مهاجرت تحصیلی یونان

رشته معماری در یونان

رشته معماری در یونان

تحصیل در رشته معماری در یونان یکی از رشته های پرطرفدار در گروه رشته های هنری می باشد که مورد توجه متقاضیان قرار گرفته است. همانطور که می دانید کشور یونان، مهد تمدن و دموکراسی، تعداد زیادی گردشگر را در طول سال به خود جذب می کند. به طور سنتی، موسسات یونان دارای شهرت در برنامه های سیاست، فلسفه، معماری و پزشکی هستند، اما اخیرا سایر رشته های تحصیلی نیز محبوبیت یافته اند. مطالعه تاریخ معماری به معنای کاوش در زمینه فرهنگی و تاریخی معماری و محیط ساخته شده در سراسر کره زمین است.

تمرکز بر زمینه های تاریخی، اجتماعی، سیاسی و انتقادی و چگونگی طراحی ساختمان ها و فضاها خواهد بود. برخلاف بیشتر مباحث معماری، تاریخ معماری عمدتا از طریق یک رویکرد نظری آموزش داده می شود. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جهت تحصیل در رشته معماری در یونان راهنمایی های لازم را در اختیار شما متقاضیان گرامی قرار خواهند داد.

ماهیت تحصیل در رشته معماری در یونان

معماری هنر و دانش طراحی و مهندسی سازه ها و ساختمان های بزرگ است. کسانی که تحصیل در رشته معماری را انتخاب می کنند هم به علوم و هم هنر علاقه مند می شوند. شرایط پذیرش معماری معمولا هم توانایی هنری و هم مهارت ریاضی را در نظر می گیرند. معماران سازه هایی را طراحی می کنند که برای استفاده انسان مناسب باشد و بنابراین تا حد زیادی مسئول ایمنی و قابلیت اطمینان این سازه ها هستند. بنابراین دانشجویان باید قبل از تبدیل شدن به یک معمار کاملا مجاز و دارای مجوز، برای یک دوره نسبتا طولانی آماده باشند. اگرچه مقررات صدور مجوز معماری از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است، اما افراد معمولا باید حداقل به 5 سال تحصیل (سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد) و 2 سال سابقه کار عملی متعهد شوند.

ماهیت تحصیل در رشته معماری در یونان به گونه ای است که مدارک معماری در مقطع کارشناسی، همه چیز را از نحوه کار یک پرتو گرفته تا چگونگی ترسیم دقیق طرح های سه بعدی، چه با دست و چه با استفاده از برنامه های رایانه ای را به دانشجویان آموزش می دهد. بیشتر مطالعات احتمالا در استودیویی برای کارهای طراحی، همراه با آموزش ها و درس های نقد قرار دارد. جلسات نقد، یا در غیر این صورت منتقد شناخته می شود، جلساتی در آموزش هنر و طراحی است که در آن دانش آموز کار خود را به مدرسان و دانشجویان دیگر ارائه می دهد و سپس بازخورد آن کار را دریافت می کند.

مبانی رشته معماری در یونان

دانشجویانی که معماری را با تخصص در برنامه ریزی شهری می خوانند، بر طراحی محیط ساخته شده متمرکز می شوند، از جزییات جزئی روی تابلوهای خیابان تا کل چشم اندازهای پرندگان از کلانشهرها را شامل می شود. یک تخصص برنامه ریزی شهری با مطالعه هر یک از رشته ها به عنوان یک تحقیق مهم، بین معماری و برنامه ریزی پل ارتباطی ایجاد می کند. مبانی رشته معماری در یونان و دوره های برنامه ریزی شهری غالبا یادگیری مبتنی بر اجتماع و همچنین کارهای استودیویی و سمیناری را ارائه می دهند. از اینرو مطالعات موردی را در زمینه طراحی شهری و طراحی پایدار و همچنین برنامه ریزی فیزیکی و مکانی ارائه می دهند. بدین ترتیب مشاغل معماری اغلب حجم کار بسیار متنوعی دارند.

بیشتر اوقات، یک معمار متبحر در یک شرکت کوچک و متوسط ​​همچنین درگیر برنامه ریزی، بودجه بندی، رسیدگی به حساب های مالی، مذاکره با پیمانکاران، اطمینان از رعایت مقررات بهداشت و ایمنی در محل و تهیه مشخصات مواد و طرز کار نیز می باشد. دانشجویان دوره های معماری همچنین در سخنرانی هایی در زمینه تاریخ، تئوری و فناوری و همچنین آموزش های طراحی با کمک رایانه شرکت خواهند کرد که هدف آنها تسلط دانشجویان در برنامه های مختلف طراحی برای کمک به آن ها در تکمیل پروژه های فردی است. در خصوص تکمیل اطلاعات خود در باب مهاجرت به یونان از طریق تحصیل پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

مبانی رشته معماری در یونان

اخذ پذیرش تحصیلی در رشته معماری در یونان

کسانی که در مقطع کارشناسی، معماری می خوانند، بسته به نوع برنامه، در طول 3 الی 4 سال فارغ التحصیل می شوند. در یونان این مدرک کارشناسی معمولا شامل امتحانات زیر نظر هیئت ثبت معماران و موسسه معماران یونان است که قبل از شرکت در امتحانات (اغلب در کارشناسی ارشد معماری گنجانده می شوند) و آزمون های دانشگاهی، به آنها نیاز است. دانشجویان پس از اتمام تمام مراحل لازم در کشور خود، بسته به دوره، یک معمار مجاز دارای مدرک خواهند بود. برای اقدام در دانشگاه یونان، ابتدا باید مطمئن شوید که سوابق تحصیلی شما را واجد شرایط می کند.

معیارهای اساسی جهت اخذ پذیرش تحصیلی در رشته معماری در یونان برای مقاطع مختلف کارشناسی ارشد عبارتند از:

  • گواهی دانشگاهی شناخته شده
  • حداقل معدل برای پذیرش در دانشگاه های مختلف
  • گواهینامه زبان انگلیسی تحت کارشناسی TOEFL، IELTS، PTE Academic، C1 Advanced
  • گواهی زبان یونانی

اقدام به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در یونان بسیار ساده است، به خصوص اگر فردی قصد یک برنامه آموزشی با زبان انگلیسی را داشته باشد. انتخاب نیز توسط هر دانشگاه انجام می شود. اسناد درخواست برای مدرک کارشناسی ارشد اغلب شامل موارد زیر است:

  • فرم درخواست آنلاین
  • عکس
  • هزینه درخواست (50€ یورو)
  • سوابق دانشگاهی
  • اثبات مهارت زبان انگلیسی (اگر انگلیسی زبان بومی متقاضی نباشد)
  • بیانیه شخصی
  • درخواست بورسیه تحصیلی (اختیاری)
  • 2 نامه مرجع از موسسه تحصیلی قبلی

به طور کلی نظام آموزشی یونان در مقاله مذکور شرح داده شده است.

هزینه های تحصیل در رشته معماری در یونان

هنگامی که دانشجو نامه پذیرش را دریافت می کند، در مورد مراحل بعدی مراحل ثبت نام و هزینه هایی که باید پرداخت کند (اگر دانشجوی اتحادیه اروپا باشد) راهنمایی خواهد شد. برای ارائه ایده ای در مورد هزینه های تحصیل در یونان، در اینجا برخی از ارقام اساسی آورده شده است:

  • هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی یونان برای دانشجویان اتحادیه اروپا معمولا رایگان است.
  • هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی یونان برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا €1500 الی 9000€ (یورو) در سال است که بالاترین هزینه ها برای دانشگاه های خصوصی است.
  • هزینه های زندگی در یونان نیز 450€ الی 800€ (یورو) در ماه می باشد.

همچنین نمودار کلی هزینه های زندگی در یونان در ذیل قابل مشاهده است:

توزیع هزینه زندگی در یونان

برای اطالاعات بیشتر و مطرح کردن سوالات خود پیرامون مبحث تحصیل، با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :