مهاجرت تحصیلی اتریش

تحصیل در دانشگاه گراتس اتریش

تحصیل در دانشگاه گراتس اتریش

تحصیل در دانشگاه گراتس اتریش که در سال 1585 تاسیس شد، دومین دانشگاه قدیمی اتریش و یکی از بزرگترین دانشگاه های این کشور است. بسیاری از دانشمندان برجسته، از جمله 6 برنده جایزه نوبل، در این دانشگاه تدریس و تحقیق کرده اند. دانشگاه گراتس اتریش با حدود 31500 دانشجو و 4000 کارمند، به طور قابل توجهی در جریان زندگی پر جنب و جوش پایتخت نقش دارد. موقعیت این دانشگاه در اروپا، تبادل علمی، اقتصادی و فرهنگی سطح بالا را با اروپای شرقی تشویق می کند که نه تنها شهر گراتس، بلکه نهادهای آموزشی مستقر در آن نیز از این امر بهره مند می شوند. جهت تحصیل در دانشگاه گراتس اتریش و کسب اطلاعات جامع با مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

جزییات تحصیل در دانشگاه گراتس اتریش

دانشگاه گراتس که در جنوب شرقی کشور اتریش واقع شده است، در مجموع 6 دانشکده را در خود جای داده است و این شهر عمدتا به عنوان یک شهر دانشگاهی در نظر گرفته می شود. شهر گراتس به عنوان یک شهر تاریخی و کاملا محافظت شده که دارای طیف گسترده ای از سبک های معماری است، به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته شده است. همچنین در نزدیکی شهر های نزدیک وین و سالزبورگ و نزدیک به کشور کرواسی، سوئیس و جمهوری چک واقع شده است. در خصوص اطلاع از جزییات تحصیل در دانشگاه گراتس اتریش جالب است بدانید دانشکده های این دانشگاه شامل دانشگاه های هنر و علوم انسانی، تجارت، اقتصاد و علوم اجتماعی، الهیات کاتولیک، علوم زیست محیطی و تربیت معلم، حقوق و علوم طبیعی می باشند. جدیدترین دانشکده آن، دانشکده علوم زیست محیطی و تربیت معلم می باشد که در سال 2007 احداث شده است.

دانشگاه گراتس اتریش به دانشجویان خود تضمین می کند، تنها مشروط بر اقدام به موقع، معمولا آپارتمان های داخل محوطه که از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار هستند، ارائه کند. این اقامتگاه ها دارای اتاق هایی با امکانات 2 تخت، 2 حمام، اتاق نشیمن و آشپزخانه می باشند. بعضی از آپارتمان ها نیز اتاق های خصوصی دارند و در هر بلوک آپارتمانی امکانات خشکشویی عالی وجود دارد. همچنین سونا و باربیکیو سایر امکانات تفریحی در پشت بام قرار دارد. هر بلوک آپارتمان یک اتاق ساکت و آرام برای مطالعه و تحقیق دارد و همه اتاق ها به اینترنت دسترسی دارند که اشتراک آن در هزینه اجاره اتاق همراه با گرمایش و برق لحاظ می شود. این آپارتمان ها حدودا  15 الی 20 دقیقه با پردیس دانشگاه فاصله دارند و با سرویس حمل و نقل عمومی به هم وصل می شوند.

جزییات تحصیل در دانشگاه گراتس اتریش

دوره های تحصیلی در دانشگاه گراتس اتریش

دانشگاه گراتس اتریش طی دهه ها همکاری فشرده با موسسات جنوب شرقی اروپا، دانش عمیقی در مورد این منطقه کسب کرده است که به یک تمرکز اصلی میان رشته ای تبدیل شده است. دانشگاه گراتس اتریش برنامه های خود را در قالب مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا فراهم می کند. برنامه های دکتری انتخاب شده در این موسسه، زمینه های ایده آل برای یک دوره تحصیلی آکادمیک را ایجاد می کند. دانشگاه گراتس اتریش به عنوان یک نهاد علمی مدرن، تحقیقات درجه یک را در بسیاری از پروژه ها و همکاری ها در سطح ملی و همچنین بین المللی جمع آوری و ارائه می کند. همکاری با 500 موسسه در سراسر جهان، مفهوم عضویت این دانشگاه در یک شبکه جهانی و غنی سازی نکات علمی و کیفیت بالای آموزش و تحقیقات را نشان می دهد.

دانشگاه گراتس اتریش و دانشگاه فناوری گراتس همکاری مشترکی علمی را با یکدیگر بر قرار کرده اند که این ارتباط در سراسر اتریش بی نظیر است. این همکاری ها در زمینه ارائه برنامه های آموزشی، پژوهشی و دکتری در علوم طبیعی می باشد. همچنین برنامه های مشترکی در زمینه های شیمی، علوم زیستی فنی و مولکولی، ریاضیات، فیزیک و علوم زمین شناسی، نیز بین این 2 موسسه، ایجاد شده است. از باستان شناسی گرفته تا فیزیک تجربی، دانشگاه گراتس امروزه بیش از 120 دوره تحصیلی را در 6 دانشکده خود ارائه می دهد. این دوره های تحقیقاتی نمایه بین المللی دانشگاه را افزایش می دهند، یک دورنمای آکادمیک و با کیفیت به آن می بخشند. در خصوص اطلاع از دوره های تحصیلی در دانشگاه گراتس اتریش و مهاجرت به اتریش مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه گراتس اتریش

حدود 12% از 31500 دانشجو دانشگاه گراتس، بین المللی هستند و این دانشگاه به شدت درگیر برنامه های تبادل بین المللی است. دوره های آموزشی در دانشگاه گراتس اتریش عمدتا به زبان آلمانی تدریس می شود و انتظار می رود داوطلبان سطح مهارت خود در این زبان را افزایش دهند. همچنین این دانشگاه یک دوره دکترا، در زمینه علوم طبیعی ارائه می کند که به زبان انگلیسی تدریس می شود. در این دانشگاه ثبت نام، براساس نتایج آزمون ورودی انجام می شود. این دانشگاه دارای تقویم دانشگاهی محبوب در اتریش است که سال تحصیلی را به 2 ترم تقسیم می کند.

هزینه دوره کارشناسی ارشد در هر سال تحصیلی برای متقاضی حدود 600€ (یورو) است. علیرغم اینکه میزان شهریه کم است، دانشجویان اغلب در برنامه های بورسیه تحصیلی ترکیه شرکت می کنند. هنگام ثبت نام برای پذیرش در دانشگاه گراتس اتریش، باید تمام مدارک لازم از سوی متقاضی تهیه شود و روند پذیرش به صورت آنلاین دنبال می شود. لیست اسناد لازم ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد.

نمونه مدارک لازم جهت ثبت نام اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه گراتس اتریش به شرح زیر است:

  • تمام گواهینامه های تحصیلی اخذ شده
  • ارائه نامه پذیرش رسمی از دانشگاه گراتس اتریش
  • تکمیل فرم درخواست آنلاین
  • گواهینامه مهارت در زبان انگلیسی و آلمانی
  • گذرنامه
  • شناسه پست الکترونیک
  • عکس
  • اثبات پرداخت شهریه
  • رزومه کاری (در صورت وجود)

دوره های تحصیلی دانشگاه گراتس اتریش در 2 ترم پاییز و بهار، قابل دسترسی است. دوره های فشرده و کوتاه مدت نیز در طی ماه های سپتامبر و فوریه قابل ارائه هستند. برای کسب اطلاعات در باب تحصیل در دانشگاه گراتس اتریش بیشتر با مشاوران کار آزموده و دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :