مهاجرت تحصیلی مجارستان

دانشگاه لوراند مجارستان

دانشگاه لوراند مجارستان

دانشگاه لوراند مجارستان، از برنامه های محبوب در دانشگاه تحقیقاتی دولتی است که در سال 1635 در شهر بوداپست پایتخت مجارستان به طور رسمی تاسیس شد. دانشگاه لوراند مجارستان یکی از بزرگترین و معتبرترین موسسات آموزش عالی دولتی در مجارستان است. این دانشگاه توسط Péter Pázmány (پادشاهی مجارستان) به عنوان یک دانشگاه کاتولیک احداث شد و برای آموزش الهیات و فلسفه آغاز به کار کرد. این موسسه نام فعلی خود را در سال 1950، از یکی از مشهورترین فیزیک دانان خود، بارون لوراند ایتسواس، دریافت کرد و قبل از آن با نام موسس خود معرفی می شد.

حدود 28000 دانشجو در 8 دانشکده و در بین موسسات تحقیقاتی واقع در سراسر بوداپست و در کرانه های دیدنی دانوب بسیار شناخته شده است. این مرکز وابسته به 5 برنده جایزه نوبل و همچنین برندگان جایزه های گرگ، فولکرسون و آبل است. در خصوص کسب اطلاعات جامع تماس با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت خالی از لطف نخواهد بود.

کلیات دانشگاه لوراند مجارستان

در خصوص کلیات دانشگاه لوراند مجارستان جالب است بدانید این دانشگاه دارای 2 پردیس Lagymanyosi و Savaria است. پردیس Lagymanyosi میزبان دانشکده های علوم، انفورماتیک و علوم اجتماعی است. پردیس Savaria نیز به دلیل ارائه دوره های مهندسی مکانیک، با آزمایشگاه ها و کارگاه های فوق مدرن مشهور است. این مرکز یک دانشگاه مدرن با بیش از 370 سال قدمت است و با حمایت ماریا ترزا، ملکه اتریش و ملکه مجارستان به دانشگاه سلطنتی مجارستان تبدیل شد. در حال حاضر، این دانشگاه دارای 8 دانشکده علوم طبیعی، انفورماتیک، حقوق و علوم سیاسی، علوم انسانی، علوم اجتماعی، آموزش و روانشناسی وآموزش و پرورش است. دوره های مهندسی مکانیک در اینجا با امکانات مدرن آزمایشگاه ها و کارگاه ها برگزار می شود.

دانشگاه لوراند مجارستان دارای امکانات مسکن، ورزش، خدمات شغلی و مشاوره برای دانشجویان است. کتابخانه دانشگاه شامل 2 میلیون عنوان کتاب، 200000 مجله، 600 نشریه و دسترسی به بیش از 100 پایگاه داده در اینترنت است. این مرکز در سال 2018 عنوان “کتابخانه واجد شرایط” را دریافت کرد. کتابخانه دانشگاه عضو انجمن و شورای کتابخانه آنلاین مجارستانی است که خدمات مرجع آنلاین کتابداران را ارائه می دهد. مجموعه این کتابخانه ها از طریق فهرست الکترونیکی قابل دسترسی است. کتابخانه های عضو این مجمع مقررات مربوط به خود را دارند، بنابراین ساعات کار و خدمات آنها ممکن است متفاوت باشد. همچنین این دانشگاه چندین گزینه برای اقامت در طول تحصیل متقاضیان در بوداپست را ارائه می دهد.

کلیات دانشگاه لوراند مجارستان

سیستم آموزشی دانشگاه لوراند مجارستان

سیستم آموزشی دانشگاه لوراند مجارستان به طور وسیعی برنامه های تحصیلی را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد که قصد دارند مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری خود را در یک مرکز آموزش عالی با کیفیت دریافت کنند. این گونه افرادی که می خواهند کل برنامه تحصیلی خود را به زبان انگلیسی در مجارستان به پایان برسانند، مفید خواهد بود. دوره های همه برنامه ها به زبان انگلیسی است، اما لازم به ذکر است که دوره های رشته های زبان های خارجی در دانشکده علوم انسانی همیشه به زبان معین ارائه می شود. همواره زبان آموزش و الزامات زبان یک برنامه خاص در توضیح برنامه ارائه شده نشان داده شده است. ELTE همچنین به عنوان عضو کنسرسیوم های مختل ، برنامه های مشترک و 2 درجه ای را با همکاری دیگر دانشگاه های اروپایی ارائه می دهد.

ELTE به عنوان بزرگترین سیستم آموزشی در مجارستان، دارای 118 برنامه دکترا و 38 برنامه کارشناسی، 96 برنامه کارشناسی ارشد و بیش از 50 برنامه به زبان های خارجی است. با توجه به شاخه های اصلی علم و تحقیق، محصولات منحصر به فرد آنها باعث می شود که دانشگاه لورند در زمینه های علوم فیزیکی و زندگی، انفورماتیک، علوم انسانی، علوم تربیتی و فقه و همچنین علوم اجتماعی دارای شهرت باشد. علاوه بر این، برای اطمینان از مطالعات پیشرفته مهندسی مکانیک، این دانشگاه همکاری فوق العاده ای با صنعت دارد. دانشجویان Stipendium Hungaricum نیز از سال 2018، در این محوطه تحصیل می کنند. سیستم آموزش دوگانه مهندسی مکانیک نیز در این موسسه موجود است. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر مقاله تحصیل در دانشگاه سگد مجارستان را مطالعه بفرمائید.

اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه لوراند مجارستان

در بیشتر موارد، کمیته پذیرش دانشگاه لوراند مجارستان هنگام در نظر گرفتن شرایط متقاضی برای پذیرش، عملکرد تحصیلی او را در اولویت بررسی قرار می دهد. این دانشگاه یکی از سخت ترین سیاست های پذیرش در جهان را دارد که از هر 5 متقاضی فقط یک نفر را ثبت نام می کند. به طور سنتی سال تحصیلی مانند بسیاری از دانشگاه های مجارستان به 2 ترم تقسیم می شود. همچنین گزینه ای برای ثبت نام در برنامه های آنلاین وجود دارد که توسط دانشگاه ارائه می شود.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه لوراند مجارستان به شرح زیر است:

  • گواهینامه های تحصیلی
  • ریز نمرات
  • فرم درخواست آنلاین تکمیل شده
  • گواهینامه زبان انگلیسی
  • گذرنامه
  • عکس
  • توصیه نامه
  • بیمه سلامت و زندگی
  • ویزای دانشجویی
  • اعلامیه حمایت مالی

یک سال تحصیل در مقطع کارشناسی حدود 4800€ (یورو) برای هر فرد هزینه دارد. تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در ELTE نیز چندان ارزان نیست و یک سال تحصیل برای محصلان حدود 5000€ (یورو) هزینه دارد. علیرغم پایین بودن شهریه، دانشجویان اغلب در برنامه های بورسیه ای شرکت می کنند.

دانشگاه لوراند طیف گسترده ای از گزینه های بورسیه تحصیلی را برای دانشجویان محلی و بین المللی برای کاهش شهریه ارائه می دهد. برنامه Stipendium Hungaricum که توسط دولت مجارستان تأمین می شود، بورسیه های کامل را برای دانشجویان بیش از 50 کشور جهت تحصیل در دانشگاه لوراند مجارستان ارائه می دهد. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره های تلفنی رایگان با کارشناسان مجرب و حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :