مهاجرت تحصیلی نروژ

تحصیل در دانشگاه نوردلند نروژ

تحصیل در دانشگاه نوردلند نروژ

تحصیل در دانشگاه نوردلند نروژ، به عنوان یکی از برنامه های با کیفیت آموزش عالی، بسیار مورد توجه داوطلبان سراسر جهان قرار گرفته است. دانشگاه نوردلند نروژ (UiN) که قبلا دانشکده دانشگاه دولتی بودو بوده است در سال 1994 تاسیس شد. در ژانویه 2016، این دانشگاه با کالج دانشگاه نسنا و کالج دانشگاه Nord-Trøndelag ادغام شد. دانشگاه نوردلند نروژ از نظر ظرفیت دانشجویی یک موسسه متوسط است و حداکثر 6000 دانشجو را آموزش می دهد و کادر آموزشی UiN از 600 متخصص دانشگاهی تشکیل شده است.

دانشگاه نوردلند نروژ در بین 30 دانشگاه برتر نروژ جایگاه با ثباتی دارد. دانشگاه نوردلند همچنین شامل مرکز لجستیک High North، High Center، مرکز ملی تحقیقات و آموزش و توسعه سیاست ها در نروژ است که در سال 2007 تاسیس شده اند. این مرکز نوآوری، ایجاد مشاغل و سیاست را در دستور کار خود قرار داده و آن را توسعه می دهد. چنانچه تمایل به تحصیل در دانشگاه نوردلند نروژ را دارید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

جزییات تحصیل در دانشگاه نوردلند نروژ

در خصوص جزییات تحصیل در دانشگاه نوردلند نروژ به گونه ای است که تمام فعالیت خود را در پردیس مورکود تقریبا در 8 کیلومتری شرق شهر، متمرکز کرده است.دانشگاه نوردلند نروژ از زمان تاسیس با رشد فعالیت های آموزشی خود گسترش یافته است. احداث آخرین قسمت آن در سال 2005 به پایان رسید و شامل یک کتابخانه جدید و مدرن و همچنین یک قسمت ورودی جدید می باشد. این دانشگاه همچنین دارای یک محوطه دانشگاهی در منطقه مویرانا و یک محوطه دیگر در منطقه استوکمارکنس است و رسما توسط سازمان، Norge (وزارت آموزش نروژ) به رسمیت شناخته شده است. این مرکز آموزش عالی دارای دانشکده های علوم زیستی و آبزی پروری، دانشکده تحصیلات تکمیلی بازرگانی، دانشکده مطالعات حرفه ای و علوم اجتماعی می باشد. این دانشگاه کتابخانه خاص خود را دارد.

دانشکده علوم زیستی و آبزی پروری، علاوه بر آموزش پرورش حیوانات آبزی، پرستاران و متخصصان را در زمینه مراقبت های بهداشتی و تحقیقات مبتنی بر عمل نیز آموزش می دهد. این دانشکده یک برنامه دکترا را در سطح بین المللی، ارائه می دهد و حدود 2400 دانشجو و 200 کارمند دارد. دانشکده علوم اجتماعی نیز بر رفاه، توسعه و ارتباطات متمرکز است. این دانشکده یک برنامه دکترا را در زمینه جامعه شناسی ارائه می دهد و حدود 1800 دانشجو و 100 کارمند دارد. جامعه آموزشی و پژوهشی این دانشکده شامل 4 بخش دانشگاهی روابط رفاهی و اجتماعی، تاریخ، فرهنگ و رسانه، مدیریت و نوآوری، روابط بین المللی، مطالعات گردش گردشگری و محیط زیست است. دانشکده تحصیلات تکمیلی بازرگانی همکاری در زمینه تجارت و صنعت، بخش دولتی و جامعه را برای ارائه آموزش های مربوطه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، در اولویت قرار می دهد.

جزییات تحصیل در دانشگاه نوردلند نروژ

نظام آموزشی و تحصیل در دانشگاه نوردلند نروژ

در سال 2022، دانشگاه نوردلند (UiN) هشتمین دانشگاه نروژ است که یک فضای یادگیری پویا و مدرن را برای آموزش عالی و تحقیقات ارائه می دهد. نظام آموزشی و تحصیل در دانشگاه نوردلند نروژ در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دوره هایی را ارائه می دهد. ساختمان های مطالعه در مرکز و شمال نروژ، دارای امکانات پیشرفته آموزشی و پژوهشی است و در یک مکان دیدنی و جذاب شمال واقع شده است. این دانشگاه همچنین طیف وسیعی از برنامه های مطالعه انعطاف پذیر و آنلاین را از طریق استفاده از فناوری مدرن یادگیری ارائه می کند. یک موسسه آموزش عالی نروژی دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به صدور مدارک آموزش عالی رسمی در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه های مختلف تحصیلی می شود. همچنین چندین خدمات دانشگاهی و غیرآکادمیک، از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان، ارائه می دهد.

دانشگاه نورد نروژ بر توسعه شبکه های منطقه ای با جامعه، تجارت و صنعت تمرکز دارد که با مدل غیر متمرکز تقویت می شود. همکاری بین دانشگاه و جامعه و زندگی کاری از طریق آموزش متخصصان و رهبران و از طریق تحقیقاتی که به رشد اقتصادی کمک می کند، توسعه را تحریک می کند. دانشگاه نورد نروژ همکاری هایی را با شرکای بین المللی در قطب شمال و سراسر جهان برقرار کرده است. برنامه های تحصیلی مشترک و پروژه های تحقیقاتی با کشور های روسیه، اوکراین و اسلواکی ایجاد شده است که بر پایه شبکه های آموزشی قوی بنا شده اند. دانشگاه نورد نروژ دانشجویان مبادلاتی را از موسسات مرتبط از سراسر جهان پذیرش می کند. در خصوص اطلاع از مزایا و معایب تحصیل در نروژ، مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه نوردلند نروژ

تقویم تحصیلی دانشگاه نوردلند نروژ مبتنی بر 2 ترم می باشد. افرادی که در دوره های مدیریت بازرگانی ثبت نام می کنند، در حین تحصیل می توانند در 2 دوره را به صورت همزمان تحصیل کنند. مراحل ثبت نام در این موسسه به صورت آنلاین دنبال می شود.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش و تحصیل در دانشگاه نوردلند نروژ به شرح زیر است:

  • اسناد معتبر سفر به نروژ (گذرنامه)
  • Curriculum Vitae (آدرس، شماره تلفن، ایمیل)
  • 2 مرجع معتبر با ایمیل و شماره تلفن
  • اثبات مهارت در زبان انگلیسی
  • مدارک تحصیلی ترجمه شده قبلی
  • نامه انگیزشی داوطلب
  • تجربه شغلی (در صورت موجود بودن)

هزینه های مرتبط با این دانشگاه، شامل شهریه، اجاره مسکن، خوراک، لوازم تحصیلی و موارد دیگر می باشد. همچنین بورسیه های متعددی برای تحصیل در نروژ در نظر گرفته شده است که می تواند تا 100% شهریه را در بر گیرد. بورسیه های این دانشگاه، شامل معافیت از پرداخت شهریه برای دوره های کارشناسی ارشد مدیریت و علوم اجتماعی است که متقاضیان بین المللی را نیز شامل می شود. شما عزیزان می توانید برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در باب تحصیل در دانشگاه نوردلند نروژ با مشاوران دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :