مهاجرت تحصیلی اروگوئه

تحصیل دندانپزشکی در اروگوئه

تحصیل دندانپزشکی در اروگوئه

تحصیل در کشورهای آمریکای لاتین از جمله تحصیل دندانپزشکی در اروگوئه طی سال های اخیر برای متقاضیان بین بسیار اخیر جذاب و رقابتی شده است. به جهت اینکه از سویی دانشگاه ها شهریه های مقرون به صرفه ای را از دانشجویان بین المللی دریافت می کنند و از سوی دیگر با ارائه دادن بورسیه های تحصیلی فرصت تجربه یک زندگی خوب را فراهم می کنند.

علاوه بر این در کشورهایی همچون اروگوئه به جهت استفاده از اساتید بین المللی، اعتبار مدارک تحصیلی ارتقا یافته است. در کنار این مزیت ها امکان اخذ پذیرش و طی مراحل اداری ویزا در ارتباط با کشورهایی چون اروگوئه راحت تر از مقصدهای اروپایی است. متقاضیان علاقه مند به رشته دندانپزشکی می توانند امور اخذ ویزای خود را به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت واگذار نمایند و از کارشناسان ما برای تحقق تصمیم درست، راهنمایی بگیرند.

مراحل تحصیل دندانپزشکی در اروگوئه

برای اینکه در اروگوئه دندانپزشک شوید، باید مایل باشید چندین سال تحصیلی را بگذرانید و به اندازه کافی صبور باشید تا با مردم کار کنید. در مرحله نخست شما باید مدرک کارشناسی را تکمیل کنید. تکمیل مدرک کارشناسی مرحله اول برای دندانپزشک شدن است. هر دانشکده دندانپزشکی فهرستی از پیش نیازهای خاص خود را دارد و به همین دلیل، فهرست مواردی را که می‌ توانید در طول دوره کارشناسی خود در آنها تحصیل کنید، محدود می‌ کند.

رشته های متداول عبارتند از:

  • علم شیمی
  • شیمی ارگانیک
  • بیوشیمی
  • زیست شناسی
  • آمار
  • فیزیک

بنابراین، اگر هر یک از این مدارک برای شما جالب است، ممکن است دنبال کردن آنها برای حضور در دانشکده دندانپزشکی مناسب باشد. سپس باید در آزمون پذیرش دندانپزشکی شرکت کنید. پذیرش در دانشکده دندانپزشکی بسیار رقابتی است. نتایج این آزمون یکی از عوامل مورد استفاده در تعیین داوطلبان خوب است.

این آزمون شامل 4 آزمون چند گزینه ‌ای است که شامل علوم طبیعی، درک مطلب، استدلال کمی و توانایی ادراکی می‌ شود. معمولا در طول سال اول تحصیل در مقطع کارشناسی شما گرفته می‌ شود و در صورت ناراضی بودن می‌ تواند تا 3 بار مجددا امتحان شود. سپس باید مدرک DDS یا DMD را تکمیل کنید.

به دانشکده دندانپزشکی، هر برنامه متفاوت است و شامل ترکیبی از دروس است. موضوعاتی که ممکن است پوشش داده شوند عبارتند از آناتومی، اندودنتیکس، بیوشیمی، جراحی دهان، همراه با سایر موضوعات مرتبط. سپس نیاز دارید تا قبولی در آزمون های ملی را به دست آورید و مجوز بگیرید. بعد از اینکه بردهای دندانپزشکی را رد کردید و آن را انجام دادید، شما یک دندانپزشک هستید.

آزمون سراسری بورد به 2 بخش تقسیم می شود:

  • بخش علوم پایه
  • محوریت مباحث دندانپزشکی

مزایای تحصیل دندانپزشکی در اروگوئه

دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل در اروگوئه هستند، فرصت های بورسیه تحصیلی از بودجه فدرال دارند تا کسانی که در کالج های خصوصی و طرح های دانشگاهی هستند. در حالی که برخی از این برنامه ها همچون دندانپزشکی به شدت رقابتی هستند، زیرا رشته تحصیلی در اروگوئه مختص یک کشور است، آنها با ارائه سخاوتمندانه بورسیه های تحصیلی قابل توجه یا حتی شهریه کامل به دانشجویان به ویژه افراد محروم، آن را جبران می کنند. به طور متوسط، هزینه های بالا معمولا اجتناب ناپذیر است، حتی در صورت بودجه بندی فشرده. دانشجویان می توانند هر ماه حدود 1200$ (دلار) بپردازند. با این حال، هزینه های تحصیل نسبتا پایین است. علاوه بر این، فرصت های تامین مالی در دسترس است و برخی از موسسات حتی هزینه های زندگی را نیز تامین می کنند.

علاوه بر این لیست بی پایانی از بورسیه های اروگوئه برای دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد و دانشجویان بین المللی P.hD که در اروگوئه و خارج از کشور تحصیل می کنند وجود دارد. وزارت آموزش و پرورش اروگوئه بورسیه های تحصیلی طراحی کرده است تا امید به دانشجویان را در مورد امکان موفقیت های آموزشی در میان بگذارد. در واقع دولت، دانشگاه ها و برخی موسسات اروگوئه مجموعه ای از بورس های تحصیلی را در قالب فرصت ها، کمک هزینه های تحصیلی، داوطلبان، کمک هزینه ها و جوایز برای دانشجویان خارجی، دانشجویان ملی و شهروندان اروگوئه ارائه می کنند تا از طریق حمایت مالی مناسب به آنها کمک کنند تا به رویای تحصیلی خود دست یابند.

مزایای تحصیل دندانپزشکی در اروگوئه

جذابیت های تحصیل دندانپزشکی در اروگوئه

شاید کشور اروگوئه کشور کوچکی باشد، اما مناظر طبیعی زیبا برای لذت بردن از آن کم نیست. Laguna de Rocha یکی از محبوب ترین مقاصد کشور است. پونتا دل استه یک شهر توریستی است که مناظر شهری پر از بلندی ها را با سواحل زیبای ماسه ای سفید ترکیب می کند. اگر از ساحل براوا بازدید کنید، مجسمه نمادین «لا مانو» را خواهید دید. در همین حال، Colonia تاریخی یا Colonia del Sacramento به‌خاطر سنگفرش‌شده Barrio Histórico معروف است و مناظر وسیع دریا و رودخانه را در خود جای داده است. اما، اگر می خواهید در حین ماجراجویی از شبکه خارج شوید، رفتن به کابو پولونیو یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود. کابو پولونیو یک شهر ساحلی دورافتاده است.

جذابیت دیگر اروگوئه، فرهنگ درونی آن است. چراکه اروگوئه با نزدیک به 90% از جمعیت خود که تبار اروپایی دارند، ترکیب منحصر به فردی از فرهنگ آمریکای جنوبی و اروپا را ارائه می دهد. تقریبا نیمی از جمعیت این کشور در پایتخت مونته ویدئو زندگی می کنند که توسط نظرسنجی کیفیت زندگی مرسر به عنوان شهر آمریکای جنوبی با بالاترین کیفیت زندگی رتبه بندی شده است. در حالی که مونته ویدئو تصویر شهری کاملی از فرهنگ اروگوئه است، حومه شهر به شدت تحت تأثیر سنت “گاوچو” است. سبک زندگی کابوی مانند که به قلمرو آرژانتین و جنوب برزیل گسترش می یابد. در کنار تحصیل در رشته دندانپزشکی می توانید از جزییات پذیرش و تحصیل پرستاری در اروگوئه اطلاع یابید.

در شکل زیر به سایر جذابیت های زندگی در اروگوئه اشاره شده است:

جذابیت های زندگی در اروگوئه

درآمد شاغلان دندانپزشکی در اروگوئه

متقاضی که به عنوان دندانپزشک در اروگوئه کار می کند معمولا حدود 78700UYU (پزوی اورگوئه) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است. چنانکه حقوق دندانپزشکان در اروگوئه از 36200UYU (پزوی اورگوئه) در ماه (حداقل حقوق) تا 125000UYU (پزوی اورگوئه) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​85000UYU (پزوی اورگوئه) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان دندانپزشک کار می کنند کمتر از 85000UYU (پزوی اورگوئه) درآمد دارند. علاوه بر این 25% از دندانپزشکان کمتر از 54500UYU (پزوی اورگوئه) درآمد دارند، در حالیکه 75% از آنها بیش از 54500UYU (پزوی اورگوئه) درآمد دارند.

همچنین 75% از دندانپزشکان کمتر از 113000UYU (پزوی اورگوئه) درآمد دارند، در حالیکه 25% بیش از 113000UYU (پزوی اورگوئه) درآمد دارند. سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. بر این اساس یک دندانپزشک با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا 41100UYU (پزوی اورگوئه) در ماه درآمد دارد. در حالیکه انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 54900UYU (پزوی اورگوئه) در ماه کسب کند که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 81100UYU (پزوی اورگوئه) در ماه دارد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. به طور کلی شرایط کار در اروگوئه در مقاله لینک شده شرح داده شده است. کارشناسان حاضر در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا بسترهای لازم برای اخذ پذیرش در رشته دندانپزشکی در اروگوئه را برای متقاضیان آماده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :