مهاجرت به کشور آمریکا

فرهنگ مردم آمریکا

فرهنگ مردم آمریکا

در مقاله فرهنگ مردم آمریکا مواردی از قبیل شکل زندگی، نوع پوشش، فعالیت های ورزشی، ارتباط اجتماعی، شیوه غذا خوردن مورد بررسی قرار می گیرد. به طور کلی باید بدانید کشور آمریکا از لحاظ فرهنگی تفاوت بسیاری با دیگر کشورها از لحاظ رسوم و نوع زندگی دارد که شما عزیزان می توانید با مطالعه این مقاله با برخی از این تفاوت ها آشنا شوید.

در حقیقت، زندگی در یک کشور جدید مخصوصا زندگی در ایالات متحده بسیار جذاب سرگرم کننده و هیجان انگیز خواهد بود. اما به نظر می رسد که این فرآیند مهاجرتی به یک برنامه ریزی کامل و جامعی نیاز دارد. ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برخی از رایج ترین چیزهایی را که باید در مورد آمریکایی ها و فرهنگ ایالات متحده در ذهن داشته باشید را با شما به اشتراک می گذاریم.

درباره فرهنگ و آداب و رسوم آمریکا

بهتر است از مراسم های عظیم و پر زرق و برق در این کشور زیبا و قدرتمند تعجب نکنید چراکه آمریکایی ها این شرایط را دوست دارند. در فرهنگ عامه آنها بزرگ و مجلل بودن پسندیده تر بوده و ایده آل محسوب می شود. بیشتر رستوران ها در آمریکا از سالن های بزرگ تشکیل می شود که در آن غذا سرو می کنند. این غیر معمول نیست که کسی سفارش غذایی قابل توجهی داشته باشد. سپس باقی مانده غذا خود را به خانه ببرد. لازم به ذکر است در برخی از رستوران ها مردم به پیش خدمت ها انعام نیز می دهند. این را بدانید اگر از سفارشی را که می خواهید بدهید اطمینان ندارید هیچ اشکالی ندارد که از سرور خود بپرسید که چه پیشنهادی برای شما دارد.

در کشور آمریکا بسیاری از افراد به ویژه شهر نشینان جوان از غذاهای محلی و سالم استفاده می کنند. همینطور تا حد ممکن مصرف ضایعات خود را کاهش می دهند. جالب است بدانید که هزینه زندگی در آمریکا برای مهاجران خارجی بالاست. این هزینه به طور متوسط ماهیانه بین $2000 الی 2500$ (دلار) نیز می باشد.

شما در جدول زیر می توانید با برخی از این هزینه ها در ایالات متحده آشنا شوید:

آیتم هاهزینه به دلار
یک وعده غذایی در رستوران15$
یک وعده غذایی در شعب مک دونالد8$
بطری آب معدنی$1.53
یک بطری لیتری شیر$0.84
یک کیلوگرم برنج$4.03
یک کیلوگرم فیله مرغ$8.86
بلیط وسایل نقلیه عمومی$2.5
اجاره ماهیانه آپارتمان 3 خوابه $221091
حق عضویت یک ماهه باشگاه ورزشی$135902

فرهنگ غذایی مردم آمریکا

بیشتر آمریکایی ها همیشه در حالت حرکت هستند، به نظر می رسد که آنها همیشه در حال رفتن از یک جلسه به جلسه دیگر یا رفتن به محل کار، وقت گذرانی با بچه ها، انجام کارها و رفتن به جلسات شغلی و برنامه های دیگر به طور دائم در حال دوندگی می باشند. از آنجایی که آمریکایی ها در حال حرکت هستند، اغلب وقت کافی برای تهیه یک وعده غذای رسمی را ندارد. یک عبارت معمول که شما در آمریکا دائم آن را خواهید شنید این است که: 24 ساعت روز کافی نمی باشد.

ممکن است شما از دیدن آمریکایی ها در حال قدم زدن با لیوان قهوه، نوشیدنی یا مواد غذایی بسته بندی شده در ظروف تعجب کنید. احتمالا افرادی را مشاهده خواهید کرد که در خیابان به ویژه در شهرهای مهم آمریکا در کنار اداره یا بانکی پیتزا می خوردند یا نوعی کاپوچینو می نوشند. اگر شما در شهرهای شلوغ آمریکا تردد داشته باشید، از دیدن ویترین های فست فود یه صورت متداول تعجب خواهید کرد. بسیاری از آمریکایی ها وقت کافی برای نشستن در یک کافه یا چند دقیقه استراحت و خوردن یک میان وعده وجود ندارد. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر راجع به زندگی در آمریکا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

فرهنگ کاری مردم آمریکا

مردم آمریکا تقریبا همانند مردم آلمان مقید به رعایت قوانین و مقررات حاکم بر محیط کار هستند. در حقیقت مردم آمریکا به کار و کارگر در این کشور ارزش بالایی داده و کارگران در این کشور از احترام بالایی برخوردارند. بر طبق استاندارد کار در آمریکا، مردم در هفته مجاز به کار تا 37.5 ساعت هستند. نکته جالب توجه درباب شرایط کاری در ایالات متحده اینکه علی رغم وجود اثرات شیوع بیماری کرونا اما نرخ بیکاری این کشور روند کاهشی به خود گرفته است. آمارهای حاصله از اداره کار آمریکا (BLS) نیز موید این مطلب است. آمارها نشانگر آن است که نرخ بیکاری ایالات متحده از 14.7% آوریل به حدود 11.1% ماه ژوئن تقلیل یافته است.

فرهنگ کاری مردم آمریکا

فرهنگ ورزش دوستی مردم آمریکا

عده ای کثیری از آمریکایی ها به فعالیت های ورزشی علاقه مند هستند و در آن رشته ها فعالیت می کنند. محبوب ترین آنها فوتبال، بیسبال، بسکتبال و هندبال می باشد. تجربه تاریخی نیز نشانگر آن است که ورزش می تواند یک عامل متحد کننده در بین آمریکایی ها باشد. در طول فصل فوتبال و یا بسکتبال شما ممکن است همکاران خود را وارد بحث گفت و گوهای گسترده تیم مورد علاقه کنند و به کری خوانی با طرفدار تیم رقیب ادامه دهند. این علاقه باعث می شود که شما درک کنید چرا بیش از 100 میلیون آمریکایی برنامه SUPER BOWL 2017 آمریکا را تماشا کرده اند. جهت مهاجرت به این کشور ابتدا مقاله مراحل اخذ ویزای آمریکا برای ایرانیان را مطالعه بفرمائید.

فرهنگ رقابت در بین مردم آمریکا

آمریکایی ها نیز مانند بسیاری از کشورهای دیگر علاقه مند به شکوفا کردن رقابت در بین یکدیگر هستند. از این طریق نیز دائما در حال نخبه پروری و کشف استعداد هستند. آنها از سن کم کودکان خود را تشویق می کنند تا با تمام تلاش خود برای موفقیت در یک کار به خصوص در دانشگاه، ورزش ها و سایر سرگرمی ها با هم دیگر رقابت داشته باشند. بنابراین والدین فرزندان خود را برای پذیرش این امر از همان ابتدا آماده می کنند، حتی در برخی دبیرستان ها و دبستان ها رقابت بر سر پذیرش دانش آموزان در برترین دانشگاه های آمریکا نیز صورت می گیرد.

از این رو متوجه می شوید که بسیاری از آمریکایی ها افراد جاه طلبی می باشند. آنها فعال هستند و اگر بخواهند کاری را انجام دهند برای آن تلاش می کنند، آنها تمایل به تماشای نتیجه گرفتن دیگران ندارند. همچنین، از آنجا که فرهنگ ها در کشور آمریکا بسیار متنوع است. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به آمریکا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

آزادی و استقلال در فرهنگ مردم آمریکا

خودکفایی و استقلال ایده ای می باشد که در بین مردم آمریکا بسیار با ارزش است. این ایده از دوران کودکی برای هر فرد آمریکایی تداعی می شود به صورتی که برای مسافرت یا اردو بدون خانواده می توانند تصمیم گیری کنند. خیلی از محصلان در دوره پیش دانشگاهی کالج خود را در جای دیگر به دور از خانه انتخاب می کنند. آنها بعد از 17 یا 18 سالگی به طور معمول دیگر با خانواده خود زندگی نمی کنند و مایحتاج امور روز مره خود را تامین می کنند. این امر باعث می شود فرد بسیار زود بتواند روی پای خودش ایستاده و خود کفا باشد.

در این مقاله سعی بر این شد تا شما را با فرهنگ آمریکا آشنا سازیم. اگر چنانچه اطلاعات متون بالا برای شما مفید و مکفی نبوده است می توانید با تماس از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و مشاوره با مسئولان این دپارتمان از اطلاعات بیشتری در خصوص مهاجرت به آمریکا و شرایط آن بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :