مهاجرت سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا، از بهترین روش های مهاجرتی به کانادا می باشد که در این برنامه بر روی آینده خود سرمایه گذاری می کنید. سریعترین روش جهت اخذ ویزای اقامت دائم (PR) کانادا و در ادامه دریافت تابعیت کانادایی، بهره گیری از گزینه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری می باشد.

ویزای لازم جهت مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، می تواند شامل: ویزای سرمایه گذار کانادا، ویزای کارآفرین کانادا و ویزای استارت آپ کانادا باشد. سعی ما در این مقاله، علاوه بر تشریح جزئیات کامل این روش ها، آشناسازی شما با شرایط و مراحل درخواست هر کدام از این روش ها می باشد. کارشناسان مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه مشاوره ها و اطلاعات بیشتر در این باره و سایر زمینه های مهاجرتی به شما عزیزان می باشند.

امتیازات سرمایه گذاری در کانادا

کانادا کشوری واقع در شمال قاره آمریکا بوده و جزء کشورهای اثرگذار و ذی نفوذ دنیا محسوب می شود. سیستم حکومتی این کشور از نوع پادشاهی مشروطه می باشد. این کشور با سیستم قضایی و دادگاهی مربوطه، نرخ های پایین بیکاری، آمار جرم و جنایت پایین، وضعیت بهداشتی بالا، سیستم آموزشی معروف، قوانین سخت گیرانه و میراث فرهنگی غنی، کشوری توسعه یافته می باشد. کانادا رسما کشوری 2 زبانه می باشد.

به دلایل فوق، کانادا کشوری مهاجرپذیر بوده و دارای انواع روش های مهاجرتی خاص می باشد. یکی از این روش ها، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری می باشد. روش مذکور به متقاضیان فرصت ها و امتیازات نایابی را ارائه می دهد. اولین و اصلی ترین امتیاز حاصل از اخذ ویزای سرمایه گذار کانادا، دریافت سریع اقامت دائم (PR) کانادا می باشد. پس از اقامت کانادا با استفاده از این روش، متقاضیان همچنین می توانند پس از گذشت 5 سال از اقامت خود، پاسپورت کانادایی خود و خانواده خود را اخذ نمایند.

چگونگی سرمایه گذاری در کانادا

از روش های رایج و جذابترین روش مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت این کشور می توان به روش مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری اشاره کرد. بر این اساس، برنامه معرفی شده برای مهاجرت سرمایه گذاران خارجی از نوع برنامه سرمایه گذار کانادایی و ویزای صادره از نوع ویزای سرمایه گذار کانادایی می باشد.

اما برای اخذ این ویزا، متقاضیان بایستی دارای صلاحیت هایی باشند:

به منظور کسب صلاحیت درخواست ویزای سرمایه گذار کانادا، متقاضی باید سرمایه خالص با ارزش حداقلی 1.6 میلیون $ (دلار) به صورت پس انداز بانکی داشته باشد و نیز سابقه کار مدیریتی یک ساله داشته باشد. همچنین متقاضی ویزای سرمایه گذار کانادا بایستی تمایل خود به انجام سرمایه گذاری با ضمانت دولتی تا سقف $800000 (دلار) را اعلام نماید.

اما مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری شامل این مدارک می باشد:

  • ارائه پاسپورت بین المللی با اعتبار حداقل یک ساله
  • عکس پاسپورتی
  • تهیه گواهی معاینه پزشکی
  • گواهی عدم سوء سابقه کیفری
  • مدرک مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی

چگونگی سرمایه گذاری در کانادا

روش های سرمایه گذاری در کانادا

کشور کانادا به عنوان بزرگترین کشوره قاره آمریکای شمالی و دومین کشور بزرگ جهان پس از روسیه، از پر رونق ترین و موفق ترین کشورهای جهان محسوب می شود. کانادا دارای یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین اقتصادهای جهان با بخش های اقتصادی عمده شامل انرژی، منابع طبیعی، اتومبیل سازی و صنایع سنگین می باشد. دلیل اصلی این همه محبوبیت کانادا در عرصه جهانی هم سرمایه گذاری خارجی (FDI) می باشد. به همین خاطر، سیاست دولت کانادا نیز طراحی و اجرای برنامه های مهاجرتی مختلف جهت تشویق سرمایه گذاران خارجی می باشد.

انواع برنامه های مهاجرت سرمایه گذاران به کانادا 2024، بر اساس جدول زیر می باشد:

نام برنامهوضعیت اقامتیشرایط درخواست ویزا
ویزای کارآفرین کانادا2 سالحداقل سرمایه تا سقف 300000CAD (دلار کانادا)

گواهی عدم سوء سابقه

استخدام حداقل یک شهروند کانادایی

ویزای سرمایه گذار کانادا2 سالارزش سرمایه خالص 1600000CAD (دلار کانادا)

حداقل سرمایه گذاری تا سقف 800000CAD (دلار)

 

ویزای استارت آپ کانادا2 سالارائه طرح تجاری پیشنهادی

تعهد سرمایه گذاری حداقل 25000CAN الی 75000CAN (دلار)

مدرک مهارت زبان انگلیسی یا فرانسه

مدرک اثبات تمکن مالی متقاضی

برنامه ویزای سرمایه گذار در کانادا

اگر چنانچه شما تاجر با سابقه یا فردی دارای ارزش سرمایه بالا بوده و به دنبال سرمایه گذاری در بیزینسی در کشور ثالث می باشید، برنامه ویزای سرمایه گذاری در کانادا می تواند سریعترین مسیر منتهی به اخذ اقامت دائم (PR) کانادا گردد. به نظر کارشناسان امر، شهرت بین المللی اقتصاد و امور مالی کانادا در واقع، نتیجه سیاست استقبال از سرمایه گذاران خارجی می باشد. بر این اساس، دولت کانادا مهاجران خارجی متقاضی ویزای سرمایه گذار کانادا 2024 را بر پایه توانایی در تولید ثروت در کانادا و مشارکت فعال در توسعه اقتصادی این کشور، انتخاب می کند.

مراحل درخواست ویزای سرمایه گذار کانادا بدین شرح است:

  • آماده سازی مدارک زیرنظر وکیل مهاجرتی معتبر
  • ترجمه اسناد و مدارک مورد نیاز به زبان رسمی کانادا
  • تکمیل فرم درخواست و امضاء آن
  • انجام مصاحبه متقاضیان صلاحیتدار
  • تایید درخواست متقاضی
  • سرمایه گذاری CAD800000 (دلار کانادا) و صدور CSQ یا گواهی گزینش کبک
  • صدور کارت PR در صورت تایید نهایی

شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری در کشور کانادا

آیا مایل به سرمایه گذاری در کانادا می باشید؟ آیا شرایط اخذ ویزای سرمایه گذار کانادایی را می دانید؟ بی تردید، بهترین و سریعترین روش مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم PR کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری می باشد که با توجه به اقتصاد کانادا ایده مطلوبی برای تجار و سرمایه گذاران ایرانی محسوب می شود.

اما درخواست ویزای سرمایه گذار کانادا 2024 تابع شرایط و ضوابط خاص خود می باشد:

  • مدرک اثبات سرمایه خالص شخصی به ارزش 1600000CAD (دلار کانادا)
  • مدرک 2 سال سابقه بیزینس
  • مدیریت موفق شرکت و کنترل درصد سهام به مدت حداقل 2 سال قبل از درخواست
  • مدیریت حداقل 5 کارمند تمام وقت
  • تمایل و توانایی سرمایه گذاری تا سقف 800000CAD (دلار کانادا)
  • اثبات تمکن مالی جهت حمایت مالی خود و خانواده

خدمات مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همانند ویزای سرمایه گذار کانادا، ویزای کارآفرین کانادا، ویزای تجاری کانادا و برنامه های استارت آپ از جمله مشاوره های تخصصی برای شروع بیزینس شما در کشور کانادا محسوب می شود. جهت پاسخگویی به سوالات شما بزرگواران، لطفا از مشاوره های حضوری و تلفنی رایگان این موسسه برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :