مهاجرت تحصیلی دانمارک

تحصیل در دانشگاه فنی دانمارک

تحصیل در دانشگاه فنی دانمارک

تحصیل در دانشگاه فنی دانمارک که اغلب به آن DTU گفته می شود در شهر کنگنس لینگبی قرار دارد که در 12 کیلومتری شمال مرکز کپنهاگ واقع شده است. این موسسه در سال 1829 به ابتکار هانس کریستین ارستد به عنوان اولین مرکز پلی تکنیک دانمارک تاسیس شد و امروزه در بین موسسات مهندسی برجسته اروپا شناخته شده است. این دانشگاه همراه با دانشگاه پلی تکنیک پلیکل در پاریس، موسسه فدرال فناوری در لوزا ، دانشگاه فنی آیندهوون، دانشگاه فنی مونیخ – موسسه فناوری اسرائیل، عضو اتحاد دانشگاه های EuroTech می باشد.

دانشجویان و کادر علمی دانشگاه فنی دانمارک می توانند در برنامه های تبادل بین المللی دانشگاه شرکت کنند. این دانشگاه دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به صدور مدارک آموزش عالی رسمی، در چندین زمینه تحصیل می شود. DTU همچنین چندین امکان و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادلی و همچنین خدمات اداری به دانشجویان ارائه می دهد. مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در دانشگاه فنی دانمارک پس از بررسی شرایط عمومی شما اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهند داد.

شرایط تحصیل در دانشگاه فنی دانمارک

اطلاع از شرایط تحصیل در دانشگاه فنی دانمارک می تواند در خصوص روند اخذ پذیرش از این دانشگاه تاثیرگذار باشد. دانشگاه فنی دانمارک قبلا محل فرودگاه Lundtofte Flyveplads بوده است. محوطه دانشگاه با جاده Anker Engelunds Vej (شرق به غرب) قابل دسترسی است. پردیس دانشگاه فنی دانمارک به 4 قسمت تقسیم می شود كه به آنها پردیس ربع نیز گفته می شود و با شماره 1 تا 4 (با شماره گذاری متعارف ربع ها در سیستم مختصات دكارتین) شناخته می شوند. پردیس Ballerup دانشگاه فنی دانمارک نیز از دانشجویان بسیاری میزبانی می کند. دانشگاه فنی دانمارک در 10 کیلومتری غرب کپنهاگ واقع شده است. همچنین پردیس Risø محل بسیاری از تحقیقات پیشگامانه DTU در زمینه فناوری انرژی است. در 40 کیلومتری غرب کپنهاگ واقع شده است.

DTU دارای امکانات تحقیق و آزمایش در سراسر کشور است. علاوه بر امکانات موجود در 3 پردیس در Lyngby Ballerup و Risø، دانشگاه فنی دارای امکانات تحقیقاتی و آزمایشی در مکان هایی مانند قلعه شارلوتن لوند، فردریکسبرگ، هیرتشالس، لیندولم، مورس، سیلک بورگ، مورخوج، سیسییموت، هاوسرا و اوستریلد می باشد. دانشگاه فنی دانمارک به دلیل تجربه زندگی پر جنب و جوش دانشجویی شهرت دارد. همچنین افراد می توانند در یکی از باشگاه های ورزشی و فعالیت های اوقات فراغت عضو شوند و یا بسیاری از رویدادهای اجتماعی دیگر و مناسبت های جشن در DTU شرکت کنند. پردیس DTU Lyngby دارای چندین سفره خانه دانشجویی، کتابخانه، کتابفروشی و امکانات دانشجویی بی نظیر مانند DTU Skylab است.

شرایط تحصیل در دانشگاه فنی دانمارک

آموزش و تحصیل در دانشگاه فنی دانمارک

هدف از تاسیس دانشگاه فنی دانمارک در سال 1829 توسط پدر الکترومغناطیس، H. C. Ørsted، یک نهاد پلی تکنیکی بود که از طریق علوم طبیعی و فنی به نفع جامعه فعالیت کند. این چشم انداز از آن زمان DTU را به عنوان یک موسسه مشهور بین المللی در میان برترین دانشگاه های فنی اروپا و جهان در زمینه همکاری با تجارت و صنعت تاسیس کرد. در سال 2014، موسسه اعتبار بخشی دانمارک (ENQA) به این دانشگاه اعتبار رسمی داد. موسسه اعتبار بخشی نهادی تضمین می کند که سیستم تضمین کیفیت موسسه در عمل به خوبی توصیف، استدلال و عملکرد مناسبی داشته باشد. این دانشگاه به عنوان موتور رشد اقتصادی و شکوفایی اجتماعی عمل می کند و به ویژه برای موفقیت در انتقال فناوری از آزمایشگاه به بازار مشهور است.

دانشگاه فنی دانمارک مهندسانی را در مقطع کارشناسی آموزش می دهد تا در مقاطع کارشناسی ارشد و سپس دکترا دارای مهارت اولیه شوند. کلیه تدریس ها، نظارت ها و توسعه دوره ها در دانشگاه توسط بیش از 2000 استاد و مدرس انجام می شود که خود محققان فعالی هستند. کتابخانه دانشگاه بیش از یک میلیون مقاله علمی و کتاب الکترونیکی، با فضای مطالعه فردی و همچنین اتاق مطالعه خصوصی برای کارهای گروهی را در خود جای داده است. همچنین کتابفروشی دانشگاه جایی است که دانشجویان کتاب های درسی، لوازم التحریر و موارد دیگر خود را خریداری می کنند و حتی می توانند 10% تخفیف در خریدها دریافت کنند. اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه تحصیل در دانمارک به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه فنی دانمارک

دانشگاه فنی دانمارک یکی از بهترین دانشگاه های دانمارک است که جایگاه شایسته خود را در میان 5 موسسه آموزشی برتر این کشور به خود اختصاص داده است. همچنین این دانشگاه برنامه های مهندسی و فناوری، علوم زندگی و پزشکی، علوم طبیعی، علوم کامپیوتر را ارائه می دهد. این دانشگاه در ملاک کیفیت آموزش در بین 300 نفر برتر قرار دارد. علاوه بر جایگاه علمی خوب، دانشگاه فنی دانمارک همچنین مورد احترام کارفرمایان در سراسر جهان است.

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در دانشگاه فنی دانمارک شامل موارد زیر است:

  • تمام مدارک دانشگاهی اخذ شده
  • فرم درخواست آنلاین تکمیل شده
  • گواهینامه اثبات مهارت در زبان انگلیسی
  • گذرنامه
  • اثبات پرداخت هزینه درخواست
  • رزومه کاری (برای مقاطع تحصیلات تکمیلی)
  • بیمه درمانی
  • ویزای دانشجویی
  • اثبات حمایت مالی

روند درخواست پذیرش تحصیلی در دانشگاه فنی دانمارک به صورت آنلاین دنبال می شود. دانشگاه فنی دانمارک که یک دانشگاه در مقیاس متوسط ​​است و به بیش از 11000 دانشجو آموزش می دهد. یک سال تحصیل در مقطع کارشناسی برای هر دانشجو حدود 19000€ (یورو) هزینه دارد. علاوه بر این، برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد DTU، مبلغ قابل توجه 19000€ (یورو) در سال نیز در نظر گرفته شده است. همچنین هزینه زندگی در دانمارک به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است. برای آگاهی از جزئیات بیشتر در خصوص تحصیل در دانشگاه فنی دانمارک با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :