مهاجرت به کشور اسپانیا

تعطیلات رسمی کشور اسپانیا

تعطیلات رسمی کشور اسپانیا

مجموعه تعطیلات رسمی کشور اسپانیا شامل اعیاد مذهبی و ملی می شود که تعطیلات کریسمس، روز کارگر و روز اسپانیایی زبان جزء روزهای مهم می باشد. هر چند تعطیلات در اسپانیا در هر یک از مناطق نیز متفاوت است. با اینکه هر شهر تعطیلات ملی را در اسپانیا برگزار می کند، اما تعطیلات منطقه ای توسط دولت های محلی تعیین می شود. هر منطقه در مجموع 12 روز تعطیلات بانکی اسپانیا دارد. در نتیجه 8 روز برای کل کشور تعطیل است و 4 روز به عنوان روزهای منطقه ای یا شهرداری تعیین شده است. به طور کلی، تعطیلات منطقه ای اسپانیا همزمان با جشنواره های بزرگ اسپانیا است و می تواند زمانی تماشایی برای بازدید از یک شهر جدید و امتحان غذاهای اصیل اسپانیایی باشد.

بسیاری از جشنواره های اسپانیا شهرت جهانی دارند و محل اقامت به سرعت پر می شود. در نتیجه، اگر سفر شما در تعطیلات ملی اسپانیا واقع شود، مهم است که زودهنگام رزرو کنید. بسیاری از مشاغل همچنین در تعطیلات ملی و منطقه ای در اسپانیا تعطیل می شوند. هر ساله می توانید لیست تعطیلات اسپانیا را در وب سایت جامعه خودمختار محلی خود بررسی کنید، که به طور کلی لیستی در ابتدای هر سال ارائه می دهد. روز اعتقاد به مقدسات نیز روزی است که توسط تمام جامعه به رسمیت شناخته می شود. همچنین تعطیلات جمعه خوب نیز بسیار مورد توجه اسپانیایی ها قرار گرفته و محترم شمرده می شود. تعطیلات رسمی در دسامبر بیش از دیگر تعطیلات است. مقاله پیشرو به نگارش کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

برخی از این مناسبت های رسمی کشور اسپانیا عبارتند از:

  • روز قانون اساسی اسپانیا
  • روزکریسمس
  • روز سنت استفاندر

تعطیلات مهم و رسمی کشور اسپانیا

19 مارس روز پدر و مصادف با روز سنت ژوزف و 29 مارس زمان تابستانی شروع می شود. پس از آن ساعت ها را یک ساعت به جلو تغییر می دهند. اولین یکشنبه مه نیز روز است. در تاریخ 25 اکتبر زمان تابستانی به پایان می رسد و پس از آن ساعت ها را یک ساعت به عقب منتقل می کنند. یکی از مراسم ها روز اندلس است. این جشن هر ساله در 28 فوریه برگزار می شود و این یک تعطیل رسمی در منطقه آندلوسی اسپانیا است. سویل شهر اصلی منطقه است. این تعطیلات که به دی آندلوسیا معروف است، یادآوری می کند که در تاریخ 28 فوریه 1980، در آن زمان مردم اندلس به قانونی که آندلس را به یک جامعه خودمختار اسپانیا تبدیل می کرد دست یافتند. موارد ذکر شده جزء تعطیلات مهم و رسمی کشور اسپانیا خواهد بود.

هم اکنون اندلس با بیش از 8 میلیون نفر بزرگترین جامعه خودمختار از نظر جمعیت و دومین منطقه از نظر جمعیت است. جامعه خودمختار آندلوسی رسما به عنوان یک ملیت در اسپانیا باعث می شود. روز سنت استفان در اسپانیا یک تعطیلات منطقه ای است که فقط در کاتالونیا برگزار می شود. روز سنت استفان، 26 دسامبر، جشن مقدس استفان در مسیحیت غربی است. این روز به عنوان روز دوم تعطیلات کریسمس در چندین کشور مشاهده می شود. روز سنت استفان در 26 دسامبر یادآور سنت استپانوس است که اولین شهید مسیحی بود. استفان یک یهودی یونانی بود که به مسیحیت گرویده بود. وی به دلیل موعظه خود در مورد مسیحیت، به کفر متهم شد و در دادگاه یهود محاکمه شد. روز زبان اسپانیایی در 12 اکتبر برگزار می شود. اگر 12 اکتبر یکشنبه قرار بگیرد، بعضی اوقات ممکن است تعویض شود تا دوشنبه 13 اکتبر منتقل کنند.

تعطیلات مهم و رسمی کشور اسپانیا

جزییات تعطیلات رسمی کشور اسپانیا

روز سال نو در تقویم میلادی اولین روز سال است و دقیقا یک هفته پس از روز کریسمس است. روز سال نو در همه کشورهایی که تقویم میلادی را رعایت می کنند تعطیل رسمی است. برخی از کشورها نیز ممکن است 2 ژانویه را به عنوان تعطیلات اضافی سال نو میلادی داشته باشند. این مراسم به طور معمول با نمایش آتش بازی در سراسر اسپانیا در ساعت 00:00 در منطقه زمانی محلی برگزار می شود. در اسپانیا، خوردن 12 انگور در سکته نیمه شب در شب سال نو ارزش است. 12 انگور نشان دهنده12 ماه سال است و گفته می شود این رسم خوش شانسی می آورد. تعطیلات دیگر جمعه خوب است. بیشتر کشورها جمعه خوب را به عنوان یک روز تعطیل ملی در روز جمعه قبل از عید پاک دارند. این روز به یاد مصلوب شدن و مرگ عیسی مسیح است. در خصوص مهاجرت به اسپانیا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

این عزاداری که در بعد از شهر است شامل سخنرانی است از 12 ظهر تا 3 بعد از ظهر ادامه می یابد تا ساعاتی را که عیسی بر روی صلیب مصلوب شد، یادآور باشند. کلیساهای دیگر ممکن است در Veneration of the Cross شرکت کنند، یک مراسم کوتاه که در آن مسیحیان در مقابل صلیب زانو در زنند و ایمان خود را تأیید می کنند. بدون شک اکثر مسیحیان این روز را خوب می دانند زیرا پیام عید پاک پیروزی مسیح بر گناه، مرگ و شیطان است. در واقع در عهد جدید نیز از این رویداد به عنوان که به خبر خوب ذکر شده است. روز کارگر تعطیلات رسمی مهم دیگری در تقویم اسپانیایی ها است. این تعطیلات بین المللی در اول ماه مه برگزار می شود. این روز به عنوان بزرگداشت دستاوردهای جنبش کارگری است.

روز مردگان و روز اسپانیایی در کشور اسپانیا

اکثرا 12 اکتبر روز زبان اسپانیایی است که در سراسر اسپانیا یک تعطیلات رسمی و عمومی محسوب می شود. رژه در مادرید هر ساله بخش اصلی جشن ها است. رئیس جمهور نقش ویژه ای را در این مراسم دارد. پس از آن طیف وسیعی از مقامات، از دیپلمات خارجی مستقر در اسپانیا گرفته تا دولت های خودمختار، برای شرکت در رژه دعوت می شود. به غیر از رژه بزرگ در مادرید، جشن ها نیز در سراسر کشور برگزار می شود. در اسپانیا، روز همه مقدسین تعطیلات رسمی دیگری است که روزی برای بزرگداشت مردگان است.

از آنجا که تعطیلات ملی است، دفاتر شورا و دولت نیز تعطیل می شوند، بانک ها و سایر خدمات عمومی نیز تعطیل هستند. اگر می خواهید به کشور اسپانیا مهاجرت کنید و به تحصیل و کار در اسپانیا بپردازید، لطفا برای اخذ مشاوره با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :