مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته معماری در اتریش

رشته معماری در اتریش

مهاجرت از طریق تحصیل یکی از راه های مورد استقبال مهاجران است، از همین رو در این نوشتار به رشته معماری در اتریش پرداخته می شود. مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد در معماری ارتباط نزدیکی با سایر رشته ها مانند هنر و طراحی دارند. معماری در تاریخ بشر و مردم شناسی بسیار مهم است. مدارک معماری با موضوعات دانشگاهی مانند مهندسی ساخت و ساز، طراحی گرافیک، طراحی تجربه کاربری و هنر ارتباط دارند.

مدرک افرادی که رشته معماری در اتریش تحصیل می کنند، همه چیز را در مورد قوانین طراحی می آموزد و دانستن نحوه کار با بافت، رنگ، کنتراست، نور و بسیاری از جنبه های دیگر به دانشجویان این امکان را می دهد که در طراحی ساختمان ها متخصص شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در رشته معماری، کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، آماده ارائه راهنمایی هستند.

اطلاعات کلی پیرامون رشته معماری در اتریش

اگر از متقاضیان تحصیل در اتریش هستید، بد نیست بدانید که برخی از دوره هایی که دانشجویان معماری به آنها دسترسی خواهند داشت عبارتند از: تحلیل معماری معاصر، طراحی و توسعه شهر، سیاست طراحی شهری، طراحی مسکونی و ساخت و ساز سبز. دانشجویان تحصیل کرده در رشته معماری در اتریش، پس از فارغ التحصیلی در رشته معماری، این فرصت را خواهند داشت که به عنوان یک معمار دارای مجوز، تکنسین CAD، طراح داخلی و فضایی و طراح شهری مشغول به کار شوند. همچنین نرم افزارهای کامپیوتری مانند طراحی به کمک کامپیوتر(CAD) را کشف خواهند کرد که به آنها در برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کار طراحی کمک می کند.

در تصویر زیر، سایر بسترهای شغلی که به واسطه تحصیل در رشته معماری برای فارغ التحصیلان این رشته فراهم می شود، اشاره شده است:

سایر بسترهای شغلی رشته معماری اتریش

مزایای تحصیل در رشته معماری در اتریش

یکی از اصلی ترین مزایای تحصیل در اتریش این است که آموزش در این کشور بسیار مقرون به صرفه و در برخی موارد رایگان است. دانشگاه های دولتی در اتریش برای همه شهروندان اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا رایگان است. دانشجویان بین المللی فقط حدود 1500€ (یورو) در هر سال تحصیلی پرداخت می کنند. در دانشگاه های علمی کاربردی نرخ شهریه بسته به برنامه تحصیلی و ملیت متقاضی بین 365€ الی 7500€ (یورو) متغیر است. از سوی دیگر اتریش یکی از امن ترین کشورهای جهان است که از میزان جرم و جنایت پایین و استاندارد زندگی و امنیت اجتماعی بالایی برخوردار است. در دنیایی که پر از تنش های سیاسی و نظامی، درگیری های مسلحانه و اعتراضات خشونت آمیز است، در زمان زندگی در اتریش نگرانی زیادی نخواهید داشت.

اگر اتریش را انتخاب کنید، فرصت تحصیل و زندگی در وین را خواهید داشت که برای 10 سال متوالی به عنوان شهر با بالاترین کیفیت زندگی رتبه بندی شده است. همه چیز از حمل و نقل گرفته تا محل اقامت، از خدمات دانشجویی تا پشتیبانی اداری، از حقوق گرفته تا چشم انداز شغلی عالی است. از سوی دیگر اتریش یک قطب هنری و فرهنگی است و این به شما کمک می کند که در زمان فراغت تحصیلی خود، فرصت های فراغتی خوبی داشته باشید. علاوه بر این اگر اهل ورزش هستید، باید در اتریش احساس راحتی کنید. برای هر کسی چیزی وجود دارد و اگر فعالیت مورد نظر خود را پیدا نکردید، تسلیم نشوید.

مزایای تحصیل در رشته معماری در اتریش

اهمیت معماری در اتریش

معماری مدرن در اتریش تاریخ بسیار طولانی و غنی داشته است و معماران اتریشی، تأثیر قابل توجهی بر معماری اروپا داشتند. آثاری خلق شدند که مستقیما به آثار امروزی منتهی می شوند. واگنر برای اولین بار آنچه را که قرار بود سهم ویژه اتریش در معماری مدرن شود، فرموله کرد. او هنگام اجرای کمیسیون راه‌آهن شهری جدید در وین، ایده ‌های جدیدی را برای ساختمان ‌ها معرفی کرد. ایده ای با عنوان استفاده جسورانه از جدیدترین مصالح، از جمله آهن، شیشه و بتن، که بسیار کارآمد بوده است. پس از واگنر، فراگیرتر این واقعیت بود که اتریش به مکانی برای آزمایش های معماری خارق العاده تبدیل شد. معماران رویایی دوره های جدید به دنبال این بودند که مدرنیسم متعارف را زیر سوال ببرند و ایده های رادیکال را آزمایش کنند.

کار آنها شکل پذیری جدیدی از فرم و پیچیدگی بسیار بیشتر را معرفی کرد، اما همچنین مفاهیم استاندارد در مورد آنچه ساختمان ها باید انجام دهند و چگونه باید در بافت قرار گیرند را به چالش کشید. بسیاری از نقاشی ها و ساختمان های آنها در خارج از کشور مورد توجه قرار گرفت. این امر به ویژه در مورد ابراهیم، ​​که در نیویورک زندگی، تدریس و تمرین می کرد، صادق بود. مهمترین اثر او ساختمان انجمن فرهنگی اتریش است. بنابراین درباره اتریش می توان گفت امروزه همچنان دارای یک صحنه معماری پر جنب و جوش است.

هزینه تحصیل در رشته معماری در اتریش

در مورد شهریه ها و هزینه تحصیل در اتریش اشاره به برخی نکات لازم است. به عنوان مثال دانشجویان اتحادیه اروپا (EEA) و سوئیس در دانشگاه‌های دولتی که مدرک تمام وقت را دنبال می‌کنند یا برای برنامه تبادل ثبت‌نام می‌کنند، نیازی به پرداخت شهریه ندارند. آنها فقط باید 20€ (یورو) در هر ترم هزینه بپردازند که بیمه حوادث دانشجویی را پوشش می دهد. هزینه تحصیل برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا به این شکل است که علاوه بر 20€ (یورو) در ترم، باید به طور متوسط ​​72672€ (یورو) در هر ترم برای شهریه پرداخت کنند.

دانشگاه های علمی کاربردی می توانند تصمیم بگیرند که چه مقدار برای برنامه های تحصیلی خود دریافت می کنند. دانشجویان اتحادیه اروپا / EEA معمولا 363€ (یورو) در هر ترم پرداخت می کنند. برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا ، هزینه ها بین 727€ الی 7500 € (یورو) در هر ترم متغیر است. غیر از هزینه های تحصیل در وین و سالزبورگ، شما باید بودجه ماهانه 900€ الی 1300€ (یورو) برای پوشش تمام هزینه های خود (اسکان، غذا، فعالیت های اجتماعی و حمل و نقل عمومی) تهیه کنید. علاقه مندان مهاجرت به اتریش برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در رشته معماری در اتریش با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گفتگو کنند تا اطلاعات تخصصی تری را در این زمینه دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :