مهاجرت تحصیلی انگلستان

دانشگاه لیورپول انگلستان

دانشگاه لیورپول انگلستان

دانشگاه لیورپول انگلستان بیش از 27000 دانشجو را در خود جای داده است و از این تعداد بیش از 8000 دانشجوی بین المللی می باشند. دانشگاه لیورپول انگلستان بیش از 600 برنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد را در اختیار شما دانشجویان قرار می دهد. بدین ترتیب دوره های پزشکی و بهداشتی، فنی و مهندسی، علوم انسانی و اجتماعی، از جمله برنامه های این دانشگاه می باشند. دانشگاه لیورپول به عنوان یک موسسه معتبر گروه راسل، در بسیاری از زمینه های تحقیقاتی پیشگام است.

ارتباط قوی آن با موسسات تحقیقاتی، دانشگاه ها و سازمان های سراسر جهان، از جمله دانشگاه Xi’an Jiaotong Liverpool (XJTLU در چین، فرصت هایی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند تا مهارت ها و ارتباطات حرفه ای خود را توسعه دهند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در دانشگاه لیورپول انگلستان اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

کلیات دانشگاه لیورپول انگلستان

کلیات دانشگاه لیورپول انگلستان به گونه ای است که حدود 800 میلیون £ (پوند) را برای امکانات آموزشی و پژوهشی خود سرمایه گذاری کرده است. تحقیقات این دانشگاه در چارچوب تعالی پژوهشی انگلستان (REF) در رتبه 20 قرار دارد. این دانشگاه که به دلیل جمعیت دانشجویی متنوع از نظر قومی و فرهنگی شناخته شده است، تجربه ای جذاب در آشنایی با فرهنگ های مختلف را به دانشجویان خود در هنگام تحصیل در انگلستان ارائه می دهد. خدمات شغلی دانشگاه لیورپول، دانشجویان بین المللی را با روش های کاریابی موثر پشتیبانی می کند و 94% از فارغ التحصیلان آن ظرف 6 ماه پس از فارغ التحصیلی یا شاغل هستند و یا در حال ادامه تحصیل می باشند.

شهر لیورپول یکی از مقرون به صرفه ترین شهرهای دانشجویی برای زندگی در انگلستان است و طبق گزارش Rough Guides به عنوان چهارمین شهر مناسب برای زندگی دانشجویان بین المللی در جهان انتخاب شده است. لیورپول بیش از هر شهر انگلستان در خارج از لندن دارای موزه ها، گالری ها، تئاترها و ساختمان های هنری است. دانشگاه لیورپول بیش از 400 مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی را ارائه می دهد. همچنین دوره های 100% آنلاین کارشناسی ارشد و کوتاه مدت حرفه ای را برای دانشجویان بین المللی و داخلی نیز فراهم می کند.

شرایط پذیرش در دانشگاه لیورپول انگلستان به شرح زیر است:

  • گواهینامه های اصلی
  • رونوشت های رسمی
  • اظهارات شخصی
  • اثبات مهارت در زبان انگلیسی
  • اسناد مهاجرت مانند اظهارات بانکی و گذرنامه

سیستم آموزشی دانشگاه لیورپول انگلستان

دانشجویان کشورهایی که دارای سیستم آموزشی متفاوتی نسبت به کشور انگلستان هستند، ممکن است قبل از شروع دوره تحصیلی خود در این کشور، نیاز به آمادگی بیشتر و گذراندن برخی از دوره های پیش نیاز داشته باشند. کاپلان (UoLIC) کالج بین المللی دانشگاه لیپورول است که مجموعه ای از دوره های پیش نیاز مرتبط با رشته های انتخابی دانشجویان را فراهم می کند. پس از اتمام موفقیت آمیز دوره های پیش نیاز مربوطه، دانشجویان پذیرش تضمینی در دوره های انتخابی خود را در دانشگاه لیورپول، به دست می آورند.

دانشجویان بین المللی برای شرکت در دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه لیورپول، معمولا ملزم به داشتن مدرک کارشناسی قابل ترجمه هستند. برای حضور در دوره های PhD، دانشجویان بین المللی نیاز به مدرک کارشناسی ارشد یا معادل یک مدرک کارشناسی با درجه بالا و همچنین برخی از تجربیات تحقیقاتی نیاز دارند. دانشجویان همچنین باید در زبان انگلیسی مهارت های لازم را داشته باشند. به عنوان مثال، برای تحصیل در دوره های کارشناسی، داشتن حداقل سطح CEFR B2 در صحبت کردن، نوشتن، فراگیری و خواندن مطالب درسی مورد نیاز است. اگر دانشجویان حداقل شرایط زبان انگلیسی را برآورده نکنند، مرکز زبان انگلیسی دانشگاه دوره های پیش نیاز زبان انگلیسی را برای اهداف علمی (EAP) برگزار می کند. در خصوص اطلاع از تحصیل پزشکی در انگلستان پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

سیستم آموزشی دانشگاه لیورپول انگلستان

امکانات تحصیلی دانشگاه لیورپول انگلستان

پردیس اصلی این دانشگاه در مرکز شهر لیورپول و دانشگاه علوم دامپزشکی Leahurst در ویرال واقع شده است. پردیس اصلی این موسسه دارای ساختمان های زیبا با معماری منحصر به فرد، فضای سبز، موسسات مدرن، آزمایشگاه های آموزشی و اقامتگاه ها مختلف است. پردیس لندن در مجاورت ایستگاه های زیرزمینی مورگیت و خیابان لیورپول واقع شده است. پردیس دانشگاه شیان جیاوتونگ لیورپول (XJTLU) در پارک صنعتی سوژو نزدیک به شرق مرکز تاریخی سوژو در کشور چین قرار دارد.همچنین سالن ها و آپارتمان های اقامتی متنوع، در نزدیکی بخش های دانشگاهی، امکانات تفریحی، آزمایشگاه های تحقیقاتی، در مرکز شهر واقع شده اند.

بیش از 4500 اتاق دانشجویی در سراسر روستاهای دانشجویی و اقامتگاه های دانشجویی موسسه لیورپول وجود دارد. همه خوابگاه ها دارای سیستم Wi-Fi، آشپزخانه مشترک، سرویس بهداشتی و خشکشویی مشترک هستند. هر منطقه مسکونی متشکل از فضاهای اجتماعی مانند پارک، رستوران ها و کافه های مناسب است. نرخ اتاق در این اقامتگاه ها از 176£ الی 290£ (پوند) در هفته متغیر است. دانشگاه لیورپول به دلیل داشتن تجهیزات و امکانات ورزشی با کیفیت، بسیار مشهور است. همچنین در کنار امکانات تحصیلی دانشگاه لیورپول انگلستان به لیگ های دانشجویی مسابقات هاکی، بدمینتون، فوتبال، تنیس روی میز، بسکتبال، نت بال و موارد دیگر می توان اشاره نمود.

مرکز ورزش و تناسب اندام دانشگاه لیورپول انگلستان شامل امکانات زیر است:

  • استخر های شنا
  • 2 سالن ورزشی (بسکتبال و والیبال)
  • 4 زمین اسکواش
  • استودیوهای ورزش های هوازی
  • دیوار بولدرینگ
  • کافه ورزشی
  • مجموعه جامع بدنسازی و تناسب اندام

شهریه و بورسیه تحصیلی دانشگاه لیورپول انگلستان

دانشگاه لیورپول انگلستان بورسیه های تحصیلی خود را مبتنی بر شایستگی دانشجویان بین المللی، ارائه می دهد. برخی از بورس های تحصیلی اعطاء شده به دانشجویان بین المللی شامل موارد زیر است:

  • بورسیه تحصیلی Chevening برای فارغ التحصیلان
  • بورسیه تحصیلی برای دوره های کارشناسی ارشد با مقادیر مختلف
  • بورسیه کارآفرینی برای فارغ التحصیلان

دانشگاه لیورپول انگلستان دارای شبکه ای جامع از 219000 فارغ التحصیل در 171 کشور است. همچنین مزایای فارغ التحصیلی در این دانشگاه شامل موارد زیر است:

  • تخفیف برای حضور در دوره های کوتاه مدت و مقاطع تحصیلات تکمیلی
  • دسترسی به کتابخانه
  • 10% تخفیف در دوره های حرفه ای زبان انگلیسی
  • تخفیف در مراکز ورزشی و تناسب اندام

علاوه بر این، از فارغ التحصیلان برجسته دانشگاه لیورپول انگلستان می توان به وندی بیلستون (قاضی فدرال ایالات متحده)، سر موریس فلانگان (مدیر عامل و موسس هواپیمایی امارات) و علی هال (بنیانگذار برند لباس زنانه سوسندار) اشاره کرد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مطرح کردن سوالات خود درباره دانشگاه لیورپول انگلستان می توانند با کارشناسان مجرب و با دانش موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :