مهاجرت سرمایه گذاری در فنلاند

ثبت شرکت در فنلاند

ثبت شرکت در فنلاند

برای ثبت شرکت در فنلاند کمک های زیادی در دسترس است و بیش از 7500 تجارت فنلاندی توسط افرادی که از خارج مهاجرت کرده اند تاسیس شده است. همچنین برای ثبت شرکت در فنلاند باید بودجه را ترتیب دهید، یک طرح تجاری تهیه کنید و حسابداری خود را سازماندهی کنید. شرکت شما به سرعت و به راحتی مطابق با قوانین و مقررات محلی در فنلاند تاسیس شده و فعالیت می کند.

دولت فنلاند اولین کشوری بود که در سال 2009 دسترسی به اینترنت پهن باند را یک حق قانونی اعلام کرد. امروزه فنلاند یکی از بالاترین نرخ های نفوذ اینترنت در اتحادیه اروپا را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت شرکت در فنلاند می توانید ما را در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سرو سعادت تهیه شده همراهی فرمایید.

مزایای ثبت شرکت در فنلاند

از مزایا ثبت شرکت در فنلاند می توان به تجدید مداوم شرکت ها در این کشور و تنوع ساختار صنعتی و همچنین موفقیت های شرکت های فنلاندی در بازار های جهانی اشاره کرد. این عوامل با هم پایه و اساس رشد اقتصادی، ایجاد مشاغل جدید و رفاه را تشکیل می دهند. شرکت ها در فنلاند تشویق می شوند تا فعالیت های خود را تجدید کنند و برای مثال از منابع جدید ارزش آفرینی، دیجیتالی شدن و آزمایش استفاده کنند. همچنین تجدید و متنوع سازی شرکت ها با تقویت تشکیل مراکز برتر رقابتی بین المللی و اکوسیستم ها در فنلاند پشتیبانی می شود.

اقداماتی که از موفقیت شرکت های فنلاندی در بازارهای جهانی حمایت می کند شامل موارد زیر می شود:

مزایای ثبت شرکت در فنلاند

همچنین رشد قابل توجه شرکت ها در فنلاند شامل بخش مراقبت های بهداشتی و صنعت سفر است. علاوه بر این از فرصت های تجاری در منطقه قطب شمال به دنبال رشد جدید هستند.

ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی در فنلاند

افتتاح حساب بانکی پس از ثبت شرکت در فنلاند به طور کلی بسیار ساده است. مدارک زیر معمولا برای افتتاح حساب بانکی مورد نیاز است:

  • استخراج از ثبت تجارت (حداکثر 3 ماهه)
  • گواهی ثبت که نشان می دهد اظهار نامه تاسیس ارائه شده است.
  • اسناد تاسیس مثلا برای شرکت با مسئولیت محدود، شرکت نامه، اساس نامه و صورت جلسه مجمع موسس سهامداران
  • گزیده صورت جلسه هیئت تصمیم گیرنده شرکت که حاکی از اسامی مقامات مجاز شرکت برای استفاده از حساب و مجوز های آنها، تصمیم به افتتاح حساب و ارائه وثیقه است.
  • حساب پرداخت های ورودی و خروجی، حجم آنها و اندازه پرداخت های فردی
  • حسابی از عملیات شرکت
  • مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای افتتاح حساب بانکی را می توان به زبان فنلاندی، سوئدی یا انگلیسی ارسال کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سرمایه گذاری در فنلاند مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

مراحل ثبت شرکت در فنلاند

افرادی که که قصد ثبت شرکت در فنلاند را دارند باید مراحلی را قبل و بعد از راه اندازی شرکت با موفقیت پشت سر بگذارند که این مراحل به شرح زیر می باشد:

  • قبل از راه اندازی شرکت، فعالیت های تجاری خود را برنامه ریزی کنید و به خاطر داشته باشید که بیمه بازنشستگی بگیرید. تا مطمئن شوید که بعد از بازنشستگی مستمری دریافت خواهید کرد.
  • در زمان راه اندازی، برای ثبت شرکت خود در دفاتر ثبت سازمان امور مالیاتی یک اعلان راه اندازی ارسال کنید. اگر اعلان خود را به صورت الکترونیکی ارسال کنید، بلافاصله یک شناسه تجاری دریافت خواهید کرد.
  • شروع فعالیت های تجاری، در قدم اول یک حساب بانکی برای شرکت خود باز کنید، همچنین توصیه می کنیم یک حسابدار ماهر استخدام کنید. علاوه بر این شما می توانید به محض دریافت تصمیمات ثبت نام صورت حساب را شروع کنید.
  • روال کسب و کار و پرداخت مالیات، در صورتی که موظف به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده هستید بایگانی کنید و مالیات بر ارزش افزوده را بپردازید.

مراحل ثبت شرکت در فنلاند

ثبت شرکت در فنلاند با مسئولیت محدود

شرکت های با مسئولیت محدود و تعاونی ها در فنلاند باید اعلامیه مالکان ذینفع را ثبت کنند و معامله گران خصوصی اعلان ارسال نمی کنند. اکثر شرکت ها در فنلاند باید اعلان مالکان زینفع واقعی خود را به ثبت تجاری فنلاند ارسال کنند و پس از آن جزئیات را در ثبت تجاری به روز نگه دارند.

از مزایای ثبت شرکت در فنلاند با مسئولیت محدود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اطلاع رسانی در این شرکت ها به صاحبان ذینفع رایگان است.
  • در بیشتر موارد، مالکان ذینفع این شرکت ها مالکان آن هستند.
  • همچنین توجه داشته باشید که این نوع شرکت ها باید یک اعلان ارسال کنند، حتی اگر شرکت صاحبان ذینفعی نداشته باشد یا آنها را نشناسد.

علاوه بر این قانون فنلاند در مورد پول شویی و دستورالعمل های اساسی اتحادیه اروپا در مورد پول شویی شرکت های با مسئولیت محدود را ملزم می کند که مشخصات مالکان ذینفع را برای ثبت شرکت ثبت کنند و جزئیات را به روز نگه دارند.

مالکان ذینفع در شرکت های با مسئولیت محدود در فنلاند

شرکت ها و تعاونی های با مسئولیت محدود در فنلاند باید مالکان ذینفع خود را به ثبت تجارت اعلام کنند. همچنین ثبت مشخصات مالکان ذینفع در فنلاند کاملا رایگان است. افرادی که در فنلاند واجد هر یک از شرایط زیر باشند به عنوان مالکان ذینفع در نظر گرفته می شوند.

  • این شخص به طور مستقیم یا غیر مستقیم بیش از 25% از سهام شرکت را در اختیار دارد.
  • این شخص به طور مستقیم یا غیر مستقیم بیش از 25% از حق رای در شرکت را دارد.
  • در آخر این که شخص کنترل واقعی شرکت را بر اساس دلایل دیگر اعمال می کند.

به این نکته نیز توجه فرمایید که شرکت های با مسئولیت محدود در فنلاند هرکدام مسئول شناسایی مالکان ذینفع خود هستند. علاوه بر این در یک شرکت یک یا چند مالک ذینفع نمی توانند شرایط فوق را برآورده کنند.

بین المللی سازی شرکت ها در فنلاند

بین المللی سازی شرکت ها و صادرات، دو پیش نیاز مهم برای رشد اقتصادی و رشد شرکت های فنلاند محسوب می شوند. به عنوان بخشی از سیاست های نوآوری و صنعتی، وزارت امور اقتصادی و اشتغال رشد پایدار و بین المللی شدن شرکت ها را ترویج و حمایت می کند. هدف از بین المللی سازی شرکت های فعال در فنلاند، اطمینان از دسترسی شرکت ها به بازار ها و بهبود رقابت پذیری شرکت ها در مهمترین بازارهای صادراتی است.

حوزه های تمرکز در همکاری هایی که از بین المللی شدن شرکت ها حمایت می کنند بیشتر در اقتصادهای در حال توسعه است. بین المللی سازی شرکت ها باعث شده تا این شرکت ها با چندین کشور موافقت نامه های ساختاری و گروه های کاری تشکیل دهند. که به شرکت های فنلاندی کمک می کنند تا با فعالان تجاری، مقامات و اداره عمومی کشورهای مربوطه ارتباط برقرار کنند. متقاضیانی که قصد ثبت شرکت و اقامت فنلاند را دارند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :