مهاجرت تحصیلی مالتا

رشته تربیت بدنی در مالتا

رشته تربیت بدنی در مالتا

آب و هوای مطبوع و دانشگاه های خوب مالتا می تواند یکی از دلایل انتخاب دانشجویان بین المللی، برای تحصیل در رشته تربیت بدنی در مالتا باشد. مالتا یکی از کشورهای دارای توسعه روز افزون در اتحادیه اروپا می باشد که در عهدنامه شنگن نیز عضویت دارد. این کشور کوچک، در جنوب اروپا، بیشتر به عنوان یک مقصد محبوب گردشگری شناخته می شود. مالتا یکی از کوچکترین کشورهای جهان بوده و دارای گروهی از جزایر در دریای مدیترانه، در جنوب ایتالیا، است. 3 جزیره بزرگ این کشور، جزیره مالتا، گوزو و کومینو هستند و جمعیت کل آنها تقریبا 420000 نفر است.

هر ساله افراد بسیار زیادی از این کشور بازدید می کنند و جذب سواحل زیبا و تالاب ها، ورزش های متنوع آبی، زندگی شبانه پر تلاطم، چشم انداز های باستانی و شهرها و بندرهای زیبا، می شوند. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بیشتری در خصوص رشته تربیت بدنی در مالتا در اختیار شما قرار خواهند داد.

کلیات رشته تربیت بدنی در مالتا

مالتا ممکن است کوچک باشد، اما صنعت پر رونق گردشگری این کشور در زمینه توسعه زندگی شبانه و صحنه های فرهنگی و همچنین طیف گسترده ای از فعالیت های خارج از منزل، از تنیس و گلف گرفته تا پاراگلایدر و غواصی غواصی دامن زده است. همچنین آب و هوای مدیترانه ای مشابه آن در جنوب ایتالیا یا یونان، آب و هوای مالتا یکی از دلایل محبوبیت این کشور در بین گردشگران است. در طول تابستان، دمای روز معمولا بالاتر از 30 درجه سانتی گراد (86 درجه فارنهایت) است. در زمستان معمولا کمتر از 15 درجه سانتیگراد (59 درجه فارنهایت) نیست. گرم ترین ماه ها ژوئن تا سپتامبر است و سردترین زمان سال از دسامبر تا مارس است.

مدرک کارشناسی تربیت بدنی شامل به دست آوردن دانش آناتومی، تغذیه، همراه با حرکت شناسی، روانشناسی ورزشی، همراه با روش های آموزش تربیت بدنی، کمک های اولیه و پیشگیری از آسیب های احتمالی است و همچنین معلمان تربیت بدنی نقش مهمی در حفظ سلامت جسمی و کشف ستارگان آینده ورزشی دارند. وظایف یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی تربیت بدنی، شامل راهنمایی برای یک سبک زندگی سالم، همراه با بهبود عملکرد دانش آموزان، ارتقا کار تیمی، همچنین مربیگری و آموزش برای مسابقات، علاوه بر این، تهیه یک برنامه مناسب آموزش و اطمینان از اجرا مقررات ایمنی نیز می باشد.

ماهیت رشته تربیت بدنی در مالتا

ماهیت رشته تربیت بدنی در مالتا، آموزش مربیان حرفه ای تربیت بدنی و ورزش و کار کردن در این زمینه ها نیز می باشد. در کشور مالتا مربیان تکنولوژی های به روز ورزشی را به کار می برند و در این کشور به همین دلیل یک موسسه با امکانات بالا و دانشکده آموزشی و تحقیقاتی در نظر گرفته شده است. کارهای دیگری که ممکن است با اهمیت باشند، مانند تعلیم ورزشکاران برای شرکت در تیم ملی مالتا در تیم های مختلف ورزشی و همچنین تضمین کردن جایگاه آنها در اجتماع آنها بدون در نظر گرفتن فعالیت های ورزشی و راه اندازی مشارکت اجتماعی دولتی، شهرداری و موسسه ها و سازمان های مختلف که برای بهبود شاخه تربیت بدنی تلاش می کنند.

دانشجویان فارغ التحصیل از مجموعه های آموزش عالی تربیت بدنی می توانند در فعالیت های آموزشی برای دو و میدانی، رویداد های ورزشی شنا، وزنه برداری، والیبال، ورزش های ساحلی، نظریه های تربیت بدنی، مدیریت در شاخه ورزش و تربیت بدنی و سایر را تخصص کسب نمایند. دانشکده تربیت بدنی متشکل از 46 استاد (از جمله 4 استاد دکترا)، 20 کارشناس ارشد دارای گواهی USSR و 5 نفر از داوطلب افتخاری تربیت بدنی، می باشد. در بین دانشجویان تحصیلات عالی، اعضای تیم ملی امید و بازی های المپیک و همچنین مسابقه های اروپایی و جهانی نیز عضویت دارند. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در مالتا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

ماهیت رشته تربیت بدنی در مالتا

امکانات رشته تربیت بدنی در مالتا

سازمان های مالتا معمولا به طور پیوسته برای دانشجویان، بروز رسانی موارد آموزشی خود را برای فعالیت های آموزشی، پژوهشی و کارهای ورزشی در دستور کار قرار می دهند. از جمله این اقدامات باز سازی ساختمان دانشکده و ساختن اردوگاه ورزشی و تفریحی می باشد. برای انجام جلسات آموزشی و مسابقات همه تجهیزات ورزشی لازم فراهم می باشد و ارگان های ورزش و تربیت بدنی به پنج بخش وزارت ورزش، فدراسیون ورزش های ساحلی، وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت و تربیت بدنی، با گروه های با سابقه در تعلیم، تقسیم می شوند.

شرایط ورود به سطح A یا BTEC داشتن دیپلم DDM- یا DMM، می باشد و از الزامات قبولی موسسات مختلف معمولا با سطح این مدارک سنجیده می شوند. همچنین معمولا اگر نمرات افراد بالای این مقدار باشد، پیشنهاد شرکت در این دوره به آنها داده می شود. اگر نمرات مذکور دانشجویان پایین تر از حد معمول باشد ولی حداقل دارای نمره GCSE خوب (حتی معادل آن) و یا گذراندن مراحل غیر دانشگاهی مرتبط باشند، پذیرش این موسسات را ممکن است بتوانند دریافت کنند. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در باب امکانات رشته تربیت بدنی در مالتا و مهاجرت تحصیلی به این کشور مقاله اعزام دانشجو به مالتا را بررسی بفرمائید.

شرایط ویزا تحصیلی برای مالتا

دانشجویان داخل اتحادیه اروپا، ایالات متحده و تعدادی از کشورهای دیگر برای تحصیل در مالتا برای مدت کمتر از 3 ماه نیاز به ویزا ندارند. اگر افراد قصد دارند مدت طولانی تری اقامت داشته باشند، باید با نزدیکترین سفارت یا کنسولگری مالتا تماس بگیرند. در صورتاخذ ویزای دانشجویی این کشور ابتدا شرایط ویزای تحصیلی مالتا را بررسی بفرمائید:

  • فرم درخواست ویزای تکمیل شده
  • سند معتبر سفر (گذرنامه)
  • 2 عکس در اندازه گذرنامه
  • بلیط برگشت معتبر یا گواهی سفر برگشت اعتباری
  • اثبات دسترسی به بودجه کافی برای تأمین هزینه های تحصیل و زندگی
  • نامه پذیرش از یک موسسه آموزشی مالتا
  • اثبات موقعیت مکان اقامت در بدو ورود
  • اثبات بیمه درمانی برای مدت اقامت متقاضی

کلیه دانشجویان بین المللی که قصد دارند بیش از 3 ماه در مالتا تحصیل کنند، باید برای دریافت مدرک اقامت الکترونیکی که جایگزین سیستم شناسنامه قدیمی است، اقدام کنند. این کار مستلزم تهیه بسیاری از اسناد و مدارک و مواد پشتیبان ذکر شده در بالا بوده و شخص می تواند پس از ورود به کشور، این مدرک را درخواست کند. متقاضیان و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مطرح کردن سوالات خود می توانند با کارشناسان دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :