مهاجرت تحصیلی مکزیک

تحصیل پرستاری در مکزیک

تحصیل پرستاری در مکزیک

تحصیل پرستاری در مکزیک یک حوزه تحصیلی مهم در این کشور است. که به عنوان یک برنامه تحصیلی توسط اکثر دانشگاه های بزرگ کشور ارائه می شود. مکزیک یکی از مقاصد گردشگری برتر آمریکا است اما اکنون می توانید از برنامه تحصیلی در خارج از کشور از این کشور دیدن کنید. مکزیک با نام رسمی ایالات متحده مکزیک یک جمهوری فدرال قانونی محسوب می شود که در بخش جنوبی آمریکای شمالی واقع شده است.

از سوی دیگر مکزیک بزرگترین کشور اسپانیایی زبان در جهان است و فدراسیون آن از 31 ایالت تشکیل شده است. پایتخت و بزرگترین شهر مکزیک نیز مکزیکوسیتی نام دارد. از سوی دیگر مکزیک چیزهای زیادی برای ارائه به دانشجویان بازدید کننده دارد. از سواحل صخره ای و سواحل اقیانوس آرام گرفته تا آب های گرم خلیج مکزیک، همواره این نقطه از جهان را برای دانشجویان بین المللی جذاب جلوه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادات طی سالیان گذشته هزاران دانشجوی مستعد، که قصد تحصیل پرستاری در خارج از کشور را داشتند به مکزیک و سایر کشورهای جهان اعزام کرده است.

هزینه تحصیل پرستاری در مکزیک

مکزیک در جنوب آمریکای شمالی، یک از کم هزینه ترین کشورهای این قاره محسوب می شود. همچنین هزینه تحصیل پرستاری در این کشور بسیار مقرون به صرفه است. به طور مثال هزینه ماهانه برای دانشجویان پرستاری در این کشور حدود 1500MXN تا 2500MXN (پزو مکزیک) در ماه است.

برای درک بهتر هزینه های پرستاری در مقاطع مختلف، در کشور مکزیک به تصویر زیر توجه فرمایید:

هزینه های پرستاری در مقاطع مختلف، در کشور مکزیک

از دیگر هزینه های زندگی و تحصیل در مکزیک می توان به هزینه حمل و نقل در این کشور اشاره کرد. وقتی صحبت از هزینه های حمل و نقل در مکزیک می شود نرخ های بسیار مناسبی را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. از سوی دیگر دانشجویان بهتر است از غذاخوری های دانشگاه و همچنین از فروشگاه هایی که دولت مکزیک جهت رفاه آنها برای دانشجویان تاسیس کرده استفاده کنند. تا هزینه های زندگی خود را در این کشور کاهش دهند.

در نمودار زیر می توانید هزینه تحصیل پرستاری در دانشگاه های مکزیک را مشاهده فرمایید:

هزینه تحصیل پرستاری در دانشگاه های مکزیک

تحصیل پرستاری در مکزیک در مقاطع مختلف

تحصیل پرستاری در مکزیک، رشته ای از خدمات بهداشتی است که به مراقبت از بیماران می پردازد. همچنین در مقاطع مختلف در دانشگاه های پرستاری این کشور صورت می گیرد.

رشته پرستاری در مکزیک در 3 مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری صورت می گیرد:

مقاطع مختلف پرستاری در مکزیکخصوصیات
مقطع کارشناسیتحصیل در مقطع کارشناسی پرستاری به این نحو است که دانشجویان دوره های نظری و عملی را در زمینه آناتومی، سلامت روان، فیزیولوژی و پرستاری کودکان آموزش می بینند. از وظایف پرستاران در این دوره، اندازه گیری دما و فشار خون بیماران و نمونه برداری از بیمار می باشد.
مقطع کارشناسی ارشداز مهمترین وظایف پرستاران در این دوره مراقبت های قبل و بعد از عمل جراحی، امکان حمایت از بیماران و خانواده های آنها را برعهده دارند.
مقطع دکتریفارغ التحصیلان دکتری پرستاری وظایف مختلفی از جمله ارائه مراقب های قبل و بعد از عمل جراحی، امکان حمایت روانی از بیماران و خانواده های آنها را بر عهده دارند. دارندگان مدرک دکتری پرستاری، سایر کارمندان و تحقیق موضوعی را کنترل می کنند.

دانشگاه های برتر جهت تحصیل پرستاری در مکزیک

سالانه هزاران دانشجوی بین المللی از سراسر جهان دانشگاه های مکزیک را برای ادامه تحصیل پرستاری خود انتخاب می کنند. زیرا این دانشگاه های برنامه های تحصیلی پرستاری را مطابق با برنامه های به روز شده جهان به دانشجویان ارائه می دهد.

از جمله دانشگاه های برتر کشور مکزیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نام دانشگاه در مکزیکتوضیحات
دانشگاه مونتریمونتری یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که آموزش عالی با ارزش را ارائه می دهد. همچنین این دانشگاه دارای تاییدیه های بین المللی مانند انجمن جنوبی کالج ها و کمیسیون است که بیش از 16000 دانشجو دارد که در حال حاضر در 46 رشته تحصیلی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
دانشگاه پانامریکانااین دانشگاه در سال 1967 به عنوان یک مدرسه تجارت تاسیس شد. چشم انداز این دانشگاه نیز به این شکل است که، بتواند به عنوان یک دانشگاه، از طریق کیفیت آکادمیک شکل گیری اخلاقی به یک مرجع جهانی تبدیل شود.
دانشگاه دل واله مکزیکبزرگترین موسسه آموزش عالی در مکزیک که 50 سال سابقه، در امر تحصیل پرستاری در مکزیک دارد.

دانشگاه های برتر جهت تحصیل پرستاری در مکزیک

شرایط پذیرش در دانشگاه های پرستاری مکزیک

شرایط پذیرش در دانشگاه های پرستاری مکزیک، بسته به دانشگاه مورد نظر شما ممکن است متفاوت باشد. اما برخی شرایط عمومی وجود دارد که دانشجویان باید هنگام درخواست آنها را رعایت کنند که عبارت اند از:

  • در قدم اول دانشجویان برای واجد شرایط بودن پذیرش باید برای اخذ ویزای دانشجویی مکزیک اقدام کنند.
  • متقاضیان بین المللی همچنین باید از طریق دفتر آموزش جهانی دانشگاه درخواست خود را ارسال کنند.
  • سوابق تحصیلی خارجی شما قبل از درخواست، به دانشگاه مورد نظر، توسط یک سرویس اعتبار سنجی ارزیابی شود.
  • در صورت درخواست برای یک برنامه کارشناسی در پرستاری، متقاضیان باید معادل تحصیلات دبیرستانی ایالات مکزیک را تکمیل کرده باشند.
  • در صورت درخواست برای مدرک کارشناسی ارشد یا مدارک بالاتر نیز، متقاضیان باید مدرکی معادل مدرک کارشناسی ایالت مکزیک از یک موسسه معتبر منطقه ای کسب کرده باشند.

دلایل تحصیل پرستاری در مکزیک

سالانه دانشجویان بسیار از سراسر جهان به دلایل مختلف تحصیل پرستاری در مکزیک را برای آینده شغلی و تحصیلی خود انتخاب می کنند. زیرا دانشگاه های پرستاری مکزیک برنامه های پیشرفته پرستاری را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.

از مهمترین دلایل تحصیل پرستاری در مکزیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دلایل تحصیل پرستاری در مکزیکتوضیحات
آموزش مهارت های بالینیفراگیری مهارت های بالینی در بزرگترین بیمارستان های بالینی در مکزیک و آمریکای شمالی
اخذ مدرک معتبر بین المللی در رشته پرستاریدیپلم به رسمیت شناخته شده پرستاری در قاره آمریکا و اغلب کشورهای جهان
محیطی با فرهنگ های مختلفدانشجویان بین المللی از 60 کشور مختلف تقریبا 15% از کل جمعیت دانشجویی را در این کشور تشکیل می دهند.
هزینه تحصیل پایینهزینه تحصیل در دانشگاه های مکزیک نه تنها مقرون به صرفه تر از همسایه های آمریکای شمالی است، بلکه هزینه تعطیلات و گشت و گذار نیز در این کشور بسیار معقول تر است.

سرزمین مکزیک چیزهای زیادی برای ارائه به دانشجویان بین المللی دارد. تحصیل پرستاری در مکزیک بهترین انتخاب، برای دانشجویانی است که به دنبال ساختن آینده ای روشن برای خود و خانواده خود هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مسیر، شما می توانید با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در هز ساعت از روز در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :