مهاجرت تحصیلی دانمارک

تحصیل در دانشگاه کپنهاگ دانمارک

تحصیل در دانشگاه کپنهاگ دانمارک

تحصیل در دانشگاه کپنهاگ دانمارک، جزء یکی از دانشگاه های تحقیقاتی عمومی در شهر کپنهاگ، دانمارک می باشد و در سال 1479 میلادی تاسیس شده است. دانشگاه کپنهاگ دانمارک بعد از دانشگاه اوپسالا دومین مرکز آموزش عالی قدیمی در اسکاندیناوی است و به عنوان یکی از برترین دانشگاه ها در کشورهای سرتاسر اروپا شناخته می شود. دانشگاه کپنهاگ دانمارک توسط روحانی اول مسیحی دانمارک به عنوان یک موسسه آموزش کاتولیک با تمرکز بر رشته های الهیات تاسیس شد.

در سال 1537، توسط کریستین سوم به عنوان بخشی از اصلاحات لوتر، پس از یک دوره تعطیلی، مجددا بازگشایی شد. این دانشگاه تا قرن 18 بیشتر در زمینه آموزش روحانیون فعالیت می کرد. با اجرا اصلاحات مختلف در قرن 18 و 19، دانشگاه کپنهاگ دانمارک به یک دانشگاه سکولار تبدیل و شاخه علوم انسانی جایگزین شاخه الهیات به عنوان اصلی ترین موضوع مورد مطالعه قرار گرفت. جهت کسب اطلاعات در خصوص تحصیل در دانشگاه کپنهاگ دانمارک پیشنهاد ما به شما ارتباط با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

بررسی تحصیل در دانشگاه کپنهاگ دانمارک

در خصوص بررسی دانشگاه کپنهاگ دانمارک جالب است بدانید، این دانشگاه متشکل از 6 دانشکده مختلف است که تدریس در ۴ پردیس مجزا قرار دارند و همگی در کپنهاگ واقع شده اند. این دانشگاه 36 بخش مختلف و 122 مرکز تحقیقاتی جداگانه در کپنهاگ و همچنین تعدادی موزه و باغ گیاه شناسی در داخل و خارج از پایتخت دانمارک را اداره می کند. دانشگاه کپنهاگ دانمارک همچنین دارای چندین ایستگاه تحقیقاتی در اطراف دانمارک است و 2 ایستگاه دیگر در گرینلند واقع شده است. علاوه بر این، دانشکده بهداشت و علوم پزشکی و بیمارستان های دولتی پایتخت و بیمارستان منطقه زلاند دانمارک، دانشگاه کپنهاگ دانمارک را تشکیل می دهند. تعدادی از نظریه های علمی برجسته و مکاتب فکری نام های دانشگاه کپنهاگ دانمارک هستند. تفسیر مشهور کپنهاگ از مکانیک کوانتوم در انستیتوی نیلز بور که بخشی از دانشگاه است، ابداع شد.

پردیس دانشگاه شمال کپنهاگ در دانمارک محل استقرار دانشکده علوم و دانشکده بهداشت و علوم پزشکی است. پردیس مرکزی نیز محل دانشکده علوم اجتماعی و مدیریت مرکزی و همچنین بخش هایی از دانشکده بهداشت و علوم پزشکی و دانشکده علوم است. پردیس جنوبی دانشکده علوم انسانی، دانشکده حقوق، دانشکده الهیات و بخش کوچکی از دانشکده علوم را در خود جای داده است. پردیس فردریکسبرگ نیز خانه بخش هایی از دانشکده علوم و دانشکده بهداشت و علوم پزشکی می باشد. دانشکده بهداشت و علوم پزشکی و دانشکده علوم نیز از پردیس Taastrup در حومه غربی کپنهاگ واقع شده است. دانشکده علوم همچنین در هلسینگور، هرشلم و نودبو امکاناتی دارد.

سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه کپنهاگ دانمارک

UCPH دوره های دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی را در زمینه های مختلف مانند الهیات، انسان شناسی، اقتصاد، روانشناسی، پزشکی، بهداشت عمومی، داروسازی، هنر، رسانه، علوم، علوم کامپیوتر، حقوق، زبان و جامعه شناسی ارائه می دهد. دانشگاه کپنهاگ در دانمارک  حدود 38000 دانشجو و 9500 کارمند از جمله 5000 محقق را در خود جای داده است. بیش از 13000 نشریه تحقیقاتی توسط دانشگاه تولید شده است. این دانشگاه سالانه از بیش از 1200 دانشجوی تبادل پذیرایی می کند و سالانه حدود 900 نفر از دانشجویان این مرکز، برای تحصیل در دانشگاه های بین المللی شریک بین المللی، به خارج از کشور می روند.

همچنین، این دانشگاه با مراکز تحقیقاتی VELUX ،DONG Energy ،Novo Nordisk ،MAERSK ،GlaxoSmithKline ، Novozymes و سایر مشارکت های استراتژیک را حفظ می کند. در سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه کپنهاگ دانمارک (UCPH) حدود 50 برنامه کارشناسی ارشد را که به زبان انگلیسی تدریس می شوند، اجرا می کند و حدود 150 قرارداد تبادلی را با سایر موسسات و 800 قرارداد اراسموس، ترتیب داده است. هر ساله حدود 1700 دانشجوی ورودی مبادله ای، 2000 دانشجوی خروجی مبادله ای و 4000 دانشجوی بین المللی آنلاین در دانشگاه کپنهاگ دانمارک به تحصیل می پردازند. همچنین سالانه حدود 3000 دانشجوی دکترا در این دانشگاه تحصیل می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در دانمارک پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه کپنهاگ دانمارک

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه کپنهاگ دانمارک

دانشگاه کپنهاگ دانمارک که یک دانشگاه با کیفیت در دانمارک است، با یک ایجاد رقابت شدید از متقاضیان استقبال می کند. همانطور که گفته شد این دانشگاه یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های دانمارک است. دانشگاه کپنهاگ دانمارک با توجه به گزارش های رتبه بندی بین المللی در بین 5% دانشگاه برتر قرار دارد. دانشگاه کپنهاگ دانمارک آموزش عالی برای ارائه برنامه های هنرها و علوم انسانی، مهندسی و فناوری، علوم زندگی و پزشکی، علوم طبیعی، علوم اجتماعی و مدیریت، ریاضیات، فیزیک، شیمی، علوم کامپیوتر، اقتصاد و تجارت مشهور است. این دانشگاه از نظر کیفیت آموزش در بین 100 دانشگاه برتر قرار دارد. با توجه به شهرت بالای UCPH، کارفرمایان با کمال میل دانش آموختگان این دانشگاه را استخدام می کنند.

مدارک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه کپنهاگ دانمارک به شرح زیر است:

  • تمام مدارک اخذ شده تحصیلی
  • فرم درخواست آنلاین تکمیل شده
  • گواهینامه اثبات مهارت در زبان انگلیسی
  • گذرنامه
  • اثبات پرداخت هزینه درخواست
  • رزومه کاری
  • بیمه درمانی

روند پذیرش بر اساس بررسی گواهینامه ها و تحصیلات قبلی متقاضی و همچنین عملکرد تحصیلی متقاضی است. سال تحصیلی دانشگاه کپنهاگ دانمارک به طور سنتی به 2 ترم تقسیم می شود. این دانشگاه همچنین برنامه های کارشناسی ارشدی را ارائه می دهد که هزینه تقریبی آنها سالانه 2000€ (یورو) می باشد. در کنار اطلاع از شرایط تحصیل در این کشور پیشنهاد می شود مقاله هزینه زندگی در دانمارک را نیز مطالعه بفرمائید.

فارغ التحصیلان برجسته دانشگاه کپنهاگ دانمارک

دانشگاه کپنهاگ دانمارک همواره باعث تقویت کارآفرینی در دانمارک می شود و هر هفته بین 5 تا 6 شرکت نوپا توسط دانشجویان، دانش آموختگان یا اعضای هیئت علمی تأسیس می شوند. UCPH فارغ التحصیلان درخشان زیادی را در طول سال های متعدد معرفی کرده است. تایکو براهه کیمیاگر، ستاره شناس و منجم مشهور و کاسپار بارتولین، پیرمرد پلیماتی بود که به عنوان اولین محقق در توضیح عملکرد عصب بویایی شناخته شد. اوله ورم یک پزشک ماهر بود که در زمینه جنین شناسی کمک قابل توجهی کرد.

توماس کینگو شاعر مشهوری بود که آثار او برجسته ترین شعر باروک دانمارکی بود. نیکولاس استنو به خاطر کارش در زمین شناسی و آناتومی مشهور است و از بنیانگذاران زمین شناسی مدرن و چینه شناسی مدرن محسوب می شود. همچنین اوله رامر یک ستاره شناس بود که دماسنج مدرن را اختراع کرد. این دانشگاه فارغ التحصیلان برجسته دیگری نیز دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.

1 thoughts on “تحصیل در دانشگاه کپنهاگ دانمارک

  1. محسن گفت:

    مدرس ۳ زبان دانمارک نروژ سوئد هستم.۱۰ساله در امر تدریس سابقه دارم. برای مهاجرت از طریق تحصیل در دانمارک چطور می تونم اقدام کنم؟ شرایط اخذ پذیرش و تحصیل در دانشگاه گپنهاگ دانمارک به شرایط من میخوره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :