مهاجرت سرمایه گذاری در فرانسه

سرمایه گذاری در فرانسه

سرمایه گذاری در فرانسه

چنانچه به سرمایه گذاری علاقه دارید، سرمایه گذاری در فرانسه، یکی از بهترین گزینه ها با رتبه ششم اقتصاد بزرگ جهان و اتحادیه اروپا می باشد. علاوه بر این، فرانسه نزدیک به 40 شرکت از 500 شرکت بزرگ جهان را در اختیار دارد. در واقع، این کشور دارای بزرگترین شرکت های بیمه، هواپیمایی، لوازم آرایشی، لوکس و انرژی است.

تمام این گزینه ها سرمایه گذاران بین المللی و به ویژه اروپاییان را به مهاجرت به فرانسه جذب می کند. کسانی که قصد سرمایه گذاری در فرانسه را دارند، چندین گزینه مختلف، از صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) گرفته تا دریافت سپرده های آمریکایی (ADR) دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت سرمایه در این کشور با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

دلایل سرمایه گذاری در فرانسه

طبق صندوق بین المللی پول (IMF) فرانسه دومین اقتصاد بزرگ در اروپا و ششمین اقتصاد جهان است. علاوه بر این، این کشور مقصد شماره یک گردشگران خارجی می باشد. سرمایه گذاران به تمام مبالغ خرج شده توریست ها به اضافه بازار 65 میلیون مشتری دسترسی دارند. همچنین، متوسط هزینه های هر متقاضی کار در فرانسه کمتر از ایالات متحده، آلمان و ژاپن است. علاوه بر این، هزینه های راه اندازی و فعالیت تجاری در فرانسه کمتر از ایتالیا، ژاپن، ایالات متحده و آلمان است.

سرمایه گذاری در فرانسه به دلیل اقتصاد پیشرفته تقریبا در همه بخش ها فعالیت می کند. با این حال، متقاضیان به بخش های سودآور برای سرمایه گذاری خارجی در منطقه محدود خواهند شد. مناطقی مانند خودرو، بیوتکنولوژی، صنعت هسته ای، نرم افزار، مالتی مدیا و تدارکات رایانه ای و لوازم جانبی به راحتی قابل دسترسی هستند و نوید بازدهی کلان را برای سرمایه گذاران می دهند. ناگفته نماند که فرانسه صدرنشین تولید انرژی الکتریکی از طریق انرژی هسته ای است.

دلایل سرمایه گذاری در فرانسه

سرمایه گذاری در املاک فرانسه

یکی از راه های سرمایه گذاری در فرانسه از طریق املاک است. خارجی ها مجاز به سرمایه گذاری در انواع املاک در این منطقه هستند. وجه مثبت آن این است که مالیاتی که برای شهروندان فرانسوی اعمال می شود به طور مشابه برای سرمایه گذاران خارجی نیز اعمال می شود. تنها تفاوت در انتقال پول از از کشور مبدا به فرانسه است كه در آن بانک ها و آژانس های انتقال پول برای هرگونه خرید، گواهی نامه را به دفتر اسناد رسمی ارائه می دهند.

قیمت خانه ها به طور کلی بالاتر از بیشتر مناطق است، بیشتر املاک مربوط به مالکیت آزاد است، جایی که سرمایه گذاران می توانند از 2 طریق آپارتمان داشته باشند. اولین مصداق مالکیت مشترک است که شامل پیشرفت های استفاده مختلط است. معمولا جلسات منظم مالکان مشترک، رأی گیری و نگهداری حساب ها در مالکیت مشترک برگزار می شود. گزینه دوم، دارایی های اجاره ای است که در آن سرمایه گذاران می توانند املاک را تا 99 سال اجاره دهند. جهت اطلاع از افتتاح حساب بانکی در فرانسه مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

صندوق های تجارت ارز و سپرده گذاری آمریکا در فرانسه

ساده ترین راهی که توسط سرمایه گذاران اصلی خارجی دنبال می شود ETF (صندوق های تجارت ارز) است. آنها شیوه متنوعی برای سرمایه گذاری در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهند. این صندوق ها شامل به دست آوردن بسته های اوراق بهادار در چندین صنعت به روشی کم خطرتر از گزینه های سهام انفرادی است که ضرایب بتا کمتری دارند. ETF با صندوق های سرمایه گذاری مشترک متفاوت است به این معنا که می تواند در طول روز درست مانند سهام با پول مبادله شود.

راه دیگر، رسیدهای سپرده گذاری آمریکا است. این استراتژی فرصتی برای سرمایه گذاران خارجی به شرکت های فرانسوی و همچنین فرصتی برای سرمایه گذاری مستقیم در یورونکست پاریس فراهم می کند. تحقیقات ما در مورد ADR ها حاکی از آن است که معاملات این چنینی در ورق های صورتی بازار OTC نقدینگی کمتری نسبت به شرکت های معامله شده در NASDAQ و NYSE ارائه می دهند. متقتضیانی که قصد سرمایه گذاری در فرانسه را دارند قبل از سرمایه گذاری، باید ریسک های موجود را در نظر بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :