مهاجرت تحصیلی اسپانیا

تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا

تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا

علاقه مندان به رشته دندانپزشکی با آگاهی از شرایط تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا می توانند این دوره را برای تحصیلات عالی خود انتخاب نمایند. کشور اسپانیا، یک فضای دوستانه و آرام را برای دانشجویان بین المللی در سراسر جهان قرار می دهند. علاوه بر ارائه سخنرانی ها در دانشگاه ها و دانشکده های کشور اسپانیا، در دانشگاه ها و دانشکده ها سمینارها و کارهای آزمایشگاهی نیز وجود دارد که به دانشجویان اجازه می دهد با استادان آزادانه بحث کنند و در مورد موضوعات مختلف سوال نمایند. کشور اسپانیا یک از بهترین مکان ها برای یافتن دوستان جدید و لذت بردن از هوای دوست داشتنی مدیرترانه ای و گرم می باشد.

جدا از فضای هیجان انگیز کلی، این کشور محل زندگی بسیاری از دانشگاه ها و دانشکده ها است که هر ساله از هزاران دانشجوی خارجی استقبال می کنند. در حالی که دانشجو تحصیل می کنید و آماده می شود تا در زمینه انتخابی خود متخصص شود، می تواند با دیدن و تحسین برخی از جاذبه های واقعا شگفت انگیز، افق فرهنگی خود را غنی خواهد کرد. از سواحل سفید، شنی و دریاهای آبی، تا دامنه های اسکی پیرنه و روستاهای باستانی گرانادا، اسپانیا واقعا شکوه طبیعی و شهری را ارائه می دهد.

سوالاتی که در رابطه با شرایط تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا از طریق کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخ داده خواهد شد عبارتند از:

  • کدام دانشگاه در اسپانیا رشته دندانپزشکی را ارائه می دهد؟
  • برای درخواست رشته دندانپزشکی چه مراحلی باید طی شود؟
  • آینده شغلی دندانپزشکی چگونه است و چه خدماتی را ارائه می دهند؟

تحصیل دندانپزشکی در مقطع کارشناسی در اسپانیا

مقطع کارشناسی رشته دندانپزشکی دانشجو را با بیماری های دهان از طریق تشخیص و تحقیق آشنا می کند که شامل بررسی امکانات درمان است. برای اینکه دانشجو به دندانپزشک تبدیل شود باید با فنون درمان و پیشگیری تخصصی در دندانپزشکی تسلط داشته باشد. از وظابف یک دندانپزشک می توان به حل مشکلات مرتبط با بیماری های دهان و دندان اشاره کرده. وظیفه دندانپزشکی در این زمین شامل تحقیق، درمان و مشاوره می باشد. دانشجویان دندانپزشکی باید پروتز دندان را درک کنند. دوره رشته دندانپزشکی در مقطع کارشناسی بین 3 تا 4 سال می باشد.

دانشگاه هایی که رشته دندانپزشکی در مقطع کارشناسی در اسپانیا را ارائه می دهند، در لیست زیر آمده اند:

  • دانشگاه سانتیاگو دو کامپوستلا
  • دانشگاه کاتولیک سان آنتونیو دو مورسیا
  • دانشگاه اروپایی والنسیا
  • دانشگاه گرانادا
  • دانشگاه اویدو
  • دانشگاه والنسیا
  • دانشگاه آلیکانته
  • دانشگاه سویا

تحصیل در مقطع کارشناسی در رشته دندانپزشکی به دانشجو امکان می دهد در آناتومی سر و گردن، تکنیک های جراحی، جراحی ایمپلنت، دندانپزشکی قانونی، و مواد بیولوژیکی و ارگونومی در بیماری های دهان و دندان تخصص داشته باشد. صرف نظر از انتخاب متقاضی، دندانپزشکی همیشه به مهارت دستی، مهارت حل مسئله و حافظه بصری نیاز دارد. آنچه که یک دندانپزشک خوب را به یک دندانپزشک عالی تبدیل می کند، آگاهی دندانپزشک از تحمل درد بیمار و تلاش برای ایجاد استرس است.

تحصیل دندانپزشکی در مقطع کارشناسی در اسپانیا

مراحل اخذ پذیرش تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا

مدرک دندانپزشکی در کشور اسپانیا، دانشجویان را با دانش کامل علمی، مهارت های فنی و توانایی به کارگیری موثر آنها در تشخیص، درمان و بهبود طیف وسیعی از بیماری های دندانی و دهان مجهز می کند. این برنامه به مباحثی از جمله ساختار و عملکرد دندانپزشکی، بیومکانیک دستگاه دندانپزشکی عادی و آسیب دیده و همچنین ابتکاری ترین تکنیک ها و روش های مورد استفاده در درمان ناهنجاری ها می پردازد. این رشته تحصیلی بر مهارت های علوم پایه تاکید دارد. به طوری که، دانشجویان با داشتن پیش زمینه علمی مستحکم و تجربه گسترده مقابله با چالش های علمی قبل از دریافت مدرک خود فارغ التحصیل می شوند.

متقاضیان تحصیل در رشته دندانپزشکی باید دارای مدرک کارشناسی یا تحصیلات مشابه باشند و در آزمون ورودی دانشگاه قبول شده باشند، بدون این که به هر مکانیزم ورودی دیگری که در آیین نامه فعلی یا آینده در مورد دسترسی به مقاطع کارشناسی مقرر شده است، بپردازند. به طور کلی شرایط تحصیل در اسپانیا به طور جامع در مقاله مذکور شرح داده شده است.

مراحل پذیرش برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در دانشگاه های اسپانیا به شرح زیر می باشد:

  • ارائه اسناد مربوطه (مراجعه به وب سایت دانشگاه مورد نظر)
  • تکمیل آزمون دسترسی

آزمون دسترسی شامل موارد زیر می باشد:

  • آزمون مهارت ها و توانایی ها
  • آزمون دانش عمومی
  • آزمون سنجش زبان
  • مصاحبه شخصی
  • تکمیل مراحل ثبت نام

شغل دندانپزشکی در اسپانیا

متقاضی به عنوان یک دستیار دندانپزشک، پشتیبانی مورد نیاز برای رسیدن به اهداف شغلی خود را خواهد داشت. به عنوان یک دستیار دندانپزشک، پشتیبانی مورد نیاز برای رسیدن به اهداف شغلی خود را خواهید داشت. از بهترین برنامه های یادگیری و توسعه در کلاس ، تعهد به ارتقا از درون، و یک بسته رقابتی حقوق و مزایا، فرد نه تنها فرصت شغلی بلکه زندگی خود را گسترش خواهد داد. تعهد به توسعه مداوم و ارتقا از درون بدان معنی است که مسیر شغلی شما نامحدود است. دستیارهای دندانپزشکی که در کشور اسپانیا می باشند، برای یک دندانپزشک مجاز کار می کنند و هر روز با پشتیبانی از نیازهای بالینی بیماران و پزشکان شما در این ماموریت زندگی می کنند. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در سایر کشورها از جمله تحصیل در چک پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

دندانپزشکی یک رشته پزشکی می باشد که به سلامت و درمان دندان و دهان مرتبط است. دندانپزشکان می توانند پزشک عمومی یا متخصص باشند. تخصص های آن شامل بهداشت عمومی دندانپزشکی، اندودنتیکس، آسیب شناسی دهان و فک، صورت، رادیولوژی دهان و فک، صورت، جراحی فک و صورت، ارتودنسی و ارتوپدی دندان و صورت، دندانپزشکی کودکان، پریودنتسی و پروتزهای دندانی است. دندانپزشکان به طور معمول پس از اتمام دوره کارشناسی، 4 سال تحصیل دندانپزشکی را پشت سر می گذارند. پس از اتمام برنامه، مدرک DDS یا DMD دریافت می کنند و به آنها امکان تمرین می دهد. اگر قصد تحصیل در رشته دندانپزشکی در اسپانیا را دارید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و از مشاوران و کلای خبره ما در این زمینه راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :