مهاجرت تحصیلی کانادا

تحصیل در دانشگاه لاوال کانادا

تحصیل در دانشگاه لاوال کانادا

تحصیل در دانشگاه لاوال کانادا که در حال حاضر به عنوان یک برنامه مشهور و محبوب در بین دانشجویان بین المللی در سراسر جهان شناخته شده است. دانشگاه لاوال کانادا اولین دانشگاه فرانسوی زبان در آمریکای شمالی می باشد که در پاییز سال 2022 بیش از 45000 دانشجو در این دانشگاه ثبت نام کردند که بیش از 5600 دانشجو از حدود 120 کشور دنیا در این دانشگاه تحصیل می کنند. پذیرش در دانشگاه لاوال کانادا در 3 ترم پاییز، زمستان و بهار امکان پذیر است. این موسسه فرصت های شغلی عالی برای فارغ التحصیلان خود که در نهایت، نزدیک به 65000CAD (دلار کانادا) درآمد کسب می کنند را ارائه می دهد. بدین ترتیب کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در باب تحصیل در کانادا و دانشگاه های این کشور اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

درباره تحصیل در دانشگاه لاوال کانادا

درباره تحصیل در دانشگاه لاوال کانادا بایستی بدانید که دانشجویان می توانند در هر زمینه ای که بخواهند تحصیل کنند. زیرا دانشگاه لاوال کانادا در 17 دانشکده خود، نزدیک به 500 برنامه و بیش از 1000 دوره آنلاین را ارائه می دهد. دانشگاه لاوال کانادا با در اختیار داشتن بیش از 300 موسسه و با 400 میلیون CAD (دلار کانادا) بودجه تخصیص داده است. دانشگاه لاوال کانادا رتبه 7 را در کانادا و 420 در جهان را در بین دانشگاه ها در سال 2022 کسب کرده است. همچنین نزدیک به 40 ساختمان در دانشگاه لاوال کانادا وجود دارد.

دانشگاه لاوال کانادا یک دانشگاه تحقیقاتی 2 زبانه و عمومی در شهر کبک، کانادا است. این دانشگاه توسط منشور سلطنتی صادر شده توسط ملکه ویکتوریا در سال 1852 تأسیس شد و آن را به عنوان قدیمی ترین مرکز آموزش عالی کانادا و اولین موسسه آمریکای شمالی معرفی کرد. آموزش عالی در دانشگاه لاوال کانادا به 2 زبان فرانسوی و انگلیسی می باشد. دانشگاه لاوال کانادا از دهه 1950 به بعد، از نظر بودجه تحقیقاتی در بین 10 دانشگاه برتر کانادا قرار دارد و دارای 4 صندلی تحقیقاتی تعالی کانادا است.

شرایط و کلیات تحصیل در دانشگاه لاوال کانادا

در خصوص شرایط و کلیات تحصیل در دانشگاه لاوال کانادا جالب است بدانید که پس از اعطاء منشور دانشگاهی، چندین ساختمان در کبک قدیمی ساخته شد، از جمله دانشکده شیمی، دانشکده معدن و ساختمان کافه تریا که همه توسط معمار جوزف سیمئون برگون احداث شده اند. پردیس امروزی دانشگاه لاوال کانادا 1.2 کیلومتر مربع مساحت دارد و بیش از 30 ساختمان با معماری مدرن را در خود جای داده است که به آن پاویلون نیز می گویند. اولین ساختمان ها و مناظر آن توسط Edouard Fiset از دهه 1950 به بعد طراحی شده است. بدین ترتیب 56% از اراضی آن را مناطق جنگلی، چمنزارها و زمین های ورزشی تشکیل می دهند.

عملا همه ساختمان ها با معابر زیرزمینی به هم متصل می شوند، که به ویژه در زمستان بسیار مفید هستند و دیوارهای آنها توسط نقاشی های دیواری انجمن ها و بازدیدکنندگان دانشجویی و همچنین دیوارنویسی پوشانده شده است. این محوطه همچنین باغ گیاه شناسی را در خود جای داده است که شامل حدود 67 گونه درخت و 60 گونه مختلف پرنده است. ساختمان لویی ژاک کازول دانشگاه لاوال کانادا همچنین میزبان یک شعبه از سازمان بایگانی ملی کبک است. علاوه بر این، ساختمان ورزشی دانشگاه لاوال، PEPS نام دارد و گفته می شود بزرگترین مجموعه ورزشی، در شرق کانادا است. این ساختمان در مجاورت استادیوم سرپوشیده TELUS قرار دارد. ساخت این ورزشگاه در سال 2010 آغاز شد و در ژانویه 2012 برای بازدید عموم افتتاح شد. جهت اطلاع از جزییات تحصیل در کانادا پیشنهاد می شود مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

شرایط و کلیات تحصیل در دانشگاه لاوال کانادا

سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه لاوال کانادا

از سال 2002 دانشگاه لاوال کانادا بیش از 350 برنامه را به بیش از 38000 دانشجو ارائه داده است. دانشگاه لاوال کانادا همچنین سالانه بیش از 2500 دانشجوی خارجی جذب می کند و تقریبا 1000 دانشجو را از استان های کانادایی خارج از کبک، جذب می کند. بسیاری از دانشجویان برای برنامه های فرانسوی زبان به این دانشگاه می آیند که به دانشجویان فرانسه، کانادا و سراسر جهان امکان فراگیری زبان فرانسه را به عنوان زبان دوم، نیز می دهد. این دانشگاه همچنین تنها دانشگاه کبک است که مهندسین جنگلداری را پوشش می دهد. از اواسط دهه 1980، دانشگاه لاوال آموزش های از راه دور را ارائه داده است. بیش از 30 برنامه و 400 دوره آموزشی از راه دور در این دانشگاه ارائه می شود که 80% آنها از طریق اینترنت، قابل دسترسی هستند.

به عنوان برترین دانشگاه آموزش از راه دور در کانادا، لاوال، در هنر پشتیبانی آنلاین از دانشجویان، تبحر قابل توجهی دارد. اکوسیستم یادگیری فعال دانشگاه، بر اساس روش فرانسوا بروشو، استاد حقوق است که آزمایشات کلاس معکوس او، باعث ایجاد یک انقلاب در سیستم آموزشی شد. از طریق آکادمی تحول دیجیتال، این دانشگاه وظیفه دارد به بیش از 60000 کارمند دولتی کمک کند تا سازمان های خود را وارد عصر دیجیتال کنند و از امکانات مدرن استفاده کنند. بدین ترتیب جهت اطلاع از شرایط اعزام دانشجو به کانادا، مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه لاوال کانادا

دانشجویان بین المللی که به دنبال اخذ پذیرش جهت تحصیل در دانشگاه لاوال کانادا هستند می توانند جزئیات پذیرش زیر را دنبال کنند:

  • ارائه رزومه کاری (در صورت وجود)
  • ارائه پروژه تحقیقاتی
  • رونوشت تحصیلات دانشگاهی یا تحصیلات تکمیلی پس از اتمام تحصیلات پیش دانشگاهی
  • کپی مدارک یا گواهینامه های تحصیلی
  • ریز نمرات رسمی
  • 3 نسخه از گزارش متقاضی (اجباری برای متقاضیان دکترا)
  • اثبات مهارت در زبان فرانسوی یا انگلیسی

دانشگاه لاوال کانادا که به دلیل فرهنگ کارآفرینی، مسئولیت پذیر شناخته شده است، محیطی را در اختیار محققان و دانشجویان قرار می دهد که می توانند یاد بگیرند، نوآوری کنند و مشاغلی را راه اندازی کنند که تأثیر پایداری بر جامعه دارد. همچنین در دانشگاه لاوال ترکیه دانشجویان می توانند به گزینه های مختلف کمک های مالی، مانند بورسیه تحصیلی دانشگاهی، بورسیه تحصیلی بین المللی، کارآموزی رایگان، فرصت های اشتغال در حین تحصیل و کمک های مالی دولتی، دسترسی پیدا کنند.

بورسیه تحصیلی در کانادا برای دانشجویان بین المللی نه تنها مبتنی بر لیاقت است بلکه به وضعیت مالی دانشجو نیز بستگی دارد. هر ساله بیش از 3000 بورسیه تحصیلی در کانادا، ارائه می شود. دانشگاه لاوال کانادا همچنین پورتالی را برای دانشجویان خود فراهم می کند تا از طریق فهرست بورسیه تحصیلی موجود به دنبال کمک های مالی اختصاصی خود باشند. عمدتا بورسیه های تحصیلی برای دانشجویانی است که حداقل یک سال را در کالج گذرانده باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر، با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :