مهاجرت تحصیلی پرتغال

رشته طراحی لباس در پرتغال

رشته طراحی لباس در پرتغال

رشته طراحی لباس در پرتغال، نه تنها سبک و زیبایی شناسی را در بر می گیرد، بلکه خلاقیت را در دانشجویان رشته هنر متبلور خواهد ساخت. برای یک دانشجوی بین المللی، پرتغال با دهکده های زیبا، تاریخ چشمگیر و در عین حال سبک زندگی مدرن، تجربه های بسیار خوبی را ارائه می دهد. در واقع در بافتی که در آن زندگی می کنند، نفوذ می کند.

پرتغال علاوه بر حومه باشکوه، آب و هوای معتدل و تجارب عالی فرهنگی، یک وجهه دیگر برای دانشجویان بین المللی دارد که یکی از آنها، ارزان ترین مکان های اروپا برای زندگی است که با توجه به همه غذاهای شگفت انگیزی که دارد، بسیار مناسب است. آموزش عالی در پرتغال با سایر کشورهای اروپا همسو است و این باعث می شود که مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در پرتغال به خصوص در اروپا رقابت چشمگیری داشته باشد. در خصوص تحصیل در رشته طراحی لباس در پرتغال با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

تحصیل در رشته طراحی لباس در پرتغال

مشابه سایر کشورها پرتغال بین دانشگاه های عمدتا تحقیق محور و پلی تکنیک های بیشتر عمل گرا تمایز قائل می شود. همچنین تحصیل در رشته طراحی لباس در پرتغال بیشتر دوره ها به زبان پرتغالی تدریس می شوند، اما تعداد دوره هایی که به زبان انگلیسی تدریس می شوند به ویژه در سطح کارشناسی ارشد نیز وجود دارند. دانشجویانی که بتوانند با خلاقیت خود اغوا کنند و با توانایی بالا، مراحل مختلف فرآیند تولید را مدیریت کنند، مأموریتی است که دانشگاه مد با موفقیت روزافزون انجام می دهد.

تحصیل در رشته طراحی لباس در پرتغال در رشته های طراحی مد و بازاریابی در دانشگاه ها به دانشجویان این اجازه را می دهد که طراحان دانش لازم را برای پیگیری تغییرات بازار را کسب کنند. بنابراین، طراحان قادر خواهند بود نیازها، تقاضاها و یا فرصت های جدید برای نوآوری در فناوری و یا فرآیند را شناسایی کنند، که به نوبه خود امکان توسعه مداوم پیشنهادات ارائه شده به بازار را فراهم می کند، دانشجویان به روش های یادگیری پویا، از نظر عملکرد (به عنوان وسیله ای برای اطمینان از سودآوری و پایداری شرکت ها و مارک های آنها)، انعطاف پذیری، نوآوری و روحیه تیمی بسیار سخت، دسترسی خواهند داشت.

تحصیل در رشته طراحی لباس در پرتغال

دانشگاه های معتبر رشته طراحی لباس در پرتغال

دانشگاه لیسبون MHSE بزرگترین دانشگاه پرتغال، دانشگاه لیسبون (ULisboa) است که در پایتخت این کشور واقع شده است. دانشگاه لیسبون MHSE در سال 1911 تاسیس شد، یک دانشگاه دولتی در پرتغال است. لیسبون، بزرگترین دانشگاه کشور از نظر تعداد دانشجو و بودجه، است. امروز تقریبا 50000 دانشجو وجود دارد. طیف گسترده ای از موضوعات را ارائه می دهد و در سطح بین المللی مورد احترام است. دانشگاه پورتو پرتغال از نظر اندازه، نیز در رده بندی دانشگاه های پرتغال در رده بندی جهانی قرار دارد و 10% دانشجویان آن بین المللی هستند. دانشگاه پورتو پرتغال در سال 1911 تاسیس شد و به دلیل تحقیقات علمی قوی شناخته شده است.

برنامه گسترده ای از رویدادها، سمینارها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها و جلسات آموزش، اجرای یک محیط فعال، بازتابنده و حیاتی را در زمینه های طراحی قابل توجه و در حال تحول، در سطح ملی و بین المللی گسترش داده است. دانشکده هنرهای Coimbra و دانشکده هنر EUAC کوئیمبرا، قدیمی ترین دانشگاه پرتغال است، دانشگاه کویمبرا در سال 1290 تاسیس شد که بیش از 700 سال سابقه دارد و امروز حدود 22000 دانشجو آموزش می دهد. این دانشگاه از یکی از بزرگترین گروه های دانشجویان بین المللی در پرتغال بهره مند می شود. شرایط تحصیل در پرتغال به طو کامل در خصوص جزییات مهاجرت تحصیلی به این کشور اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

هزینه تحصیل در رشته طراحی لباس در پرتغال

هزینه زندگی در پرتغال در مقایسه با سایر کشورهای اروپای غربی بسیار مقرون به صرفه است. در حالی که زندگی به طور کلی می تواند در اروپای غربی گران باشد، می توان با یک حقوق متوسط ​​در پرتغال زندگی راحتی داشت. شهریه در پرتغال نسبتا متوسط ​​است. دانشگاه های دولتی به طور کلی کمتر از 1500€ (یورو) در سال برای برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد خود دریافت می کنند. برخی از دانشگاه های خصوصی ممکن است حداکثر 4000€ (یورو) در سال هزینه کنند.

مشارکت ها و قراردادهای دو جانبه با مؤسسات آموزش عالی اروپا، برزیل و کانادا از آن زمان چندین برابر شده است. نقش دانشگاه به عنوان پیوندی بین جامعه مدنی و صنعت با سازمان های دولتی و خصوصی، سرمایه گذاری در زمینه نوآوری، هدایت تحقیقات و صنایع خلاق، مشارکت هایی را ایجاد کرده که از اهمیت بالایی برخوردار است. به صورت خلاصه جدول زیر درصد توزیع هزینه های زندگی در پرتغال را نشان می دهد که می تواند کمک کند تا دید بهتری نسبت به شرایط اقتصادی پرتغال داشت:

توزیع هزینه زندگی در کشور پرتغال

برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی دریافت ویزا و پذیرش دانشگاه از کشور پرتغال جهت تحصیل در رشته طراحی لباس در پرتغال و دریافت مشاوره های دقیق و حرفه ای با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرموده و از مشاوره های رایگان آنان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :