مهاجرت تحصیلی استرالیا

تحصیل در دانشگاه چارلز استارت استرالیا

تحصیل در دانشگاه چارلز استارت استرالیا

تحصیل در دانشگاه چارلز استارت استرالیا از بهترین های استرالیا نمی باشد ولی در گروه دانشگاه های متوسط این کشور طبقه بندی می شود. از آن جایی که تحصیل در استرالیا بسیار گران قیمت است، دانشجویان غالبا ترجیح می دهند در دانشگاهی تحصیل کنند که جایگاه علمی و رنکینگ خوبی داشته باشد. منتهی کسانی که رزومه خیلی درخشانی ندارند و امکان اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه های استرالیا از جمله دانشگاه ملی استرالیا، دانشگاه ملبورن، دانشگاه سیدنی، دانشگاه کویینزلند و غیره را ندارند، به سراغ دانشگاه های معمولی تری مثل دانشگاه چالز استارت می روند. فارغ التحصیل شدن از دانشگاه چارلز استارت باز هم ممکن است منجر به کاریابی شود. اما طبیعتا فارغ التحصیلان 20 دانشگاه برتر استرالیا، که دانشگاه چارلز یکی از آنها نیست، اولویت کارفرمایان هستند.

لازم به ذکر است تحصیل در استرالیا در کل امتیاز محسوب می شود. فارغ التحصیلان دانشگاه های این کشور همگی می توانند از این امتیاز برای سابکلس های مختلف از جمله 189 استفاده کنند. همچنین فرق نمی کند متقاضی در دانشگاه سیدنی غربی تحصیل کرده باشد یا دانشگاه های معمولی تر، مادامی که تجربه تحصیل در استرالیا را داشته باشد امتیاز این بخش را به دست می آورد. لازم به ذکر است اگرچه دانشجویان بین المللی در استرالیا اجازه کار ضمن تحصیل در این کشور را دارند، به این وسیله نخواهند توانست شهریه دانشگاه چارلز را پرداخت کنند.

در این مقاله که به وسیله تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده در خصوص تحصیل در استرالیا به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • هزینه های تحصیل در دانشگاه چارلز استارت استرالیا چقدر است؟
  • رنکینگ دانشگاه چارلز استارت استرالیا در سطح جهانی چگونه است؟

درباره تحصیل در دانشگاه چارلز استارت استرالیا

دانشگاه چارلز استارت استرالیا دانشگاهی دولتی با ساختمان های متعدد است که در استان های مختلف این کشور از جمله ویکتوریا، کویینزلند و غیره ساختمان دارد. این دانشگاه اگرچه در گروه دانشگاه های دولتی استرالیا طبقه بندی می شود شهریه بالایی دارد که همان طور که اشاره شد با مشغول شدن به کار دانشجویی قابل تامین نیست. خصوصا با توجه به این که برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا بهتر است شهریه دانشگاه حداقل از یک سال جلوتر پرداخت گردد.

به طوری که برخی دانشگاه های کشورهای در حال توسعه از جمله ایران (دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه امیر کبیر و غیره)، ترکیه (دانشگاه استانبول، دانشگاه کوچ و سایر) سطح علمی بهتر و رنکینگ بالاتری در قیاس با دانشگاه چارلز استارت استرالیا دارند. در خصوص اطلاع از شرایط مهاجرت به استرالیا پیشنهاد می شود مقاله مشخص شده را بررسی بفرمائید.

درباره تحصیل در دانشگاه چارلز استارت استرالیا

هزینه های تحصیل در دانشگاه چارلز استارت استرالیا

هر رشته ای در دانشگاه چارلز استارت استرالیا با توجه به تابعیت دانشجویان شهریه متفاوتی دارد. اما در مجموع می توان به عنوان نقاط قوت تحصیل در دانشگاه چارلز استارت به کم تر بودن شهریه آن در قیاس با دانشگاه مک کواری استرالیا، دانشگاه ملی استرالیا، دانشگاه سیدنی و غیره اشاره نمود. البته باز هم دانشجویان بین المللی در دانشگاه چارلز استارت همانند سایر دانشگاه های این کشور، شهریه های به مراتب بیشتری در قیاس با دانشجویان استرالیایی پرداخت می نمایند.

البته در همین دانشگاهی که به ارزان بودن معروف است، برخی رشته های تحصیلی شهریه های بالاتری بر دانشجویان تحمیل می نمایند. در خصوص تحصیل در رشته های دیگر در این کشور می توانید مقاله تحصیل پزشکی در استرالیا را مطالعه بفرمائید.

برای تحصیل کارشناسی ارشد رشته پرستاری در دانشگاه چارلز استارت استرالیا که یک سال و 6 ماه به طول می انجامد، دانشجویان باید به شرح نمودار ذیل شهریه پرداخت نمایند:

شهریه کارشناسی ارشد رشته پرستاری در دانشگاه چارلز استارت استرالیا

کسانی که بخواهند در دانشگاه های معتبرتر استرالیایی مثل دانشگاه ملی استرالیا در رشته پرستاری تحصیل کنند باید آیلتس بالای 6.5 ارائه دهند. این در حالی است که حداقل نمره زبان مورد نیاز برای تحصیل کارشناسی ارشد پرستاری در دانشگاه چارلز استارت آیلتس 6 می باشد. یک رشته محبوب دیگر در دانشگاه چارلز استرالیا که مورد نیاز بازار کار در کشوراسترالیا می باشد رشته تکنولوژی اطلاعات است. تحصیل کارشناسی ارشد تکنولوژی اطلاعات نیازمند حداقل آیلتس 6 یا تافل 80 می باشد. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در استرالیا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

کار ضمن تحصیل در کشور استرالیا

دانشجویان ضمن تحصیل در دانشگاه چارلز استارت استرالیا و سایر دانشگاه های این کشور اجازه دارند مشغول به کار نیمه وقت شوند به شرطی که دوره تحصیلی آنها در طبقه بندی “تمام وقت” جای بگیرد. دانشجویان در استرالیا حتی اگر تابعیت یا اقامت دائم این کشور را نداشته باشند می توانند تا سقف 20 ساعت در هفته در ایام تحصیل و به صورت تمام وقت در تعطیلات بین 2 ترم یا تعطیلات تابستانی مشغول به کار نیمه وقت شوند. در این مقاله در خصوص کار ضمن تحصیل در دانشگاه چارلز استارت استرالیا و هزینه های تحصیل در این دانشگاه توضیحاتی ارائه گردید. علاقمندان به تحصیل در استرالیا، کانادا، نروژ، دانمارک، هلند و غیره می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل کنند و مشاوره شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :