مهاجرت تحصیلی سوئیس

دانشگاه برن سوئیس

دانشگاه برن سوئیس

دانشگاه برن سوئیس (Université de Berne) که در پایتخت سوئیس و شهر برن قرار گرفته و به طور رسمی در سال 1834 تاسیس شده است. با این حال دانشگاه برن سوئیس فعالیت آموزشی خود را در سال 1528، به دور از مقام دانشگاهی، آغاز کرد. این مرکز یک دانشگاه جامع است که انتخاب گسترده ای از دوره ها و برنامه ها را در 8 دانشکده و حدود 150 موسسه ارائه می دهد. دانشگاه برن (unibe) دارای رتبه 6 در بین برترین دانشگاه های سوئیس و همچنین یک موسسه آموزشی بسیار مشهور در خارج از کشور است. شهر برن سوئیس به تاریخ طولانی و سنت های غنی خود بسیار افتخار می کند. دانشگاه برن عضو انجمن دانشگاه های اروپایی (EUA) است. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جهت تحصیل در دانشگاه برن سوئیس راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

کلیات دانشگاه برن سوئیس

در خصوص شرح کلیات دانشگاه برن سوئیس بایستی بدانید که این دانشگاه دارای موسسات زیادی در لانگگاسه، منطقه سنتی دانشگاه، در مرکز شهر است. دانشکده الهیات و مراکز مختلف دانشکده علوم انسانی، اکنون در یک کارخانه شکلات سازی قدیمی قرار دارند و در سال 2005 بیمارستان زنان سابق، مرمت و بازسازی شد تا به عنوان مرکز دانشگاهی موسسات دانشکده حقوق و گروه اقتصادی خدمت کند. منطقه vonRoll، یکی دیگر از ساختمان های قدیمی کارخانه نیز، در حال مرمت و بازسازی برای اسکان دانشکده علوم انسانی و گروه علوم اجتماعی است. به طور کلی دانشگاه برن مکانی به عنوان محوطه دانشگاهی بزرگ در حاشیه شهر ندارد، با این حال، دارای 8 دانشکده منفرد، اعم از الهیات، حقوق، تجارت، اقتصاد و علوم اجتماعی، دارو سازی، دامپزشکی (وتسویسه)، علوم انسانی و علوم پایه، می باشد.

دانشکده وتسویسه در سال 2006 از طریق ادغام دانشکده های دامپزشکی دانشگاه های برن و زوریخ ایجاد شد. دانشکده علوم انسانی با بخش های علوم و هنر دانشگاه های آمریکا قابل مقایسه است و رشته های مختلفی را در 3 زمینه هنر و فرهنگ، باستان شناسی و زبان و ادبیات ارائه می دهد. این دانشکده در سال 2005 تاسیس شد و برنامه های تحصیلی در زمینه ورزش و روانشناسی را ارائه می دهد. دانشکده علوم نیز بر علوم طبیعی و زندگی متمرکز است. این دانشگاه یک کتابخانه اختصاصی دارد و خوابگاه های دانشجویی خود را در صورت دریافت درخواست، به دانشجویان ارائه می دهد. به دلیل وجود درخواست های زیاد، به افراد توصیه می شود که چندین هفته قبل از ورود به دانشگاه، از انتخاب محل اقامت خود اطمینان حاصل کنند.

سیستم آموزشی دانشگاه برن سوئیس

محبوب ترین برنامه های قابل ارائه در unibe، دوره هایی از جمله هنر و علوم انسانی، علوم زندگی و پزشکی، علوم طبیعی، علوم اجتماعی و مدیریت و شیمی می باشند. دانشگاه برن سوئیس به دلیل داشتن کیفیت آموزش عالی در بین 300 دانشگاه برتر بین المللی قرار گرفته است. شهرت بالای علمی به دانشجویان این امکان را می دهد تا بلافاصله پس از فارغ التحصیلی استخدام کنند. برن به عنوان یک دانشگاه جامع، طیف گسترده ای از دوره های دانشگاهی کلاسیک را در قالب برنامه کارشناسی، 71 کارشناسی ارشد و 69 برنامه دکترا، پوشش می دهد. همچنین انستیتوی فیزیک این موسسه، در فرایند اولین پرواز به ماه همکاری داشت و هنوز آزمایشاتی را نیز انجام می دهد و به طور منظم دستگاه هایی را برای ماموریت های فضایی ناسا و ESA فراهم می کند.

unibe تنها موسسه در سوئیس است که دارای دوره مطالعات تئاتر است و دانشجویان را قادر می سازد تا در برنامه کارشناسی ارشد خود در رشته بازیگری شرکت کنند. موسسات تحصیلات تکمیلی برای داوطلبان دکترا برنامه های گسترده تری ارائه می دهند که ارتباط نزدیکی با اولویت های تحقیقاتی دانشگاه در زمینه های علوم هواشناسی، مراقبت های بهداشتی و حقوق و جرم شناسی، دارند. این دانشگاه نقشی اساسی در تکامل مطالعات زنان ایفا کرد و در سال 1870، یک دانشجوی دختر ثبت نام کرد. سپس در سال 1899، انجمن دانشجویان زن در این موسسه تأسیس شد که از منافع و حقوق زنان دفاع می کرد. جهت اطلاع در خصوص تحصیل در سوئیس، مطالعه مقاله لینک شده خالی از لطف نخواهد بود.

سیستم آموزشی دانشگاه برن سوئیس

اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه برن سوئیس

دانشگاه برن سوئیس دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به صدور مدارک آموزش عالی رسمی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا در چندین زمینه تحصیلی، می شود. این موسسه آموزش عالی دارای یک سیاست پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط، می توانند درخواست ثبت نام خود را ارائه دهند. روند درخواست پذیرش در دانشگاه برن سوئیس به صورت آنلاین دنبال می شود. ذکر این نکته مهم است که متقاضیان براساس عملکرد تحصیلی قبلی خود ارزیابی می شوند. دانشگاه برن سوئیس سال تحصیلی خود را به 2 ترم تقسیم می کند.

مدارک لازم برای پذیرش در دانشگاه برن سوئیس به شرح زیر است:

  • تمام گواهینامه های دانشگاهی ترجمه شده
  • فرم درخواست پذیرش تکمیل شده
  • اثبات مهارت در زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسوی
  • گذرنامه
  • عکس
  • اثبات پرداخت هزینه تحصیل در سوئیس
  • اعلامیه حمایت مالی
  • توصیه نامه
  • رزومه کاری (در صورت وجود)
  • بیمه درمانی
  • ویزای دانشجویی

هزینه تحصیل در دانشگاه برن سوئیس

تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه Unibe یا دانشگاه برن سوئیس نسبتا ارزان است و فقط 1500€ (یورو) در سال و برای مقطع کارشناسی ارشد نیز سالانه 1200€ (یورو) هزینه دارد. با توجه به اینکه ممکن است هزینه های تحصیل در unibe بسته به دانشکده متفاوت باشد، توصیه می شود شرایط دوره مورد علاقه، با دقت بررسی شود. از نظر اندازه ظرفیت ​​دانشگاه برن، میزبانی از 15000 دانشجو می باشد و به طور متوسط، از هر 8 دانشجو یک نفر خارجی است.

در دانشگاه برن حدود 600 استاد حرفه ای را به خدمت گرفته است. از فارغ التحصیلان مشهور این دانشگاه می توان به والتر بنیامین (فیلسوف)، کرت ووتریش (برنده جایزه نوبل شیمی) و جان لو (نویسنده) کاره اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان با حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :