مهاجرت سرمایه گذاری در انگلستان

سرمایه گذاری در انگلستان

سرمایه گذاری در انگلستان

روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در انگلستان وجود دارد که در مقاله پیش رو به بررسی تمامی این موارد جهت آگاهی شما خواهیم پرداخت. با توجه به نوع سرمایه گذاری ویزاهای مختلفی هم برای سرمایه گذاران خارجی در این کشور وجود دارد. از جمله، ویزای مبتکر، ویزای راه اندازی، ویزای استعدادهای جهانی، ویزای کارآفرینی و ویزای سرمایه گذاری که رایج ترین آن هاست. در مقاله زیر که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به متقاضیان سرمایه گذاری در انگلستان ارائه می شود، به بررسی سرمایه گذاری در این کشور و ویزای مربوطه پرداخته شده است.

انواع سرمایه گذاری در انگلستان

روش های مختلفی جهت سرمایه گذاری در انگلستان برای سرمایه داران خارجی وجود دارد، که در اینجا به آنها اشاره می کنیم:

انواع روش هاتوضیحات
سهامواحدهای فردی هستند که مالکیت یک شرکت را نشان می دهند. سهام توسط شرکت ها برای جمع آوری پول برای سرمایه گذاری تجاری به عنوان جایگزینی برای استقراض پول منتشر می شود.
واحدهای تراست و OEICصندوق های جمعی یا مشترکی هستند که به پول های کمک شده توسط تعداد زیادی از سرمایه گذاران اجازه می دهند تا با هم برای سرمایه گذاری در بازار سهام تجمیع شوند.
CFD های فهرست شدهبه روشی مشابه CFD های فهرست نشده کار می کنند. این واقعیت که آنها در بورس اوراق بهادار لندن فهرست شده اند به این معنی است که شفافیت از نظر قیمت گذاری به انعطاف پذیری CFD غیر بورسی اضافه می شود.
انواع سرمایه گذاری ملکیخرید به اجاره، توسعه املاک، خرید یک ساختمان جدید برای فروش، سرمایه گذاری در ملک در خارج از کشور، تراست های سرمایه گذاری املاک و مستغلات و سایر صندوق های سرمایه گذاری املاک
ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در انگلستانساختارهای مختلفی برای ثبت شرکت وجود دارد که رایج ترین آنها، شرکت سهامی عام و شرکت با مسئولیت محدود است.

نمودار زیر نرخ تورم در کشور انگلستان را نمایش می دهد:

ویزای سرمایه گذاری در انگلستان

ویزای سرمایه گذاری در انگلستان نوعی ویزای تجاری انگلستان است که برای متقاضیان واجد شرایطی که قصد مهاجرت به انگلستان را دارند به شرط سرمایه گذاری مالی حداقل £2000000 (پوند) در این کشور ارائه می شود. اگر ویزای سرمایه گذاری در انگلستان را با موفقیت دریافت کنید، می توانید تا 3 سال و 4 ماه در این کشور بمانید، با امکان تمدید این دوره برای 2 سال دیگر، در مجموع به مدت 5 سال. لطفاً توجه داشته باشید که دارندگان ویزای سرمایه گذاری انگلستان که £1000000، £5000000 یا £2000000 (پوند) سرمایه گذاری می کنند، می توانند پس از 2، 3 و 5 سال (به ترتیب) در این کشور برای تسویه حساب دائمی درخواست دهند.

شما باید درخواست خود را برای ویزای سرمایه گذاری بریتانیا، حداکثر 3 هفته قبل از تاریخ ورود خود به انگلستان (و نه زودتر از 3 ماه قبل) ارسال کنید. اکثر متقاضیانی که برای ویزای سرمایه گذاری بریتانیا در خارج از کشور درخواست می کنند، ویزای خود را در کمتر از 3 هفته دریافت می کنند. لطفا توجه داشته باشید که زمان پردازش ویزای سرمایه گذار به طور بالقوه می تواند در ازای پرداخت هزینه تسریع شود.

علاوه بر حداقل £2000000 (پوند) که باید به عنوان شرط دریافت ویزای سرمایه گذاری انگلستان خرج کنید، متقاضیان نیز مشمول هزینه اولیه درخواست £1623 (پوند) هستند. لطفا توجه داشته باشید که این هزینه اولیه درخواست، منعکس کننده هزینه های اضافی مربوط به مراقبت های بهداشتی نیست، که بسته به ماهیت درخواست شما و سایر عوامل متفاوت است.

واجدین شرایط ویزای سرمایه گذاری در انگلستان

به منظور واجد شرایط بودن برای ویزای سرمایه گذاری انگلستان، باید:

  1. حداقل £2000000 (پوند) سرمایه گذاری کنید که:
  • حداقل در یک موسسه مالی قانونی واقع شده است.
  • به طور قطعی متعلق به شما یا همسر (یا شریک مجرد) است.
  • در کشور قابل دسترسی و استفاده است.
  1. در یک موسسه مالی قانونی در انگلستان حساب باز کنید.
  2. حداقل 18 سال سن داشته باشید.

لطفا توجه داشته باشید که دانشجویان خارجی که شامل افراد زیر هستند، واجد شرایط درخواست ویزای سرمایه گذاری در انگلستان می باشند اگر:

  • حمایت مالی می شود.
  • در کشور انگلستان حضور دارد.
  • کسب رضایت کتبی از حامی خود برای ماندن یا بازگشت به کشور: (به طور انحصاری برای دانشجویان تحت حمایت آژانس ها و دولت هایی که دارای بورسیه تحصیلی هستند که هم شهریه و هم اقامت را پوشش می دهند، اعمال می شود.)

سرمایه گذاری در فرانسه را در این قسمت مطالعه نمایید.

واجدین شرایط ویزای سرمایه گذاری در انگلستان

الزامات ویزای سرمایه گذاری در انگلستان

متقاضیان ویزای سرمایه گذاری در انگلستان باید مدارک مورد نیاز زیر را ارائه دهند:

  1. پاسپورت (معتبر، منقضی نشده، با فضایی برای ویزای سرمایه گذاری شما)
  2. بررسی سوابق کیفری
  3. اثبات نتایج منفی سل (که منحصرا برای متقاضیان مهاجرت از کشورهای خاص قابل استفاده است.)
  4. متقاضیان باید یک اظهارنامه کتبی به عنوان مدرکی مبنی بر داشتن حساب در یک بانک بریتانیایی ارائه دهند که:
  • روی لوازم التحریر رسمی موسسه مالی نوشته شده است.
  • هم شامل نام و هم شماره حساب بانکی شما است.
  • تأیید می کند که شما اجازه ایجاد یک حساب را داده اید که قصد دارید £2000000 (پوند) وجوه لازم برای ویزای سرمایه گذاری خود را در آن واریز کنید.
  • اعلام می کند که مرجع رفتار مالی، نهاد مالی مورد نظر را تنظیم می کند.
  • اعلام می کند که موسسه مالی اقدامات لازم را برای محافظت در برابر پولشویی انجام داده است.
  • حداکثر 3 ماه قبل از ارسال درخواست خود برای ویزای سرمایه گذاری انگلستان ارسال شده است.
  • توسط شخصی که دارای اختیاری برای انجام این کار بود (مانند کارمند بانک) فرستاده شد.

سرمایه گذاری در ترکیه را در اینجا بخوانید.

مزایا و محدودیت های ویزای سرمایه گذاری در انگلستان

دارندگان ویزای سرمایه گذاری در انگلستان می توانند موارد زیر را انجام دهند:

  • کار کنید.
  • تحصیل کنید.
  • برای تمدید ویزای خود اقدام کنید.
  • برای تسویه دائمی اقدام کنید.

برخلاف سایر ویزاهای تجاری بریتانیا و بسیاری از دسته‌ های ویزاهای دیگر، ویزای سرمایه‌ گذار بریتانیا نیازی به زبان انگلیسی ندارد، به این معنی که حتی اگر انگلیسی بلد نیستید، می‌توانید برای آن درخواست دهید. دارندگان ویزای سرمایه گذاری در انگلستان از مشاغل و فعالیت های زیر محدود می شوند:

  • دریافت رفاه انگلستان
  • کار به عنوان مربی یا ورزشکار حرفه ای
  • کار به عنوان دندانپزشک
  • کار به عنوان یک پزشک (شامل استثنا می شود.)

اگر قصد سرمایه گذاری در انگلستان و سایر کشورهای اروپایی را دارید ازجمله، سرمایه گذاری در نروژ، می توانید از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :