مهاجرت تحصیلی مکزیک

تحصیل دندانپزشکی در مکزیک

تحصیل دندانپزشکی در مکزیک

اگر تحصیل دندانپزشکی در مکزیک فهرست نهایی شما باشد، تحصیل در این کشور می تواند یک انتخاب فوق العاده باشد. مکزیک بیش از 50 کالج دندانپزشکی دارد که هر کدام توسط دولت فدرال تنظیم می شوند. آموزش عالی در مکزیک از قالب مشابه دانشگاه های اروپا و ایالات متحده اروپا پیروی می کند. همچنین دانشگاه های دندانپزشکی مکزیک همواره یک برنامه مطالعه انعطاف پذیر به دانشجویان پزشکی ارائه می دهند.

بدین ترتیب دانشجویان می توانند یک برنامه تحصیلی پاره وقت که در عصر یا شب ارائه می شوند اتخاذ کنند. علاوه بر این سیستم آموزش عالی مکزیک، شبیه به آنچه در دانشگاه های ایالات متحده و اروپا ارائه می شود دارای دانشگاه های پزشکی مدرن و رقابتی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کادری مجرب همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در امر مهاجرت می باشد. ایالات متحده مکزیک کشوری است که در قسمت جنوبی آمریکای شمالی واقع شده است. همچنین این کشور سومین کشور بزرگ آمریکای لاتین است.

برنامه های مختلف تحصیل دندانپزشکی در مکزیک

تحصیل دندانپزشکی در مکزیک به بیماری های دهان از طریق تشخیص و تحقیق می پردازد. همچنین این رشته تحصیلی به دوره های مختلف تقسیم می شود که به شرح زیر می باشد:

برنامه های مختلف دندانپزشکی در مکزیکطول دوره برنامهخصوصیات
کارشناسی3 تا 4 سالوظایف اصلی در دوره کارشناسی، حل مشکلات مرتبط با بیماری های دهان و دندان بیماران است. از دیگر وظایف این دوره آموزشی، تحقیق، درمان و مشاوره می باشد. از سوی دیگر باید پروتز های دندانی را درک کنند.
کارشناسی ارشد1 تا 2 سالوظایف اصلی دندانپزشکان در این دوره، درمان بیماران، انجام معاینات پیشگیرانه و بهداشت حفره دهان و انجام پرونده های پزشکی برای دندانپزشکان می باشد. از سوی دیگر، کارشناسی ارشد دندانپزشکی متخصصی است که آسیب ها و بیماری های دندان، فک و صورت را درمان می کند.
دکتری2 تا 4 سالمدرک دکتری امکانات برجسته ای را برای کمک به پزشکان در تحقیقات پیشگامانه و همچنین به داوطلبان دکتری فراهم می کند. تا پیشینه ای در تدریس و درک روش های به روز امتحان کسب کنند.

تحصیل دندانپزشکی در بخش زیبایی در مکزیک

تحصیل دندانپزشکی در مکزیک در بخش زیبایی، علم بهداشت است که وظیفه تشخیص، درمان و پیشگیری از مشکلات مربوط به دندان های را بر عهده دارد. از سوی دیگر، این بخش از دندانپزشکی به دنبال کسب نتایج زیبایی در لبخند، از طریق روش هایی مانند طراحی لبخند یا ریشه دندان است. زیبایی دندان شاخه ای از دندانپزشکی است که با مشکلات مربوط به هارمونی دهان و دندان سرو کار دارد و هدف آن رسیدن به لبخند کامل است. این بخش از زیبایی درمانی است که برای افرادی که عدم تقارن در حفره دهان دارند اعمال می شود.

موضوعاتی که هنگام تحصیل در مکزیک در رشته دندانپزشکی در بخش زیبایی آموش می بینید عبارت اند از:

  • زیست شناسی سلولی و بیوشیمی
  • دندان درمانی
  • ادنتولوژی قانونی
  • جراحی دهان
  • آناتومی دندان

تحصیل دندانپزشکی در بخش زیبایی در مکزیک

دانشگاه های برتر جهت تحصیل دندانپزشکی در مکزیک

مکزیک دارای چندین دانشگاه برتر دندانپزشکی می باشد که طی سالیان اخیر در رتبه بندی جهانی مقام بالایی را کسب کرده اند. از جمله این دانشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اسامی دانشگاه های برتر دندانپزشکی در مکزیکرتبه جهانیخصوصیان دانشگاه
اسامی دانشگاه های برتر دندانپزشکی در مکزیک147یکی از 2 موسسه بین المللی است که توسط انجمن دندانپزشکی کالیفرنیا تایید شده است. برای ثبت نام در این دانشگاه، دانشجویان باید دارای مدرک کارشناسی از یک دانشگاه آمریکایی باشند.
دانشگاه لئون95این دانشگاه دندانپزشکی، سومین دانشگاه بزرگ مکزیک به شمار می رود. در این دانشگاه دانشجویان می توانند کارشناسی ارشد در علوم دندانپزشکی دریافت کنند.
دانشگاه آتوناما گوادالاخارا118دانشجویان دانشگاه گوادالاخارا در دندانپزشکی عمومی مجوز دریافت خواهند کرد. همچنین می توانند در پریودنتیکس، ایمپلنت های جراحی یا ایمپلنت های پروتز تخصص داشته باشند.

کار حین تحصیل دندانپزشکی در مکزیک

کار حین تحصیل دندانپزشکی در مکزیک می تواند در پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور کمک بسزایی را ایفا کند. همچنین مشاغل برای دانشجویان دندانپزشکی می تواند به آنها کمک کند تا شبکه خود را گسترش دهند و مهارت های خود را بسازند. اگر در حین تحصیل در مکزیک به کار فکر می کنید، تنها نیستید، زیرا بسیاری از دانشجویان بین المللی در طول تحصیل در این کشور به دنبال کار هستند.

همچنین بیشتر مشاغل پردرآمد در مکزیک برای انگلیسی زبانان در صنعت گردشگری یافت می شود و ما به شدت به شما توصیه می کنیم که زبان اسپانیایی را یاد بگیرید. زیرا با این کار می توانید شانس خود را برای استخدام افزایش دهید. به طور مثال کار در محوطه دانشگاه ها یکی از محبوبترین گزینه ها برای دانشجویان بین المللی است.

مشاغل مختلفی در محوطه دانشگاه های دندانپزشکی ارائه می شود که عبارت اند از:

مشاغل مختلفی در محوطه دانشگاه های دندانپزشکی مکزیک

بورسیه تحصیلی جهت تحصیل دندانپزشکی در مکزیک

دولت مکزیک با هدف جذب دانشجویان با استعداد که قادر به پرداخت هزینه تحصیل خود نیستند، بورسیه و کمک هزینه های متنوعی را ارائه می دهد. بورسیه تحصیلی برای تحصیلات آکادمیک برای گذراندن برنامه های کامل برای تخصص کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می شود. از سوی دیگر بورسیه های تحصیلی برای برنامه های ویژه برای دریافت کمک هزینه تحصیلی کوتاه مدت به اساتید مدعو، محققان در مسائل مکزیک و بورسیه های هنری ارائه می شوند.

معیارهای انتخاب واجد شرایط بودن برای اخذ بورسیه تحصیلی به شرح زیر می باشد.:

  • بورسیه تحصیلی بر اساس برتری علمی اعطاء می شود.
  • نامزد ها نمی توانند در زمان درخواست در مکزیک زندگی کنند.
  • متقاضیان باید حداقل معدل را کسب کرده باشند.
  • بورسیه ها قابل انتقال نیستند

در آخر اینکه، متقاضیان باید دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری مطابق با برنامه ای که برای آن بورسیه درخواست شده است داشته باشند. تحصیل دندانپزشکی در مکزیک طی سالیان گذشته به فرآیندی محبوب در بین دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. اما این تصمیم می تواند شما را با چالش های مختلفی رو به رو کند. بنابراین شما عزیزان می توانید جهت پیشگیری از بروز مشکلات پیش رو، با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :