مهاجرت تحصیلی ایتالیا

تحصیل در دانشگاه ورونا ایتالیا

تحصیل در دانشگاه ورونا ایتالیا

آگاهی از شرایط تحصیل در دانشگاه ورونا ایتالیا که به طور رسمی در سال 1982 تاسیس شد جزء برنامه های محبوب در بین دانشجویان می باشد. داشگاه ورونا که در ورونا ایتالیا واقع است که در 12 بخش سازماندهی شده است. بر اساس گزارش روزنامه تجاری Il Sole 24 Ore، این دانشگاه به عنوان بهترین دانشگاه غیر خصوصی در ایتالیا در سال های 2014، 2015 و 2016 شناخته شده است. شهر ورونا که “قلب جهان” نامیده می شود و به دلیل وجود استانداردهای بالای زندگی، محیط های شگفت انگیز و انجمن های ادبی و هنری شکسپیر معروف است.

دانشگاه ورونا ایتالیا نیز به میزان بالای اشتغال زایی دوره های خود افتخار می کند. حدود 82% از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد، در عرض یک سال پس از اتمام تحصیل خود اشتغال پیدا کردند. مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در باب تحصیل در دانشگاه ورونا ایتالیا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهند داد.

موقعیت دانشگاه ورونا ایتالیا

دانشگاه ورونا ایتالیا دارای چندین پردیس در شهر است و به نوسازی شهری در این منطقه کمک شایانی کرده است. این دانشگاه که دائما از نیاز به فضاهای مناسب برای مطالعه، کار و انجام تحقیقات آگاه است، مکان های جدید، راحت و معتبری را به جامعه دانشگاهی و شهروندان محلی ارائه می دهد. پردیس های این دانشگاه با توجه به ساختار شهری و حومه ای طراحی شده اند. گروه علوم رایانه دانشگاه ورونا از بودجه ICT4University CAMPUS DIGITAL برای تحقق و تکمیل خدمات استفاده کرده است. این موسسه به امکاناتی نظیر WiFi، ثبت نام آنلاین و گفتار الکترونیکی امتحانات آنلاین، آموزش الکترونیکی، پورتال دانشگاهی، کنترل دسترسی به شبکه اینترنتی دانشگاه، کتابخانه ها (مستقر در پردیس علوم انسانی، پردیس اقتصاد و حقوق، پردیس پزشکی و پردیس علم و فناوری مجهز است. منابع کتابخانه در نسخه کپی و الکترونیکی نه فقط برای جامعه دانشگاهی، بلکه برای عموم مردم نیز قابل دسترسی است.

دانشگاه های ایتالیا عموما خدمات اقامتی را در پردیس های خود ارائه نمی دهند. دانشجویان بین المللی می توانند در ورونا، اقامتگاه های دانشجویی یا آپارتمان های خصوصی را جستجو کنند و با سایر دانشجویان به صورت مشترک از این خدمات استفاده کنند. کتابخانه آرتورو فرینزی که در سال 1596 در کلیسای سابق این منطقه ساخته شده، نیازهای دانشجویان و استادان را پشتیبانی می کند. این این کتابخانه در سال 1987 به کتابخانه مرکزی گروه های علوم انسانی، اقتصاد و حقوق تبدیل شد. این کتابخانه به آرتورو فرینزی، چهره ای درخشان در صحنه اقتصادی و سیاسی ورونا اختصاص دارد که کتاب های خود را برای ساخت دانشگاه ورونا اهدا کرد.

سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه ورونا ایتالیا

سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه ورونا ایتالیا طیف وسیعی از برنامه های تحصیلی را در رشته های مختلف از جمله اقتصاد، حقوق، هنر و علوم انسانی، ارتباطات، زبان و ادبیات خارجی، آموزش، فلسفه، علوم اجتماعی، پزشکی، علوم ورزشی، ریاضیات، بیوتکنولوژی و علوم رایانه ای ارائه می دهد. فعالیت این دانشگاه به نوآوری و حفظ کیفیت بالای آموزش و تحقیقات اختصاص داده است. این موسسه دارای 1500 کارمند آموزشی و غیر آموزشی است که همگی روند مداوم رشد و توسعه منابع انسانی، ساختاری و مالی را حفظ می کنند. این دانشگاه به 15 دپارتمان و دانشکده پزشکی و جراحی تقسیم می شود و در مجموع 61 برنامه درجه یک، 29 دوره کارشناسی ارشد کوتاه مدت، 42 برنامه تخصصی تحصیلات تکمیلی و 34 دوره توسعه پیشرفته حرفه ای ارائه می دهد.

در آینده نزدیک، یکی از اهداف اصلی دانشگاه ورونا ایتالیا ادامه برنامه گسترش ساختمان های خود، به منظور ایجاد محیطی مدرن است. به طور کلی بیش از 70 برنامه وجود دارد که شامل مقاطع مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد است که در پردیس های مختلف برگزار می شوند، تا به بهترین نحو به نیازهای جامعه پاسخ دهد. برنامه های تحصیلی این موسسه به طور فزاینده ای بین المللی سازی شده اند. در حال حاضر طیف وسیعی از برنامه های کارشناسی ارشد بین المللی را به طور کامل به زبان انگلیسی آموزش می دهد. ای دوره ها مانند زبان و ادبیات خارجی، اقتصاد، مدیریت بازرگانی، ریاضیات، بیوانفورماتیک پزشکی و بیوتکنولوژی مولکولی و پزشکی هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله تحصیل در دانشگاه ساساری ایتالیا را مطالعه بفرمائید.

سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه ورونا ایتالیا

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه ورونا ایتالیا

دانشگاه ورونا ایتالیا در حال حاضر میزبان بیش از 1300 دانشجوی بین المللی از کشورهای مختلف جهان، از جمله رومانی، آلبانی، مولداوی، اسپانیا، آلمان، اوکراین، مراکش، روسیه، صربستان، کامرون، انگلستان، لهستان، چین، هند و برزیل است. همچنین فراخوان برای درخواست پذیرش در مقاطع کارشناسی ارشد در این موسسه، برای دانشجویانی که از اقامت در کشور های اتحادیه اروپا برخوردار نیستند و دارای مدرک دانشگاهی خارجی هستند، وجود دارد.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه ورنا ایتالیا شامل موارد زیر است:

  • کلیه مدارک تحصیلی اخذ شده
  • فرم درخواست آنلاین تکمیل شده
  • گذرنامه
  • اطلاعات تماس
  • اطلاعات هویتی و خانوادگی
  • عکس
  • اثبات پرداخت شهریه دانشگاه
  • گواهی مهارت در زبان ایتالیایی و انگلیسی
  • بیمه سلامت و زندگی
  • ویزای دانشجویی

همچنین جهت اطلاع از شرایط و هزینه تحصیل در دانشگاه ورونا ایتالیا نمودار زیر را بررسی بفرمائید:

هزینه های سالانه مرتبط با دانشگاه ورونا ایتالیا بر حسب یورو

این دانشگاه برنامه های بین المللی تبادلی را ارائه می دهد که توسط شبکه گسترده موسسات آموزشی امکان پذیر شده است. هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی (غیر اتحادیه اروپا) بسیار مقرون به صرفه است که مبلغ 1000€ (یورو) در سال، به صورت مستقل از درآمد، برای هر فرد تعیین می شود. همچنین بورسیه های تحصیلی بر اساس شایستگی یا نیاز مالی دانشجو در دسترس است. دانشگاه ورونا مجموعه ای از بورسیه ها را برای پاداش دادن به دانشجویان ممتاز یا کمک به خانواده های محصلان کم درآمد ارائه می دهد.

جزییات تحصیل در دانشگاه ورونا ایتالیا

تحقیقات برای دانشگاه ورونا ایتالیا، یکی از عوامل اساسی توسعه اجتماعی و اقتصادی است که می تواند پیشرفت، رفاه و انسجام اجتماعی را ایجاد کند. به همین دلیل، این دانشگاه از کیفیت تحقیقات در دیدگاه بین رشته ای، توسعه همکاری های بین المللی و انتشار نتایج به نفع جامعه، فرهنگ و بخش اقتصادی حمایت می کند. فارغ التحصیلان برجسته دانشگاه ورونا، لیلیانا سگره (عضو مجلس سنای ایتالیا)، آلدو بوسی (نویسنده ایتالیایی)، لوئیجی فونتانا (پزشک) و میمی کودلی (اقتصاددان آلبانیایی) می باشند. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با کارشناسان دلسوز و کاردان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به صورت رایگان تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :