مهاجرت تحصیلی انگلستان

تحصیل در دانشگاه ناتینگهام انگلستان

تحصیل در دانشگاه ناتینگهام انگلستان

تحصیل در دانشگاه ناتینگهام انگلستان، به عنوان یک انتخاب با کیفیت برای دانشجویان سراسر جهان در جهت آموزش عالی شناخته می شود. دانشگاه ناتینگهام انگلستان ابتدا به عنوان یک کالج مدنی آغاز به کار کرد که اولین دانشگاه در نوع خود در ناتینگهام بود. شاه جورج پنجم دانشکده این کالج را در سال 1928 افتتاح کرد. این کالج سرانجام در سال 1948، به دانشگاه ناتینگهام تبدیل شد. حتی در روزهای ابتدایی آن، بسیاری از شخصیت های مشهور مانند مهاتما گاندی، انیشتین و را به عنوان سخنرانان مهمان جذب کردند. از آن زمان به توسعه و رشد خود ادامه داده و پردیس های بسیاری حتی در کشورهای دیگر مانند مالزی و چین دارد.

دانشگاه ناتینگهام انگلستان همیشه بر نوآوری متمرکز بوده است. دانشگاه ناتینگهام انگلستان اولین دانشکده پزشکی قرن بیستم انگلستان را در سال 1970 و دانشکده پرستاری خود را در سال 1955 تاسیس کرد که پس از ادغام با کالج پرستاری و مامایی Mid Trent تاسیس شد. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان خبره و ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

جزییات تحصیل در دانشگاه ناتینگهام انگلستان

برخی از بهترین زمینه های درسی ارائه شده توسط دانشگاه ناتینگهام انگلستان شاخه های جغرافیا، آموزش و پرورش، علوم دامپزشکی، داروسازی و زبان و ادبیات انگلیسی می باشند. این دانشگاه در زمینه فعالیت های تحقیقاتی جایگاه خوبی را ایجاد کرده و اکنون از نظر تحقیقاتی در رتبه 8 دانشگاه های انگلیس قرار دارد. همچنین، بیش از 97% تحقیقات انجام شده در این موسسه در سطح بین المللی شناخته شده است. از اینرو 80% آن به عنوان پیشرو در جهان، با بالاترین رتبه تحقیقاتی شناخته شده اند. این دانشگاه همچنین در زمینه تحقیقات نیز امتیازات خود را ثبت کرده است. در خصوص جزییات تحصیل در دانشگاه ناتینگهام انگلستان جالب است بدانید داشتن نمونه کارهای تحقیقاتی الهام بخش دارای ارزش بیش از 766 میلیون £ (پوند) می باشد.

دانشگاه ناتینگهام بریتانیا به طور مداوم در میان دانشگاه های برتر انگلستان قرار گرفته است و پنجمین دانشگاه بزرگ انگلیس است. این دانشگاه عضو انجمن دانشگاهی اروپا، انجمن دانشگاه های مشترک المنافع، انجمن دانشگاهی 21 و گروه راسل می باشد. دانشگاه ناتینگهام دوره های مختلفی را ارائه می دهد. این دانشگاه در حال حاضر بیش از 40000 دانشجو، از جمله 12000 دانشجوی بین المللی را در خود جای داده است. هر ساله دانشجویان از بیش از 130 کشور جهان تحصیل در دانشگاه ناتینگهام را انتخاب می کنند. از نظر ساختار برنامه، دانشگاه ناتینگهام انگلستان حدود 350 دوره کارشناسی و حدود 370 دوره کارشناسی ارشد را در سال 2022 ارائه می دهد.

جزییات تحصیل در دانشگاه ناتینگهام انگلستان

آموزش و تحصیل در دانشگاه ناتینگهام انگلستان

دانشگاه ناتینگهام انگلیس از 5 دانشکده تشکیل شده است که دارای بیش از 50 مدرسه، انجمن، موسسه و مرکز تحقیقاتی است. دانشگاه ناتینگهام بریتانیا با داشتن پردیس هایی در انگلستان، مالزی و چین دارای شهرت جهانی در زمینه تعالی و آموزش عالی است. این موسسه دانشکده های هنر، پزشکی و علوم بهداشتی، مهندسی، علوم اجتماعی دارد. هر دانشکده دوره های مختلفی دارد که دانشجویان می توانند بنا بر علایق خود، از بین آنها انتخاب کنند. پردیس جوبلی مقر دانشکده های تجارت، علوم کامپیوتر، کالج ملی مدیریت مدارس و خدمات کودکان است. پردیس Sutton Bonington محل دانشکده علوم زیستی و دامپزشکی است. پردیس King’s Meadow یک مرکز غیر آموزشی است که محل نگهداری نسخه های خطی و مجموعه های ویژه است.

دانشگاه ناتینگهام انگلستان 13 سالن اقامتی در محوطه اصلی دانشگاه و 2 سالن در پردیس جوبیلی و 2 سالن اقامتی (سالن ملتون و کلوئستر) منحصرا برای فارغ التحصیلان وجود دارد. اقامتگاه های دیگری برای دانشکده پزشکی بیمارستان رویال دربی و دانشجویان دانشکده پزشکی لینکلن در نظر گرفته شده است. ویژگی های اتاق های این اقامتگاه ها تخت خواب، کمد دیواری، میز تحریر، قفسه کتاب، حمام و دستشویی می باشد. سایر امکانات شامل Wi-Fi ، انبار دوچرخه، امنیت 24 ساعته، خشکشویی، مایکروویو، اجاق گاز، فضاهای مشترک دانشجویی، یخچال و فریزر و تلویزیون می شوند. جزییات آموزش و تحصیل در دانشگاه ناتینگهام انگلستان به طور کامل در این بخش شرح داده شده است. جهت اطلاع از دیگر دانشگاه ها مقاله تحصیل در دانشگاه لیدز انگلستان را مطالعه بفرمائید.

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه ناتینگهام انگلستان

در حال حاضر پذیرش در دانشگاه ناتینگهام انگلستان برای دانشجویان بین المللی آزاد است. آخرین مهلت برای دوره های کارشناسی 30 ژوئن و برای دوره های کارشناسی ارشد 6 آگوست است. دانشجویان بین المللی که به دنبال اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه ناتینگهام انگلستان می توانند روند درخواست پذیرش را دنبال کنند و مدارک زیر را آماده کنند:

  • رونوشت
  • فرم درخواست تکمیل شده
  • سوابق تحصیلی
  • نمرات آزمون های ورودی
  • بیانیه شخصی
  • مهارت زبان انگلیسی
  • رزومه کاری (در صورت موجود بودن)

هزینه های تحصیل در سال برای دانشجویان بین المللی که تحصیلات کارشناسی یا کارشناسی ارشد را شروع می کنند تقریبا 24000£ الی 30000£ (پوند انگلیس) است. علاوه بر شهریه، دانشجویان باید هزینه های زندگی سالانه را متحمل شوند. علاوه بر این به فارغ التحصیلان این موسسه جوایز معتبر مختلفی از جمله جایزه ترنر، مدال فیلدز، 3 جایزه نوبل و مدال و جایزه گابور اهدا شده است. افراد علاقه مند به تحصیل در انگلستان، برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانند با مشاوران مجرب و کاردان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :