مهاجرت تحصیلی اسپانیا

رشته حقوق در اسپانیا

رشته حقوق در اسپانیا

رشته حقوق در اسپانیا علاوه بر افق علمی و تخصصی غنی و روشنی در پیش رو دارد و جاذبه های شگفت انگیز فرهنگی و تفریحی را به متقاضیان ارائه می دهد. اسپانیا خانه بسیاری از دانشگاه ها و کالج ها است که هر ساله، از هزاران دانشجوی خارجی استقبال می کنند. تحصیل در رشته حقوق در دانشگاه های اسپانیایی در 3 مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا امکان پذیر است که در گرایش های حقوق بین المللی، حقوق خصوصی، حقوق عمومی، حقوق تجارت بین الملل، حقوق کیفری، حقوق بین الملل و حقوق مالکیت فکری پذیرش تحصیلی گرفت.

مطالعات حقوقی به تقاضای دائمی جامعه در مورد مشاغلی که همیشه وجود داشته اند و وجود خواهند داشت رسیدگی می کند:

  • وکیل
  • قاضی
  • دادستان
  • دفتر اسناد رسمی

کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات جامعی در خصوص رشته حقوق در اسپانیا در اختیار شما قرار خواهند داد.

درباره رشته حقوق در اسپانیا

پس از گذراندن و موفقیت 4 ساله در یک دوره تحصیل دانشگاهی، کارشناسی حقوق، اعطاء می شود. از اینرو برای ورود به دوره کارشناسی ارشد، گذراندن کارآموزی لازم است. مدرک کارشناسی ارشد در مطالعات حقوقی در رتبه آزمون ملی و دستیابی به حرفه وکالت، آموزش تخصصی ارائه می دهد که شامل تجزیه و تحلیل اطلاعات و مستندات قانونی، تهیه اسناد، بحث به صورت حقوقی و ارایه شفاهی، رسیدن به دانش حقوق و وظایف تخصصی دئونتولوژیک در روابط وکیل با موکلان، طرفین دیگر، دادگاه یا مرجع عمومی و بین وکلا، روش های عملی برای وکالت و مشاوره با مشتری، تکنیک های مذاکره و حل تعارض به صورت پیشرفته تر حاصل می شود.

کارشناسی ارشد در مطالعات پیشرفته حقوقی، یک دوره کارشناسی ارشد دانشگاه است که توسط دانشگاه بارسلونا ارائه می شود، برای وکلائی که مایلند آموزش های تحقیق محور دیگری را ببینند و دانش خود را از روندهای جدید و نوآورانه حقوق تجدید کنند، طراحی شده است که شامل 18 آموزش اصلی در دانش و روش بنیادی است: از نظر دانش، آموزش فراگیر و انضباطی در حقوق تطبیقی ​​و مبانی قانون و از نظر روش، مهارت های مورد نیاز برای تکمیل یک پروژه تحقیقاتی یا پایان نامه دکترا را آموزش می دهد.

دوره دکترا تحقیقات اصلی را با تأثیر عمده بر دانشگاه و اقدامات حقوقی انجام آموزش می دهند. ارتباطات چشمگیر دانشکده و روش تحقیق چند رشته ای فرصتی بی نظیر را برای انجام تحقیقات در هر زمینه از حقوق و رشته های مرتبط ایجاد می کند. دانشکده حقوق مطالعات چند رشته ای، همکاری و رویکرد را تشویق می کند. برنامه مطالعه بیش از 3 سال ادامه دارد و از سپتامبر آغاز می شود. در طول دوره دانشجویان برای اطمینان از پیشرفت روان پایان نامه خود مجبور به تحویل و تحویل رسمی هستند.

اطلاعات مربوط به رشته حقوق در اسپانیا

قوانین عمومی شامل قانون اساسی، اداری، رویه ای، مالیاتی و کیفری است و اگر موضوع بر دولت تأثیر بگذارد، گاهی اوقات نیز به وضعیت های بین افراد یا شرکت ها می پردازد. قانون اساسی در روابط بین افراد و هر یک از شعبات ایالت – قوه مجریه، مقننه و دادگستری اعمال می شود. قانون اداری، نماینده های دولت را در بر می گیرد، در حالی که قانون آیین دادرسی بر چگونگی رسیدگی یا دادرسی متمرکز است. قانون مالیات مسائل مالی را بررسی می کند.

قوانین کیفری شامل جرائمی است که توسط افراد مرتکب می شود و منجر به مجازاتی می شود که هدف آن محافظت از جامعه است. رشته های ذکر شده در بالا را می توان در مقطع کارشناسی ارشد حقوق عمومی مطالعه کرد. دانشجویان این امکان را دارند که مدرک کارشناسی خود را در رشته حقوق عمومی کسب کنند و سپس با برنامه ای که به آنها تخصص نیز می دهد، تحصیلات خود را ادامه دهند. پس از فارغ التحصیلی، آنها در حقوق عمومی به عنوان وکیل در یک محیط متعادل مانند سیستم حقوقی ایالتی شغل پایداری دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط تحصیل در اسپانیا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

اطلاعات مربوط به رشته حقوق در اسپانیا

مزیت های رشته حقوق در اسپانیا

هزینه های تحصیل در دانشگاه های اسپانیا مقرون به صرفه است. بسیاری از دانشجویان بین المللی برای تحصیل در اسپانیا مجبور نیستند بیش از 4000€ (یورو) در سال بپردازند و بسیاری از برنامه های تحصیلی در واقع فقط با 100€ الی 150€ (یورو) در سال شروع می شوند. هزینه های تحصیل در اسپانیا بر اساس عوامل مختلفی از جمله نوع موسسه آموزش عالی (خصوصی یا دولتی)، نوع مدرک تحصیلی، تعداد اعتبارات ، منطقه محل تحصیل و ملیت شما متفاوت است.

دانشگاه ها در اسپانیا، سخنرانی های سنتی را با کارهای تحقیقاتی و سمینارهایی ترکیب می کنند که در آن دانشجویان می توانند با استادان گفتگوهای دوستانه و آزاد داشته باشند و در مورد موضوعات چالش برانگیز در رشته انتخابی خود بحث کنند و نباید انتظار یک برنامه انعطاف پذیر را داشت، زیرا سخنرانی ها و سمینارها یک جدول زمانی مشخص دارند. برای اکثر برنامه های تحصیلی، باید برای یک آزمون میان ترم و یک آزمون پایان ترم برای هر دوره، به صورت یک آزمون کتبی یا یک آزمون شفاهی آماده شد. در خصوص انتخاب رشته حقوق ابتدا بایستی ویزای تحصیلی اسپانیا را دریافت نمایید.

دانشگاه های رشته حقوق در اسپانیا

در اسپانیا، می توان در بیش از 70 دانشگاه ثبت نام کرد، بسیاری از آنها با سابقه طولانی و همیشه در رتبه بندی دانشگاه های بین المللی حضور دارند. به غیر از شهرهای بزرگی مانند مادرید و بارسلونا، می توان در دانشگاه های اسپانیا مانند والنسیا، آلیکانته، سالامانکا یا ماربلا نیز درخواست پذیرش داد. دانشگاه ها در اسپانیا بیشتر با بودجه دولتی پشتیبانی می شوند.

اسپانیا همچنین دانشگاه های خصوصی و برخی که وابسته به کلیسای کاتولیک است، را نیز ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در کشور اسپانیا و فرآیند اخذ پذیرش و اعزام دانشجو به اسپانیا از مشاوران دلسوز و موفق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که همیشه آماده راهنمایی کامل به صورت رایگان هستند، بهره لازم و مفید را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :