مهاجرت تحصیلی اسپانیا

رشته پرستاری در اسپانیا

رشته پرستاری در اسپانیا

رشته پرستاری در اسپانیا موجب بهبود مهارت ها و عملکردهای متقاضیان بین المللی در حرفه پرستاری و بهبود زبان اسپانیایی می گردد. اگر شما در کشور اسپانیا که یک کشور اروپایی پیشرفته است تحصیل کنید از فضا بین المللی و مزایای اتحادیه اروپا برای باقی عمر خود بهره می برید. بدین ترتیب شما می توانید به دیگر کشورها سفر کنید و یا تحصیلات تکمیلی خود را ادامه دهید. اگر به رشته پرستاری علاقه دارید و می خواهید در خارج از کشور رشته پرستاری بخوانید به کشور اسپانیا نیز فکر کنید. قطعا فرهنگ و فضای شاد اسپانیایی ها و زبان آنها برای شما جذاب خواهد بود. رشته پرستاری در حال حاضر از رشته های پرطرفدار محسوب می شود.

یکی از مزایای تحصیل در اسپانیا این است که شما می توانید به زبان انگلیسی تحصیل کنید و مدرکی برای اثبات باید تحویل دهید نیز برای آزمون هایی همچون تافل و آیلتس است. طول دوره رشته پرستاری 4 ساله است و امکان استخدام در این کشور و دیگر کشورها بالاست. هزینه ها برای دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا کمی بالاتر است. اما شما در طول تحصیل رشته پرستاری در اسپانیا خود مجاز به کار نیمه وقت به صورت محدود هستید همچنین می توانید بورسیه اخذ کنید. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

دانشگاه های رشته پرستاری در اسپانیا

اگر می خواهید در اسپانیا پرستاری بخوانید یکی از انتخاب های شما دانشگاه CEU می باشد. برای تبدیل شدن به یک پرستار خوب، شما باید از همان ابتدا با بهترین متخصصان در ارتباط باشید. بسیاری از اساتید CEU پرستاران فعال مشهوری هستند که در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی ابتکاری کار می کنند. در طول 4 سال تحصیل در رشته پرستاری در اسپانیا، شما مواردی مانند پرستاری بالینی، داروسازی بالینی، پرستاری کودک و تعداد زیادی از موضوعات دیگر را مطالعه خواهید کرد که به شما امکان می دهد در زمینه های مورد علاقه خود تخصص داشته باشید. آموزش 2 زبانه به شما امکان می دهد تا به سطح بالایی از مهارت های حرفه ای رسیده و با بیشترین آمادگی، به بازار کار دسترسی پیدا کنید.

در طول سال چهارم در دانشگاه لئون اسپانیا شما می توانید در برنامه EIR شرکت کنید و مقدمات آماده شدن برای تبدیل شدن به یک رزیدنت داخلی پرستار را شروع خواهید کرد. تقاضا برای پرستاران و متخصصان بهداشت در حال افزایش است. برنامه های این دانشگاه یک فرمول مناسب برای دانشجویانی است که به یک برنامه درسی بین المللی و دو زبانه علاقه مند هستند و در این دانشگاه توجه ویژه ای به آینده شغلی شما شده است. در رشته پرستاری، شما سال اول را به زبان انگلیسی خواهید آموخت و آموزش های خاصی را به زبان اسپانیایی اعم از عمومی و تخصصی خواهید دید.

این برنامه برای آموزش حرفه پرستاری طراحی شده است. این دانشگاه موارد زیر را ارئه می دهد:

  • تمرین مراقبت های بهداشتی اولیه، مراقبت های ویژه، یا مراقبت های اجتماعی و بهداشتی
  • آموزش تخصصی برای متخصصان بهداشت
  • تحقیقات و مدیریت پرستاری

دانشگاه های رشته پرستاری در اسپانیا

دانشگاه لئون و رشته پرستاری در اسپانیا

یکی دیگر از دانشگاه های عالی برای پرستاری دانشگاه معروف لئون (ULe) است. موسسه عمومی آموزش عالی و تحقیقاتی است که به عنوان یک نهاد خودمختار در سال 1979 تاسیس شد. این دانشگاه در 2 پردیس در شهرهای لئون و پونفرادا مستقر است و تعداد کل دانشجویان در حال حاضر 14000 نفر است و 1000 نفر دانشجوی بین المللی از بیش از 50 کشور مختلف هستند. این مجموعه طیف کاملی از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی متناسب با منطقه آموزش عالی اروپا را در کلیه شاخه های دانش ارائه می دهد که در 10 مدرسه مختلف سازمان یافته است. از مزایای دانشگاه لئون می توان به تحقیق و تدریس توامان اشاره کرد. در دانشگاه لئون زبان اسپانیایی تقریبا لهجه ای ندارد. به طور کلی تحصیل در اسپانیا یکی از موضوعات پرطرفدار می باشد که در مقاله مذکور به طور کامل شرح داده شده است.

در خصوص دانشگاه لئون و رشته پرستاری در اسپانیا بایستی بدانید که هر مدرسه دارای کتابخانه ها و اتاق های فناوری اطلاعات است. علاوه بر این دانشگاه لئون اسپانیا دارای یک مرکز ورزشی، مرکز زبان است. دانشگاه لئون فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود را با طیف گسترده ای از کارگاه های آموزشی، فعالیت های فرهنگی و ورزشی، تقویت ایجاد مشاغل، حمایت از نوآوری و تبادل بین المللی پیگیری و دنبال می کند. در دانشگاه لئون اسپانیا همه ساختمان ها قابل دسترسی هستند و یک واحد اداری خاص دانشجویان را برای نیازهای خاص آگاه و کمک می کند.

به طور کلی دانشگاه های محبوب جهت تحصیل در رشته پرستاری در اسپانیا در جدول زیر شرح داده شده است:

نام دانشگاهموقعیت مکانیمدت تحصیلزبان
دانشگاه CEU Cardenal هرراوالنسیا4 سالانگلیسی
دانشگاه لئونلئون4 سالاسپانیایی
دانشگاه ری خوان کارلوسآلکورگون4 سالاسپانیایی

رشته پرستاری در دانشگاه ری خوان کارلوس اسپانیا

دانشگاه ری خوان خوان کارلوس (URJC) به دلیل ویژگی هایی مانند پویایی، نیرومندی و تعهد خود به پیشرفت جامعه از طریق یک سیستم آموزشی عالی و با کیفیت، در میان دانشگاه های عمومی مادرید برجسته است. URJC در 5 پردیس و 2 مرکز در مناطق مهم مادرید، با بیش از 60 ساختمان عملیاتی گسترش یافته است. با توجه به امکانات و تجهیزات مدرن و همچنین یک کادر آموزشی جوان و پویا و متعهد به آموزش عملی با هدف اشتغال، دانشگاه ری خوان خوان کارلوس یکی از سریع ترین رشد دانشگاه های اروپا از نظر تعداد دانشجویان ثبت نام شده است، با تعداد کل 50988 دانشجو، از جمله بیش از 7200 دانشجوی بین المللی از 115 کشور، ثبت نام کرده اند. قیمت کامل شهریه دانشجویان بین المللی غیر اتحادیه اروپا حدود 327456€ (یورو) است. لطفا در صورتی که تمایل به اخذ اطلاعات بیشتر هستید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :