مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته ژنتیک در اتریش

رشته ژنتیک در اتریش

در زمینه تحصیل در رشته ژنتیک در اتریش، دانشگاه های زیادی از این کشور رتبه خوبی را در بین دانشگاه های دیگر اروپایی به دست آورده اند. اتریش از مقاصد برتر انتخاب شده توسط دانشجویان برای مهاجرت است. طبیعی است که تنوع رشته های تحصیلی در دانشگاه های اتریش و رتبه علمی و تحقیقی بسیار مناسب این دانشگاه ها در رتبه بندی های جهانی، برای دانشجویان دیگر کشورها جذاب است. اگر از علاقه مندان به تحصیل در رشته ژنتیک و شاخه های مختلف زیست شناسی و علوم تجربی هستید، یکی از پیشنهادات اصلی ما بررسی دانشگاه های اتریش است. استفاده از مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه هایی با لوازم پیشرفته و در عین حال زندگی در رفاه بالا از جمله محسنات تحصیل در اتریش است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را با هدف آشنایی دقیق تر شما با شرایط رشته ژنتیک در اتریش ارائه داده است.

مزایای تحصیل در اتریش

جالب است بدانید که جمعیت دانشجویانی که برای ادامه تحصیل به اتریش مهاجرت می کنند چیزی حدود 25% کل جمعیت دانشجویان این کشور است. این رقم بسیار قابل توجه است و نشان دهنده بسیاری از حقایق در مورد تحصیل در اتریش است. اتریش از جمله برترین و باکیفیت ترین کشورهای دنیا برای حیات انسان است. شهروندان اتریشی امکانات بسیار زیادی را برای زندگی در این کشور استفاده می کنند و با برخورداری از امکانات تفریحی فوق العاده، سطح رضات بالایی از زندگی در این کشور دارند. اتریش یک کشور پیشرفته در اروپای مرکزی است که مهاجرت تحصیلی به آن و تحصیل در دانشگاه های برتر از آرزوهای دانشجویان تبعه کشورهای دیگر است. امکان یادگیری تخصص و پیشرفت در زمینه های کاری آینده همچون رشته های ژنتیک، از جمله مزیت های بی شمار تحصیل در اتریش است.

افرادی که برای تحصیل به اتریش مهاجرت کرده اند، این کشور را به عنوان یک سکوی پرتاب مهم برای دستیابی به اهداف و درآمدهای شغلی مناسب می دانند. چنانچه بتوان از یکی از دانشگاه های معتبر اتریش پذیرش تحصیلی گرفت، همانند دیگر دانشجویان این کشور در یک فضای امن و علمی می توان به فراگیری علم پرداخت. از دیگر مزیت های تحصیل در اتریش، امکان کار کردن در کنار تحصیل، امکان اخذ اقامت اتریش پس از تحصیل و درخواست ویزای کار بلافاصله پس از فارغ التحصیلی است. مهاجران اگر در اتریش 5 سال متوالی اقامت داشته باشند، یکی از شرایط درخواست اقامت دائم اتریش را دارند. از آن طریق نیز می توان برای دریافت تابعیت و پاسپورت اتریش اقدام کرد.

برخی مزایای تحصیل در رشته ژنتیک اتریش در تصویر زیر آورده شده است:

مزایای تحصیل در رشته ژنتیک اتریش

تحصیل رشته ژنتیک در اتریش

ژنتیک بخشی از رشته زیست شناسی و مطالعه نحوه انتقال ژن ها در سلول ها به فرزندان است. این فرآیند به عنوان وراثت نیز شناخته می شود. رشته ژنتیک در اتریش در مورد اطلاعات موجود در کروموزوم ها، نحوه انتقال صفات از یک موجود به ارگانیسم دیگر و نحوه انجام فرآیند تکامل، اطلاعات دقیقی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. ساختار دقیق DNA و چگونگی تغییر در ساختار آن نیز از مباحث بسیار جذاب برای دانشجویان رشته ژنتیک است. تحصیل در بهترین آزمایشگاه ها، به متخصصان کمک می‌کند تا رفتار انسان، علل بیماری‌ های ژنتیکی و راه‌ های توسعه محصولات بهتر و رفتار موجودات را بهتر درک کنند.

با تحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد ژنتیک در اتریش، مهارت های کلیدی برای تحقیقات بیولوژیکی و تمرین آزمایشگاهی مانند تفکر انتقادی، مهارت های تحلیلی، مهارت های ارتباطی مورد نیاز برای انتقال داده های کشف شده و همچنین جنبه های اخلاقی فراگرفته می شود. فارغ التحصیلان دانشگاه های اتریش در رشته ژنتیک به عنوان پژوهشگران و دانشمندان بالینی، اپیدمیولوژیست ها، نمایندگان فروش پزشکی، تکنسین های آزمایشگاهی، نویسندگان علوم و سایر می توانند در این کشور شغلی مناسب پیدا کنند. همچنین بسته به تخصص های فراگرفته می توانند در شرکت های داروسازی، دانشگاه ها، آزمایشگاه های پزشکی قانونی یا بیمارستان ها نیز مشغول به کار شوند.

تحصیل رشته ژنتیک در اتریش

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته ژنتیک در اتریش

در زیر لیستی از بهترین دانشگاه های اتریش آورده است که بر اساس عملکرد تحقیقاتی آنها در رشته ژنتیک رتبه بندی شده اند. این رتبه بندی ها توسط 529000 مقاله دانشگاهی ارئه شده توسط 13 دانشگاه در اتریش انجام شده که باعث ارتقای رتبه هرکدام در رشته ژنتیک و تحقیقات در این زمینه شده است.

در رتبه های آورده شده، مقاطع تحصیلی از یکدیگر مجزا نشده اند:

رتبه ژنتیک در جهانرتبه ژنتیک در اروپارتبه ژنتیک در اتریشنام دانشگاه اتریش
159521دانشگاه وین
3871502دانشگاه پزشکی وین
4231593دانشگاه دامپزشکی وین
4301614دانشگاه پزشکی اینسبروک
4811775دانشگاه اینسبروک
5392006دانشگاه منابع طبیعی و علوم کاربردی زندگی، وین
6132257دانشگاه گراتس
7502708دانشگاه پزشکی گراتس
8743089دانشگاه سالزبورگ
94432110دانشگاه فناوری وین
101533911دانشگاه فناوری گراتس
103634112موسسه علوم و فناوری اتریش
103834213دانشگاه پزشکی پاراسلسوس

همانطور که مشاهده می شود، دانشگاه های بسیار معتبر و قوی در رشته ژنتیک در اتریش وجود دارند که رتبه های بسیار خوبی در بین دانشگاه های جهان نیز به دست آورده اند. دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل ژنتیک در اتریش هستند، می توانند با اخذ پذیرش از دانشگاه های اتریش و دریافت ویزا، امکان اقامت در اتریش و همچنین زندگی در این کشور زیبا و پیشرفته را داشته باشند. مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، همواره آماده ارائه خدمات مشاوره ای حقوقی در زمینه مهاجرت به اتریش برای تحصیل هستند. لذا علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند اخذ اقامت برای تحصیل در رشته ژنتیک اتریش با ما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :