مهاجرت تحصیلی آلمان

تحصیل در دانشگاه مونستر آلمان

تحصیل در دانشگاه مونستر آلمان

تحصیل در دانشگاه مونستر آلمان که از بزرگترین دانشگاه های کشور آلمان است، مشتاقان بسیاری را در سراسر جهان به خود مجذوب ساخته است. دانشگاه مونستر آلمان در سال 1780 تاسیس شد. دانشگاه مونستر آلمان یک دانشگاه آزاد است و به عنوان پنجمین دانشگاه بزرگ آلمان شناخته می شود. این موسسه، پیش از این به عنوان آکادمی کلامی و فلسفی سلطنتی شناخته می شد. دانشکده تجارت و مدیریت این موسسه که در داخل ساختمان واقع شده است، اولین دپارتمان ارائه دهنده مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

دانشگاه مونستر آلمان که در نوردراین وستفالن، پرجمعیت ترین منطقه اداری آلمان، واقع شده است و در تحقیقات بین رشته ای در زمینه های پزشکی، مطالعات بازرگانی، ریاضیات و شیمی به شهرت و برتری قابل توجهی دست یافته است. دانشگاه مونستر آلمان در گزارش رتبه بندی برترین دانشگاه های جهان در جایگاه 189 قرار دارد. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جهت تحصیل در دانشگاه مونستر آلمان راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

جزییات تحصیل در دانشگاه مونستر آلمان

دانشگاه مونستر، سومین دانشگاه بزرگ آلمان است که پردیس آن در نوردراین وستفالن واقع شده است. در ابتدا، این دانشگاه تنها 4 دانشکده داشت اما امروز دارای 15 دانشکده می باشد. همچنین این دانشگاه 9 مدرسه تحصیلات تکمیلی تحت مدیریت دانشگاه، 9 گروه تحقیقاتی مستقل امی نوتر، موسسه های Fraunhofer و هلمولتز را شامل می شود. این دانشگاه دارای یکی از بزرگترین کتابخانه های منطقه است. در خصوص جزییات تحصیل در دانشگاه مونستر آلمان جالب است اطلاع داشته باشید که دانشجویان علاوه بر دسترسی به تعداد زیادی کتاب، از اینترنت پرسرعت، امکانات بارگیری مطالب پژوهشی، فرم ها و سایر محصولات چاپی نیز استفاده می کنند.

پردیس دانشگاه مونستر امکانات اقامتی را نیز برای دانشجویان خود فراهم می کند. این اقامتگاه ها دارای مکان های غذاخوری و تسهیلات مسکونی موقت برای خانواده های دانشجویان است. علاوه بر این مهمانسراهایی نیز برای محققان بین المللی در نظر گرفته شده است. به طور کلی، این محوطه از نظم و ترتیب خوبی برخوردار است. از اینرو فضای سبز در اطراف دانشگاه وجود دارد و فعالیت های مختلف، رویدادها و مسابقات متنوع که به رشد شخصیت دانشجویان کمک می کند را میزبانی می کند. همچنین انجمن Studierendenwerk ،19 سالن دانشجویی مستقر در مرکز شهر مونستر را برای حدود 4500 دانشجو مدیریت می کند. این اقامتگاه ها اتاق های مشترک ارزان قیمت و آپارتمان های تک نفره کاملا مبله را شامل می شود.

جزییات تحصیل در دانشگاه مونستر آلمان

سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه مونستر آلمان

دانشگاه مونستر آلمان از حدود 45000 دانشجو برای تحصیل میزبانی می کند. سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه مونستر آلمان در طول این سال ها، شاهد افزایش تعداد ثبت نامی های خود بوده است. دانشگاه مونستر آلمان بیش از 120 شاخه و بیش از 280 دوره را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، ارائه می دهد. علاوه بر این، دانشگاه مونستر آلمان برنامه ها و دوره هایی مانند دوره های ورزشی، زبان خارجی و موسیقی را تدریس می کند. دانشگاه مونستر آلمان شامل 3 مرکز قابل توجه فناوری نانو، تحقیقات اروپایی سیستم های اطلاعاتی و موسسه زیست پزشکی مولکولی مکس پلانک می شود. مونستر با بیش از 550 دانشگاه و موسسه دانشگاهی در سراسر جهان همکاری دارد.

8% از كل جمعیت این دانشگاه را دانشجويان بين المللي تشکیل می دهند. دوره های زبانشناسی کاربردی، مدیریت بازرگانی، علوم تربیتی، زیست شناسی و شیمی، برخی از دوره هایی است که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شوند. در این میان، دوره های انفورماتیک بازرگانی و مطالعات انگلیسی یا آمریکایی، از جمله دوره هایی است که منحصر به فرد در دوره کارشناسی قابل تدریس هستند. دانشگاه مونستر آلمان طیف گسترده ای از امکانات را برای بهبود مهارت های زبان خارجی یا به عنوان بخشی از دوره تحصیلی یا فعالیت های خارج از برنامه، به دانشجویان ارائه می دهد. تحصیل در آلمان از موضوعات مهم و قابل تاملی می باشد که در مقاله مذکور به طور کامل به بررسی این موضوع پرداخته ایم.

پذیرش و بورسیه تحصیلی در دانشگاه مونستر آلمان

در دانشگاه مونستر آلمان مانند سایر دانشگاه های آلمان، داوطلبان تحصیل در دانشگاه باید مدارک تحصیلی قبلی خود را برای پذیرش ارائه کنند. در هنگام ثبت نام، متقاضیان باید یک آزمون ارزیابی به نام Feststellungsprüfung را بگذرانند. همچنین دانشجویان می توانند حداکثر برای تحصیل در 3 دوره اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز برای پذیرش و تحصیل در دانشگاه مونستر آلمان شامل موارد زیر می باشد:

  • تکمیل فرم ثبت نام
  • اثبات مهارت در زبان آلمانی
  • اثبات مهارت در زبان انگلیسی
  • گواهی تأیید قبولی در آزمون ورودی Feststellungsprüfung
  • مدارک تحصیلی اخذ شده دانشگاهی و دبیرستان
  • CV یا رزومه کاری (در صورت وجود)
  • بیانیه شخصی
  • سوابق تحصیلی و ریز نمرات

دانشجویان اگر بنا به برخی از دلایل پیش بینی نشده، در شرایط اضطراری مالی قرار بگیرند، می توانند در مدت کوتاهی از کمک های مالی اضطراری دفاتر بین المللی، استفاده کنند. همچنین این سازمان ها، برنامه های بورسیه تحصیلی مبتنی بر استعداد دانشجویان را با در نظر گرفتن پیشرفت در تحصیل، اعطاء می کنند. این کمک هزینه ها، ماهیانه حدود 300€ (یورو) می باشند. همچنین فرآیندهای مختلف وام دانشجویی کم ریسک و کم بهره که دانشجویان می توانند از آنها بهره ببرند نیز وجود دارد. برای مطرح کردن سوالات خود، در زمینه تحصیل در دانشگاه مونستر آلمان، می توانید با کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :