ویزای مسافرتی ارمنستان

ویزای توریستی ارمنستان

ویزای توریستی ارمنستان

هر ساله شهروندان ایرانی جهت گردشگری و بازدید این کشور برای اخذ ویزای توریستی ارمنستان به آژانس های مهاجرتی مراجعه می نمایند. علاوه بر آب و هوای دلپذیر، ارمنستان مجموعه ای از امکان تاریخی و طبیعی را در خود دارد که چشمان هر بیننده ای را شگفت زده می کند. نکته جالب دیگر در مورد این کشور هزینه ارزان سفر و گردش در آن است و همین موضوع موجب شده که بسیاری از گردشگران در زمانی طولانی در این کشور به سیاحت می پردازند. چراکه مردم ارمنستان به گرمی از مهاجران و مسافران استقابل می کنند و بسیاری از سر همین مهمان نوازی به جای هتل در منطقه های بوم گردی و هاستل ها ساکن می شوند. شما با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید جزئیات دیگری علاوه بر این مقاله بخوانید.

شرایط اقامت و ویزای توریستی ارمنستان

اگر هزینه اقامت در یکی از هتل های معروف کشور ارمنستان مانند هتل ماریوت ایروان را دارید می توانید در این بخش اطلاعاتی را کسب نمایید. این هتل دقیقا در قلب شهر قرار دارد و برای هر شب حدود 130$ (دلار) یا بیشتر هزینه دارد. فقط توجه داشته باشید، همه این قیمت ها بسته به فصل و روز هفته می توانند تغییر کنند. از سوی دیگر کاملا ممکن است اتفاق بیفتد که در برخی مناطق شهری فقط یک هتل وجود داشته باشد که با آن روبرو شوید. همانطور که می توانید حدس بزنید، اغلب این شهرها جاذبه های توریستی ندارند و از منظر مسافر چندان مورد توجه نیستند. برای مثال، شهر گاور در نزدیکی دریاچه سوان تنها یک هتل دارد. بدیهی است که گزینه ‌های زیادی برای افرادی که بودجه ‌های قابل توجهی در اختیار دارند، وجود دارد که خدمات برتر، مناظر عالی و هر امکانات ممکن را ارائه می ‌دهند.

به عنوان مثال، یک شب اقامت در لاستیور ریزورت در ارمنستان بسته به نوع اتاق، نمای بالکن و امکانات می تواند 105$ (دلار) و بیشتر هزینه داشته باشد. این استراحتگاه در یک روستای دورافتاده زیبا واقع شده است که در آن گردشگری شدید و فعالیت ‌های پیاده‌ روی اخیرا به طور چشمگیری افزایش یافته است. اگر مشتاق کاوش در گوشه های غیر توریستی ارمنستان هستید و طعم واقعی زندگی را به دست می آورید، مکان هایی مانند نوش را جستجو کنید. گزینه های تخت و صبحانه در ارمنستان از دیگر اشکال اقامتگاه در ارمنستان است. از اینرو مهمان نوازی به عنوان یک ویژگی معمولی در میان ارامنه، اقامت در B&B را به تجربه ای واقعا فراموش نشدنی و شگفت انگیز تبدیل می کند.

شرایط اقامت و ویزای توریستی ارمنستان

مکان های توریستی کشور ارمنستان

بزرگترین شهر ارمنستان، پایتخت ایروان، مکانی عالی برای شروع برای کسانی است که مایل به کشف کشور ارمنستان هستند. این شهر میدان بزرگ جمهوری را در خود جای داده است، در حالی که بالا رفتن از آبشار برای دیدن بنای یادبود شهر برای پیروزی شوروی در جنگ جهانی دوم ضروری است. ایروان شهری عمیقا تاریخی است و بازدید از بنای یادبود نسل کشی ارامنه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گذشته آشفته این کشور ضروری است. بازار دستفروشی Vernissage نیز ارزش بازدید را دارد. در حالی که پیاده روی در تنگه هرازدان نیز به شدت توصیه می شود. بسیاری از چیزهایی که ارمنستان ارائه می دهد را می توان در سفرهای یک روزه از ایروان که به شهر کافه ها معروف است، کاوش کرد. ایروان همچنین خانه مسجد آبی است که تنها مسجد در کل کشور است و همچنین دنیای زیرزمینی شگفت انگیز Levon است.

دومین ذخیره ‌گاه بزرگ جنگلی ارمنستان، ذخیره ‌گاه دولتی شیکاهوگ، به قدری دست نخورده است که بخش ‌های زیادی از آن تا به امروز اکتشاف نشده باقی مانده است. دریاچه سوان از دیگر مناظر است که در قلب ارمنستان یافت می شود، بزرگترین دریاچه این کشور و مکانی زیبا برای بازدید در زمان استراحت در کشور است. این دریاچه توسط صومعه ‌های خیره‌ کننده احاطه شده است. موج سواری از جمله فعالیت های تفریحی موجود در دریاچه است. جهت اطلاع از هزینه زندگی در ارمنستان می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

قواعد اخذ ویزای توریستی ارمنستان

اتباع کشورهایی که رژیمی برای ورود به جمهوری ارمنستان بدون ویزای ورود ایجاد شده است، می توانند حداکثر برای مدت 180 روز در سال در خاک جمهوری ارمنستان اقامت داشته باشند. ویزای توریستی برای دیدار با هدف دیدار یا دیدن اقوام (دوستان)، گردشگری اتحاد خانواده (تفریح)، درمان، شرکت در رویدادهای فرهنگی، ورزشی، علمی و کنفرانس ها می باشد. ویزای توریستی ارمنستان به گونه ای سازماندهی شده است که اجرای پروژه های کوتاه مدت در خصوص کمک های فنی، بشردوستانه، خیریه، حمایت مالی، شرکت در مذاکرات تجاری، انجام فعالیت های کاری، راه اندازی فعالیت های اقتصادی، تاسیس یک سازمان تجاری، تاسیس شعبه یا نمایندگی یک بازرگانی سازمان یک کشور خارجی که در جمهوری ارمنستان سرمایه گذاری می کند، ویزایی است که می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

در جدول زیر به مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای توریستی ارمنستان اشاره شده است:

ردیفنوع مدارک مورد نیاز
1کشور مبدا و ملیت در بدو تولد
2اطلاعات مربوط به تابعیت گذشته
3اطلاعات مربوط به تابعیت فعلی
46 عکس رنگی حرفه ای اندازه پاسپورت با پس زمینه روشن
5ارائه فرم تکمیل شده درخواست ویزای توریستی
6ارائه رسید پرداخت هزینه های مربوط به ویزا

مشاوران همراه با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده همکاری و ارائه خدمات مشاوره ای در هر موضوع مرتبط با ویزای توریستی ارمنستان به گردشگران علاقه مند به این کشور می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :