مهاجرت سرمایه گذاری در پرتغال

سرمایه گذاری در پرتغال

سرمایه گذاری در پرتغال

سرمایه گذاری در پرتغال که به GoldenVisa یا ویزای طلایی معروف می باشد در میان متقاضیان پرطرفدار بوده و منجر به اخذ اقامت دائم می گردد. به علت موقعیت مکانی فوق العاده کشور پرتغال جای تعجب نیست که متقاضیان هر ساله تمایل بیشتری در خصوص خرید ملک خارجی و سرمایه گذاری در پرتغال پیدا می کند. تقریبا سه چهارم مردم پرتغال خانه شخصی برای خود دارند که بالاتر از میانگین انگلستان و ایالات متحده است. خارجی ها هنگام خرید ملک در پرتغال با هیچ محدودیتی روبرو نیستند. از اینرو موفقیت پرتغال به عنوان یک مقصد سرمایه گذاری مبتنی بر رویکرد مثبت این کشور نسبت به تجارت بین المللی است. پرتغال موقعیت استراتژیک، دسترسی به بازارهای اصلی، منابع انسانی ماهر، هزینه های رقابتی و زیرساخت های برتر را ارائه می دهد. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمایی های لازم در خصوص سرمایه گذاری در پرتغال را در اختیار شما قرار خواهند داد.

موقعیت اقتصادی پرتغال برای سرمایه گذاری

پرتغال در حال حاضر در فهرست انجام تجارت جهانی از بین 190 کشور در رتبه 29 قرار دارد و توسط شاخص صلح جهانی موسسه اقتصاد و صلح رتبه سوم صلح آمیز جهان (پس از ایسلند و نیوزیلند) را دارد. لوئیس کاسترو هنریکس، رئیس موسسه Agência para o Investimento e Comércio Externo de Portugal (آیسپ)، نهاد دولتی که وظیفه جذب سرمایه گذاری خارجی به کشور را دارد. شرکت های سرمایه گذاری در پرتغال درک می کنند که بازار داخلی واقعی ما اتحادیه اروپا است که حدود 75% از صادرات ما را نشان می دهد و شرکت های ما با موفقیت بسیار متنوع شده اند. بدین ترتیب بخش فناوری و سرمایه گذاری در پرتغال در حال رونق است. در نوامبر 2017، ده ها هزار سازنده فناوری در اجلاس سران لیسبون شرکت کردند، بدین ترتیب دومین سالی که این شهر میزبان این رویداد در خصوص سرمایه گذاری در پرتغال بوده است.

موقعیت اقتصادی پرتغال برای سرمایه گذاری

اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در پرتغال

کشور پرتغال در حال حاضر با برنامه سرمایه گذاری تابعیت را ارائه می دهد ، به سرمایه گذاران اجازه می دهد از مزایای بیش از سرمایه گذاری در دارایی خود بهره مند شوند. پس از آنکه بازار املاک پرتغال در سال 2012 بدتر شد ، دولت پرتغال اقدام به تلاش برای بهبود بازار کرد به این امید که بازار به سالهای گذشته بازگردد. برنامه مجوز اقامت طلایی پرتغال برای املاک بالای 30 سال یا در منطقه بازآفرینی شهری حداقل 440000€ الی 311000€ (یورو) سرمایه گذاری نیاز دارد.

سرمایه گذارانی که این مسیر را طی می کنند فقط در اولین سال سرمایه گذاری خود 7 روز و در 2 سال بعد از سرمایه گذاری خود فقط 14 روز در پرتغال می مانند. بدین ترتیب پس از 6 سال می توانند برای اخذ تابعیت پرتغال درخواست بدهند. رشد ارزش ملک در پرتغال سالیانه بین 5% الی 15% می باشد و با اجاره آن 3% الی 4% ارزش ملک در سال برگشت داده خواهد شد. در خصوص افتتاح حساب بانکی در پرتغال پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

شرایط بازار ملک و سرمایه گذاری در پرتغال

اکنون زمان مناسب خرید ملک در پرتغال فرا رسیده است، زیرا قیمت متوسط یک خانه جهت سرمایه گذاری در پرتغال بین سال های 2011 و 2012 به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. بازار املاک در پرتغال همچنان رشد پایداری را نشان می دهد و انتظار می رود این روند ادامه داشته باشد. این موضوع بدین معنی است که اکنون ممکن است زمان مناسب برای سرمایه گذاری در پرتغال باشد. همانطور که معمولا در سرتاسر جهان اتفاق می افتد، به نظر می رسد این رشد قیمت املاک بازتاب دهنده بهبود اقتصاد پرتغال است. بسیاری از مناطق در سراسر پرتغال رشد را تجربه کرده اند و انتظار می رود این روند ادامه یابد. هنگام جستجوی ملک در پرتغال، چند روش وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد. در خصوص اطلاع از شرایط مهاجرت به پرتغال از طریق تحصیل مقاله لینک شده را مطالعه بفرمائید.

در وهله اول، صحبت کردن با افراد خبره در صنعت ملک و سرمایه گذاری در پرتغال است. با این حال، 2 روش رایج می تواند استفاده از نماینده یا استفاده از اوراق بهادار املاک آنلاین باشد. در هنگام کار با یک نماینده، مهم است که با یک حرفه ای کار کرد که تجربه لازم را دارد تا بهترین کار را بتواند انجام دهد. هر نماینده ای باید در ارگان صحیحی در پرتغال، به نام Associacao de Mediadores Imobiliários،ثبت شود و همچنین باید مجوز داشته باشد.به منظور برقراری ارتباط مستقیم با فروشنده ملک در خصوص سرمایه گذاری در پرتغال تعدادی وب سایت وجود دارد که ممکن است مفید باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و وکلای مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :