مهاجرت تحصیلی ایتالیا

تحصیل در دانشگاه میلان بیکوکا ایتالیا

تحصیل در دانشگاه میلان بیکوکا ایتالیا

تحصیل در دانشگاه میلان بیکوکا ایتالیا، از برنامه های محبوب از سوی متقاضیان است که موقعیت این دانشگاه واقع در شهر میلان، پایتخت ایتالیا است. دانشگاه میلان بیکوکا ایتالیا در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا برنامه هایی را ارائه می دهد. دانشگاه میلان بیکوکا ایتالیا در سال 1998 تأسیس شد و توسط سازمان 2022 Times Higher Education در گزارش رتبه بندی 100 دانشگاه برتر با قدمت زیر 50 سال به عنوان رتبه 21 در سراسر جهان و اولین در ایتالیا قرار گرفت. دانشگاه میلان بیکوکا ایتالیا از زمان تاسیس تاکنون پیشرفت زیادی کرده است.

محوطه دانشگاه میلان بیکوکا ایتالیا بسیار رشد کرده و ارائه دوره ها بیشتر شده است. دانشگاه میلان بیکوکا ایتالیا یکی از پویاترین و پژوهشی ترین دانشگاه های ایتالیا است. این موسسه یک شبکه گسترده است که شامل بسیاری از دانشگاه های معروف جهان، مراکز تحقیقاتی و شرکت های برتر می باشد، ایجاد کرده است. مقاله پیشرو به ترجمه مقاله نویسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

جزییات تحصیل در دانشگاه میلان بیکوکا ایتالیا

دانشگاه میلان بیکوکا در منطقه ای در حومه شمالی میلان واقع شده است که تا اواخر دهه 1980 توسط مجتمع صنعتی پیرلی اشغال شده بود. این منطقه صنعتی توسط معمار ویتوریو گرگوتی در قالب مجتمع شهری، همراه با آزمایشگاه های تحقیقاتی دانشگاه میلان بیکوکا و سالن های اقامت دانشجویی، دوباره طراحی شده است. این دانشگاه دارای پردیسی است که نه تنها برای دانشجویان، بلکه برای استفاده عموم آزاد است. بر اساس تخصص های موجود، فضاهای باز بزرگ، اتاق های سخنرانی بزرگ، مناطق مطالعاتی، آزمایشگاه های مجهز و کتابخانه ای بزرگ را در 3 بخش در اختیار دارد. علاوه بر این، محوطه دانشگاه مواردی مانند خدمات دانشجویان دانشگاه، مرکز ورزشی دانشگاه، کمک به معلولین، مرکز پزشکی دانشگاه، سالن های غذاخوری و بانک را در خود جای داده است.

جزییات تحصیل در دانشگاه میلان بیکوکا ایتالیا به خطوط اصلی ارتباطی متصل است و وسایل حمل و نقل داخلی از آن عبور می کنند. همچنین در اطرف محوطه دانشگاه یک مهد کودک وجود دارد که مستقیما توسط دپارتمان علوم تربیتی پشتیبانی می شود. پردیس این موسسه شامل 25 ساختمان مدرن است که در مساحت کلی 290000 متر مربع، بین مرکز شهر و قطب زیست پزشکی مونزا گسترده اند، در چند کیلومتری میلان قرار دارد. دانشگاه میلان بیکوکا تعدادی محل اقامت را برای متقاضیان ارائه می دهد. این خدمات به فعالیت های نهادی و ابتکارات دانشگاه مرتبط است.

برنامه های تحصیلی در دانشگاه میلان بیکوکا ایتالیا

دانشگاه میلان بیکوکا مدارک سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهد. 5 مدرک سطح کارشناسی ارشد و 16 مدرک سطح دکترا، به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شوند. برنامه های تحصیلی این موسسه دارای 7 موضوع هستند که در 8 دانشکده در بخش های مختلف آموزش داده می شوند. این دانشگاه بیش از 30000 دانشجو دارد که 15000 نفر، از سال 2003-2004 دارای افزایش بوده است. این مرکز دوره هایی را ارائه می دهد که افراد را برای چالش های دنیای پیچیده و متغیر مجهز می کند. همچنین دانشجویان، محققان و اساتید با هدف ایجاد آینده ای روشن، با ایده، اشتیاق و استعداد در دانشگاه حاضر می شوند. این موسسه به دلیل وجود بخش های متعدد، مراکز تحقیقاتی و مراکز عالی در طیف گسترده ای از موضوعات تحقیقاتی فعالیت می کند.

این ساختارها با هم، با کنسرسیوم های مختلف و با اشخاص ثالث دولتی و خصوصی خارج از دانشگاه همکاری می کنند. در هر منطقه محققان یا تیم های تحقیقاتی وجود دارند که از اعتبار بالایی در جامعه علمی بین المللی برخوردارند. تحقیقات توسط سازمان هایی دارای متخصصان بسیار واجد شرایط و ابزارهای علمی پیشرفته پشتیبانی می شود. 4 مرکز تعالی، 31 مرکز تحقیقاتی و کنسرسیوم مستقر در پردیس بیکوکا و 18 مرکز تحقیقاتی وابسته و کنسرسیوم هایی برای مدیریت فعالیت های تحقیقاتی چند رشته ای بزرگ با توافق نامه های بین المللی همکاری و یا تامین مالی ایجاد شده اند. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در دیگر دانشگاه ها مقاله تحصیل در دانشگاه میلان ایتالیا را مطالعه بفرمائید.

برنامه های تحصیلی در دانشگاه میلان بیکوکا ایتالیا

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه میلان بیکوکا ایتالیا

دانشگاه میلان بیکوکا یک موسسه آموزشی بزرگ است که حدود 34000 دانشجو در آن حضور دارند. کمیته پذیرش درخواست شهروندان خارجی را می پذیرد و 5% از کل دانشجویان خارجی هستند. بیش از 1300 معلم متخصص در این دانشگاه مشغول به کار هستند. دانشجویان در صورت تمایل ممکن است بتوانند در برنامه های مختلف تبادل دانشجویی شرکت کنند. این دانشگاه همچنین در شبکه های اجتماعی مانند لینکدن، فیسبوک، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی حضور فعال دارد.

مدارک لازم جهت پذیرش در دانشگاه میلان بیکوکا ایتالیا شامل موارد زیر است:

  • کلیه مدارک اخذ شده تحصیلی
  • فرم درخواست آنلاین
  • گذرنامه
  • اطلاعات ارتباطی و هویتی
  • جزئیات شخصی
  • عکس
  • اثبات پرداخت هزینه حضور در دانشگاه
  • گواهی زبان محلی (ایتالیایی)
  • بیمه سلامت و زندگی
  • ویزای دانشجویی
  • اعلامیه حمایت مالی

متقاضی باید به عنوان بخشی از فرایند پذیرش، امتحانات ورودی دانشگاه را گذرانده باشد. برنامه تحصیلی به 2 ترم تقسیم می شوند. UNIMIB دارای برنامه های کارشناسی مقرون به صرفه است که هزینه آنها کمتر از 1000€ (یورو) در سال است. یک سال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد 1000€ (یورو) برای هر متقاضی هزینه دارد. علیرغم اینکه هزینه تحصیل بسیار پایین است، دانشجویان اغلب می توانند در برنامه های بورسیه تحصیلی شرکت کنند.

دستاوردهای دانشگاه میلان بیکوکا ایتالیا

هدف از فعالیت های تحقیقاتی دانشگاه میلان بیکوکا ایتالیا این است که به لطف همکاری بین دانشگاه و جامعه تجاری، دفتر ارتباط صنعتی دانشگاه و دفتر مشاغل، مهارت های لازم برای ورود به بازار کار را در اختیار دانشجویان قرار دهد. دانشگاه بیکوکا ایتالیا 2 فارغ التحصیل در بین برندگان Vision Ottica Award در سال 2022 داشته است. UNIMIB سال ها در زمینه پروژه های پایداری محیط زیست مشارکت داشته و برنده چندین جایزه معتبر نیز شده است. این موسسه به شدت متعهد به تحقیق از طریق اجرای پروژه ها در همه زمینه های علمی و کاربردی است. برای آگاهی از اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :