنی مجوز اشتغال، تجارت و اقامت شما در این کشور نخواهد بود.

زمان مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی اندونزی 10 روز است. بهترین زمان اقدام برای اخذ ویزای اندونزی حداقل 30 روز قبل از شروع مسافرت است. برای اخذ ویزای توریستی اندونزی باید مدارکی را به سفارت اندونزی در ایران ارائه دهید. شما برای رفتن به سفارت اندونزی باید به آدرس تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، جنب ساختمان پزشکان 200، پلاک 180 بروید. روزهای تعطیل این سفارت جمعه ها و شنبه ها و ساعت کاری سفارت اندونزی 9 صبح الی 12 ظهر می باشد.

مدارکی که باید به سفارت جهت اخذ ویزای گردشگری اندونزی ارائه دهید عبارت است از:

  • شناسنامه و کارت ملی
  • پاسپورت معتبری که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.
  • فرم تکمیل شده ویزای توریستی اندونزی
  • 2 قطعه عکس پرسنلی 4 * 6 زمینه سفید
  • نامه تمکن مالی بانکی و مهر معتبر و انگلیسی
  • رزرو بلیط هواپیما و هتل برای اقامت در اندونزی

اماکن گردشگری اندونزی

شما با اخذ ویزای توریستی اندونزی، می توانید به اماکن دیدنی و معروف این کشور سر بزنید و از آن ها بازدید کنید. اندونزی به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی خط استوا، کشوری سرسبز محسوب می شود. بدین علت است که این کشور می تواند مقصد مناسبی برای دوست داران طبیعت باشد. این کشور، دارای اقامتگاه های مختلفی است؛ شما می توانید از هتل های لوکس گرفته تا اقامتگاه های ارزان در این کشور پیدا کنید و در آن مستقر شوید. یکی از مراکزی است که همواره یکی از مقاصد پر مخاطب اندونزی می باشد، کوه برومو است. کوه برومو یکی از مقاصد اصلی توریست هایی است که به این کشور سفر می کنند. این کوه ارتفاعی بالغ بر 2329 متر داشته و همواره از دهانه آن دود خارج می شود. آخرین فوران این کوه آتشفشان به سال 2016 باز می گردد.

دریاچه لابوان کرمین، از دیگر اماکن گردشگری اندونزی است. این دریاچه که از آن به عنوان زلال ترین دریاچه دنیا یاد می شود، به قدری زلال است که وقتی به سطح آن نگاه می کنید، تا کف آن قابل مشاهده است. از عجایب این دریاچه می توان شور بودن آب آن در کف و شیرین بودن آب آن در سطح دریاچه اشاره کرد. دریاچه دیگری که با اخذ ویزای توریستی اندونزی می توانید از آن بازدید کنید، کلیموتو نام دارد. جاذبه اصلی دریاچه کلیموتو، تغییر رنگ آن در زمان های مختلف است؛ علت این پدیده زیبا را آتشفشانی بودن آن می دانند. هر ساله با تغییر رنگ این دریاچه مراسمی مقدس برگزار شده که با یاد عزیزان از دست رفته انجام می شود.

اماکن گردشگری اندونزی

قوانین مربوط به مسافرت به اندونزی

زمانی که ویزای توریستی اندونزی را اخذ می کنید، در نظر داشته باشید که هر کشوری قوانین مربوط به خود را دارد. علاوه بر مردم بومی، توریست هایی که به این منطقه سفر می کنند نیز باید به این قوانین پایبند بوده و به آن احترام بگذارند. بعضی از قوانین، ریشه در تاریخ و فرهنگ مردم آن مرز و بوم دارد؛ اما بعضی از قانون ها، توسط مقامات دولتی این کشور به تصویب رسیده است و همه موظف هستند تا آن را رعایت کنند. قوانین این کشور در رابطه با مواد مخدر، سفت و سخت ظاهر می شود. در این کشور، هر نوع استفاده از مواد مخدر ممنوع بوده و مجازات دارد.

حتی اگر کسی را به عنوان توزیع کننده دستگیر کنند، ممکن است مجازات اعدام برایش در نظر گرفته شود. زندان های اندونزی، زندان هایی ترسناک و با شرایط وخیم بهداشتی می باشد که کمتر کسی ترجیح می دهد تا وقت خود را در این زندان ها بگذراند. بعضی قوانین وجود دارد که رعایت آن ها برای توریست ها مسافران الزامی است. یکی از این قوانین، مربوط به قوانین گمرک و مواد و لوازم ممنوعه این کشور است. رعایت نکردن این قوانین می تواند منجر به جریمه و یا حبس شود.

محدودیت های لوازم همراه توریست ها در اندونزی

محدودیت های حمل لوازم با داشتن ویزای توریستی اندونزی به شرح زیر می باشد:

  • سلاح گرم
  • مواد مخدر
  • عطر و ادکلن بیش از حد مورد نیاز یک نفر
  • دوربین های فیلم برداری و شکاری

اندونزی به دلیل اماکن گردشگری دیدنی، هزینه پایین مسافرت به این کشور و مردم خونگرم و مهمان پذیری که داراست، همواره مورد توجه گردشگران زیادی از سرتاسر جهان بوده است. این کشور به دلیل نداشتن فاصله زیاد با ایران و قیمت نسبتا مناسب، می تواند توسط گردشگران ایرانی نیز بسیار مورد توجه قرار بگیرد و خاطره خوشی را برای شما بسازد. شما دوستان توانایی سفر به این کشور، به صورت انفرادی و یا به همراه تور را دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید؛ همچنین می توانید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نیز تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :