مهاجرت تحصیلی اسپانیا

رشته هتلداری در اسپانیا

رشته هتلداری در اسپانیا

تحصیل در رشته هتلداری در اسپانیا برای دانشجویانی که می خواهند تخصص خوب و معتبری برای شغل هتلداری کسب کنند انتخاب بسیار مناسبی است. اسپانیا یک کشور زیبای اروپایی است با تاریخ و فرهنگ غنی که یکی از بزرگترین کشورهای اروپایی و چهارمین مقصد محبوب جهانگردی در جهان محسوب می شود. قطعا تحصیل در رشته هتلداری در کشور اسپانیا برای هر فرد غیر اسپانیایی سکوی پرتاب خوبی خواهد بود که موجب پیشرفت در بسیاری از مهارت ها می شود. همچنین کشور اروپایی اسپانیا تجربه فرهنگی ارزشمند و مهیجی را برای گردشگران، ساکنان و دانشجویان فراهم می کند و فرصت های زیادی برای استراحت و سرگرمی وجود دارد. رشته هتلداری در حال حاضر با گسترش صنعت توریسم مهارت هایی از این قبیل مهم تر واقع شده است.

دانشجویان می توانند از مهارت ها و دوره های آموزشی متفاوت و همچنین کارگاه های مهارتی کاربردی بهره ببرند. رشته هتلداری در اسپانیا در حال پیشرفت است که به زبان انگلیسی نیز ارائه می شود و دانشگاه های معتبری با ظرفیت های محدود وجود دارند که شرایط خاصی نیز برای پذیرش دارند. شما به عنوان یک دانشجو در اسپانیا سبک زندگی مهیج، شاد، فعال و همچنین تجربه علمی عالی را تجربه می کنید. اسپانیا یکی از محبوب ترین مقاصد اروپایی برای دانشجویان بین المللی است. در ادامه مقاله نویسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص رشته هتلداری در اسپانیا توضیحاتی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

شرایط تحصیل در رشته هتلداری در اسپانیا

مهم است که بدانید اگر اهل کشور اتحادیه اروپا باشید، هزینه های مشابه دانشجویان اسپانیایی را پرداخت خواهید کرد، اما اگر اهل کشور غیر اتحادیه اروپا نباشید، هزینه های شما بیشتر خواهد بود. هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی توسط دولت تعیین می شود و بسته به سطح تحصیلات و دوره انتخابی شما متفاوت خواهد بود و برای مدرک کارشناسی، هزینه ها ممکن است بین 750€ الی 2100€ (یورو) در سال متغیر باشد. هزینه کارشناسی ارشد در دانشگاه های دولتی می تواند بین 1320€ الی 4320€ (یورو) در سال متغیر باشد. دانشگاه های خصوصی به احتمال زیاد در تمام مقاطع تحصیلی شهریه بیشتری می گیرند. بسته به مکانی که برای تحصیل انتخاب می کنید، هزینه زندگی شما احتمالا بین 900€ الی 1100€ (یورو) در ماه خواهد بود. شهرهای بزرگ تر اسپانیا مانند مادرید و بارسلونا بسیار گران تر از شهرهای کوچکتر خواهند بود.

اگر تمایل به یافتن شغل نیمه وقت دارید، داشتن مهارت های زبان اسپانیایی به یافتن شغل کمک می کند. اگر دانشجویی باشید که برای تحصیل در اسپانیا رفته باشید و بیش از سه ماه تحصیل شما طول بکشد نیاز به ویزا دارید. می توانید درخواست خود را در کنسولگری یا سفارت اسپانیا در کشور خود پیگیری کنید. و بدانید که تا زمانی که پیشنهاد رسمی از یک موسسه دریافت نکنید، نمی توانید این روند ویزا را شروع کنید. توصیه می شود که از قبل محل اقامت خود را ترتیب دهید، زیرا ممکن است هنگام درخواست ویزا لازم باشد جزئیات محل زندگی خود را ارائه دهید. زبان رسمی اسپانیا اسپانیایی است و شرایط تحصیل در رشته هتلداری اسپانیا فرصتی خارق العاده برای بهبود مهارت زبان جدید یا بهبود مهارت های فعلی شما خواهد بود.

شرایط تحصیل در رشته هتلداری در اسپانیا

دروس رشته هتلداری در اسپانیا

بیشتر رشته ها به زبان اسپانیایی تدریس می شوند، اما تعداد بیشتری از دانشگاه های اسپانیا برنامه هایی را ارائه می دهند که به زبان انگلیسی تدریس می شوند. اگر تحصیل در زبان انگلیسی را انتخاب کنید، باید اثبات کنید که مهارت های زبان شما از استانداردهای لازم برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط زبان در دوره خود، در وب سایت موسسه انتخابی خود تحقیق کنید. حتی اگر به زبان انگلیسی تحصیل می کنید، به شما توصیه می شود که همچنان در بهبود زبان اسپانیایی خود تلاش کنید و تا آنجا که ممکن است با مردم محلی و سایر دانشجویان ارتباط برقرار کنید.

شما در پایان مقطع کارشناسی در رشته هتلداری می توانید مهارت های زیر را کسب می کنید:

  • مطالعات بازار هتل را انجام دهید.
  • پیش بینی های مالی را بررسی کنید.
  • ارزیابی رویکرد درآمد را ارزیابی کنید.
  • با استفاده از نرم افزار ارزیابی هتل، یک تخمین قابل پیش بینی از عملکرد و روند عملیاتی هتل تهیه کنید.

در رشته هتلداری شما ابزارها و دانش لازم را برای ایجاد یک هتل و نحوه اداره و مدیتریت آن و همچنین اطلاعات کاربردی و معتبری در خصوص رقابت و موارد جزیی تاثیرگذار در هتلداری می آموزید. شما نحوه کار با نرم افزارهای هتلداری و استفاده از آنها در جهت تسریع در روند امور و اصول مدیریت مالی و مدیرت نیروی انسانی را در این رشته به طور خلاصه از نظر خواهید گذراند. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله تحصیل در اسپانیا را مطالعه بفرمائید.

آینده شغلی رشته هتلداری در اسپانیا

صنعت توریسم و هتلداری و مهمان نوازی و جهانگردی صنایع بزرگی در جهان است. این حیطه شامل محل اقامت، رستوران، کافه و حمل و نقل است. این رشته یک صنعت خدماتی است و شامل مهارت و دروسی برای برنامه ریزی و مدیریت و نگهداری و بازاریابی و عملیات تبلیغاتی است. صنعت هتلداری و مهمان نوازی ما را قادر می سازد تا از تعطیلات، وعده های غذایی بیرون، حمل و نقل کارآمد و اقامت در هتل لذت ببریم. مدرک کارشناسی در رشته هتلداری و مهمان نوازی پایه ای از دانش در این خصوص را به شما ارائه می دهد.

شما دروسی را در خصوص مدیریت مهمان نوازی، توسعه گردشگری، مدیریت منابع انسانی و مدیریت رستوران را مطالعه خواهید کرد. در نظر داشته باشید که این رشته در آینده بسیار پرطرفدار خواهد شد و از آینده اشتغالزایی برخوردار خواهد بود. در جهت اطلاع از شرایط کار در اسپانیا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رشته هتلداری در اسپانیا با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :