مهاجرت سرمایه گذاری در اکوادور

خرید ملک در اکوادور

خرید ملک در اکوادور

هیچ محدودیتی جهت خرید ملک در اکوادور برای سرمایه داران خارجی وجود ندارد، مگر اینکه بخواهند نزدیک مرز و خط ساحلی زمین یا ملکی بخرید. مکان های زیادی در سرتاسر جهان وجود دارند که می توانید ملک و زمین های ارزان قیمت را در بین آنها پیدا کنید. کشور اکوادور از این قائده مستثنی نیست. قیمت خرید ملک در اکوادور پایین تر از کشورهای اروپایی و ایالات متحده است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر جهت نحوه خرید ملک در اکوادور، می توانید مقاله زیر را که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه می گردد، مطالعه نمایید.

روش خرید خانه در اکوادور

روند خرید خانه در اکوادور در مقایسه با کشورهای اروپایی ساده تر است. به عنوان مثال، هیچ شرکتی با عنوان یا امانت وجود ندارد و فروشندگان و خریداران موظف هستند خارج از فرآیند فروش، بدهی خود را پرداخت کنند، مانند بیمه، کمیسیون املاک و غیره. وکیل شما باید بتواند شما را در فرآیند خرید راهنمایی کند و به شما کمک کند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. به یاد داشته باشید که در اکوادور، مانند اکثر کشورهای آمریکای لاتین، پول نقد از جایگاه بالایی برخوردار است. نرخ بهره در این کشور هنوز در مقایسه با ایالات متحده بالا است، بنابراین اگر بتوانید با پول نقد پرداخت کنید، قدرت چانه زنی قابل توجهی به دست خواهید آورد.

خارجی ها و بومیان اکوادور در زمینه املاک و مستغلات در شرایط برابر هستند. تنها در مورد (مناطق امنیت ملی) محدودیت‌ های خاصی وجود دارد که ممکن است شامل مرزهای کشور شود، اگرچه این مناطق به طور خاص در قانون تعریف نشده‌ اند، اما در صورت نیاز ملزم به اخذ مجوزهای مربوطه می باشید که در این مورد می توانید از وکیل خود راهنمایی بگیرید. برای داشتن ملک لازم نیست مقیم کشور اکوادور باشید. بلکه برعکس، با خرید ملک در اکوادور، مالکیت ملک می تواند شما را واجد شرایط اقامت کند.

به منظور خرید ملک در اکوادور، روی نمودار زیر نرخ خرید هر متر مربع آپارتمان در شهرهای کوچک و بزرگ اکوادور مورد بررسی قرار گرفته است:

نرخ خرید هر متر مربع آپارتمان در شهرهای کوچک و بزرگ اکوادور

فرآیند خرید ملک در اکوادور

خرید ملک در اکوادور طی مراحل زیر انجام می شود:

پارامترشرح
جستجوی عنوانپس از توافق بر سر قیمت با فروشنده، ضروری است که وکیل شما اطمینان حاصل کند که عنوان رایگان و واضح است، بدون هیچ گونه حق التزام یا تحمیلی
قول خرید را امضاء کنید.اگر فورا اقدام به خرید نکنید، وکیل شما یک (وعده خرید) آماده می کند. این سند الزام آور و محضری به امضاء خریدار و فروشنده می رسد. تاریخ پایان خرید و قیمت خرید و همچنین هرگونه جریمه در قبال شرایط موقت فروش را بیان می کند.
قرارداد خرید را امضاء کنید.هنگامی که شما آماده خرید هستید، هر 2 طرف سند خرید را در دفتر اسناد رسمی امضاء می کنند. وکیل شما این سند را به زبان اسپانیایی آماده کرده است. علاوه بر این، اگر به زبان اسپانیایی مسلط نیستید، قوانین اکوادور ایجاب می‌کند که یک مترجم واجد شرایط شما را در طول فرآیند نمایندگی کند.
املاک خود را ثبت کنید و مالیات بپردازید.شما به 2 نسخه تایید شده و محضری، همچنین مدرکی مبنی بر پرداخت هزینه ها و مالیات ها، نیاز دارید. اداره ثبت، احراز مالکیت خود را انجام می دهد، ملک را ثبت می کند و یکی از نسخه های ثبت شده را برای نگهداری به شما برمی گرداند و دیگری را برای سوابق خود نگه می دارد. این سند نهایی شما برای ملک است.

فرآیند خرید ملک در اکوادور

می توانید مراحل خرید ملک در اکوادور را روی شکل زیر مشاهده کنید:

مراحل خرید ملک در اکوادور

انواع مالیات ها برای خرید ملک در اکوادور

مالیات ها برای خرید ملک در اکوادور، بر اساس ارزش ارزیابی شده توسط شهرداری است که حدود 2% تا 2.5% از قیمت خرید است. این مقدار بستگی به استان و کانتونی دارد که ملک در آن واقع شده است. اکوادور به 22 استان تقسیم شده است که به 205 کانتون تقسیم شده است. عوارض متفاوتی برای املاک روستایی و املاک شهری اعمال می شود. در خصوص اطلاع از قوانین اکوادور نیز پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

انواع مالیات ها برای خرید ملک در اکوادور بدین شرح می باشد:

نوع مالیاتتوضیحات
مالیات نقل و انتقالاتبرای ثبت نقل و انتقال هر ملکی مالیات ثبتی 1% ارزش شهرداری درج شده در سند است و توسط خریدار قابل پرداخت می باشد.
مالیات بر داراییمالیات بر املاک مسکونی بر اساس درصدی از ارزش شهرداری ملک است و املاک شهری و روستایی با نرخ های متفاوتی مالیات می گیرند.
درآمد اجارهدرآمد اجاره ای که در اکوادور به دست می آید مشمول مالیات بر درآمد معمولی است. این با نرخ های تدریجی شارژ می شود که از 0% تا 25% متغیر است.
سایر مالیات هامالیات Alcabalas برای انتقال اموال غیرمنقول در زمان ثبت محاسبه می شود. مبلغ اخذ شده به ارزش ملک بستگی دارد و از 10% تا حداکثر 38% ارزش شهرداری متغیر است.

اگر قصد سرمایه گذاری در اکوادور را دارید، می توانید از طریق مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و استفاده از راهنمایی های مشاورین مجرب و کارشناسان متخصص این مجموعه، اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :