مهاجرت تحصیلی پرتغال

شهرهای دانشجویی پرتغال

شهرهای دانشجویی پرتغال

در شهرهای دانشجویی پرتغال، دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی بسیاری است که برای انتخاب شهر به دانشجویان بین المللی کمک خواهد کرد. کشور پرتغال غربی ترین کشور در قاره اروپا می باشد که دارای آب و هوای مطبوع مدیترانه ای، خط ساحلی زیبا و شهرهایی که دارای تجارب جالب تاریخ و فرهنگی می باشد. این کشور مطمئنا یکی از جذاب ترین کشورها در قاره اروپا می باشد. به غیر از مکان های تاریخی و مناطق زیبایی طبیعی، این کشور به دلیل فرهنگ معاصر و زندگی شبانه نیز شناخته شده است. اگر علاقه مند به موسیقی راک می باشید، در شهرهای اصلی ساحل تعداد قابل توجهی جشنواره و رویداد متناسب با سلیقه خود پیدا خواهید کرد.

جوامع مختلف دانشجویی در شهرهای بزرگ پرتغال اطمینان می دهند که همیشه چیزی برای ورود به آن وجود دارد. پس، اگر علاقه مند به غذا، کوهنوردی، موسیقی و تاریخ باشید، کشور پرتغال یک گزینه عالی می باشد. بیشتر کوه های واقع در کشور پرتغال در رودخانه تاگوس قرار دارند که از شمال شرقی به جنوب غربی جریان دارند و کشور را تقسیم می کنند. در شمال تاگوس، بیش از نه دهم زمین 400 فوت ارتفاع دارد. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما خواهند بود.

لیسبون یکی از شهرهای دانشجویی پرتغال

شهر لیسبون دارای 545245 نفر جمعیت می باشد که بزرگترین و پایتخت شهر پرتغال می باشد. شهر لیسبون پرتغال جزء یازدهمین منطقه پرجمعیت شهری در اتحادیه اروپا می باشد. به دلیل اهمیت در امور مالی، بازگانی، رسانه ها، سرگرمی، هنر، تجارت بین المللی، آموزش و گردشگری این شهر، شهرت جهانی دارد. دانشجویان بین المللی که به دنبال دریافت مدرک لیسبوم می باشند، می توانند طیف متنوعی از برنامه ها و مقاطع دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را در موسسات آموزش عالی با بالاترین رتبه بیابند. برخی از دانشگاه ها در این شهر وجود دارد که دوره ها را به صورت آنلاین ارائه می دهد.

یکی از بهترین دانشگاه های شهر لیسبون و پرتغال دانشگاه لیسبون می باشد که بزرگترین دانشگاه این کشور شناخته شده است. دانشگاه لیسبون 2 دانشگاه فنی سابق لیسبون (UTL) و دانشگاه لیسبون (UL) را در سال 2013 باهم ادغام کرده است. اصلی ترین دانشگاه در لیسبون در سال 1911 تاسیس شد. چندین رشته ای که در این دانشگاه طرفدار بسیاری دارد می توان به هنر، طراحی، مهندسی معدن و جغرافیا اشاره کرد. دانشگاه NOVA de Lisboa واقع در شهر لیسبون یکی دیگر از دانشگاه های معروف پرتغال می باشد. این دانشگاه حدود 19500 دانشجو در خود جای داده است. از دانشکده های تخصصی با تاکید ویژه بر موضوعات STEM (علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) و FAME (امور مالی، حسابداری، مدیریت و اقتصاد) بهره مند می شود. دانشجویانی که توانایی مالی ندارند می توانند برای دریافت بورسیه تحصیلی اقدام نمایند.

لیسبون یکی از شهرهای دانشجویی پرتغال

پورتو از شهرهای دانشجویی پرتغال

شهر پورتو دومین شهر بزرگ از شهرهای دانشجویی پرتغال محسوب می شود. در مقایسه با کلان شهرها، شهر پورتو کوچک می باشند، این شهر جمعیتی حدود 237559 نفر دارد و کوچک می باشد. مساحت این شهر 2395 کیلومتر مربع می باشد که به عنوان دومین منطقه بزرگ شهری در کشور پرتغال تبدیل شده است. شهر پورتو به عنوان یک شبکه تحقیقات جهانی شناخته شده است. شهر پورتو در کنار رود دورو واقع در شمال پرتغال می باشد. شهر پورتو یکی از قدیمی ترین مراکز اروپایی می باشد و هسته آن توسط یونسکو در سال 1996 به عنوان «مرکز تاریخی پورتو» به عنوان میراث جهانی اعلام شد. به علاوه این شهر تاریخی یک بنای یاد بود ملی پرتغال است.

دانشگاه پورتو واقع در شهر پورتو، یک دانشگاه دولتی می باشد. دانشگاه پورتو مهم ترین دانشگاه شهر پورتو است که در سال 1911 تاسیس شد و دارای جامعه ای گسترده با بیش از 31000 دانشجو دارد که حدود 3280 دانشجوی این دانشگاه بین المللی می باشند. دانشگاه پورتو با گسترش فعالیت تحقیق و توسعه، خروجی گسترده ای از تحقیقات را ایجاد کرده است. از جمله شناخته شده ترین مراکز تحقیقاتی این دانشگاه می توان به انستیتوی زیست شناسی سلولی و مولکولی، انستیتوی آسیب شناسی و ایمنی شناسی مولکولی و موسسه تحقیقاتی سیستم های کامپیوتری اشاره کرد. شرایط اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های پرتغال به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

کویمبرا از شهرهای دانشجویی پرتغال

شهر کویمبرا، واقع در کشور پرتغال می باشد. جمعیت این شهر در سال 2011 حدود 143397 نفر می باشد و مساحت آن 40319 کیلومتر مربع می باشد. این شهر چهارمین مرکز بزرگ شهری کشور پرتغال می باشد. بزرگترین منطقه این شهر سنترو می باشد. از جمله بناهای باستان شناسی مربوط به دوران رومی ها می توان قنات و کریپتوپورتیکوس اشاره کرد که از آن ها به خوبی حفظ شده است. قدیمی ترین موسسه دانشگاهی در جهان، دانشگاه کویمبرا در سال 1290 در این شهر تاسیس شد. جدا از جذابیت بسیاری که این دانشگاه دارد، دانشجویان اروپایی و بین المللی، به دلیل آثار تاریخی جذب آن می شوند. این دانشگاه دارای رتبه 431 در رتبه بندی جهانی 2022 می باشد. جامعه دانشجویی تقریبا 24800 می باشد. در خصوص تحصیل در رشته داروسازی در پرتغال می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

این دانشگاه دارای تعداد قابل توجهی از دانشجویان بین المللی است و در 8 دانشکده تدریس می کند که شامل موضوعات STEM و هنرها و علوم انسانی می باشد. کشور پرتغال یکی از بهترین مقصدهای تحصیلی برای دانشجویان بین المللی می باشد. تمام دانشگاه های این کشور دارای کیفیت آموزش بالا می باشند و امکانات تفریحی بسیاری را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. علاوه بر کیفیت آموزش عالی، این کشور مکان عالی برای گردشگری می باشد. اگر قصد تحصیل در کشور پرتغال دارید، یا می خواهید به این کشور مهاجرت کنید، می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و از مشاوران و وکلای خبره ما در این باره راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :