مهاجرت تحصیلی انگلستان

تحصیل در دانشگاه شفیلد انگلستان

تحصیل در دانشگاه شفیلد انگلستان

تحصیل در دانشگاه شفیلد انگلستان، یکی از بهترین دانشگاه های جهان در خصوص آموزش عالی خواهد بود و برای دانشجویان نسبتا مقرون به صرفه است. دانشگاه شفیلد انگلستان که در سال 1905 تاسیس شده است، یکی از 100 دانشگاه تحقیقاتی برتر در جهان است. تحصیل در دانشگاه شفیلد انگلستان به دلیل ارائه دستاوردهای برجسته خود در زمینه تحقیقات، 5 بار جوایز سالانه ملکه را دریافت کرد. دانشگاه شفیلد انگلستان با رتبه بندی در بین 100 دانشگاه برتر جهان (QS World University Rankings 2022) و عضوی از گروه معتبر راسل (دانشگاه های تحقیقاتی انگلستان)، خدمات آموزشی خود را در یک شهر پر جنب و جوش، در قلب انگلیس ارائه می دهد.

این دانشگاه، مجموعه ای از باشگاه ها و انجمن ها، رویدادها، فعالیت ها و فرصت های داوطلبانه را برای ارتقا تجربه های دانشجویی فراهم می کند. بیش از 29000 دانشجو از بیش از 150 کشور در دانشگاه شفیلد تحصیل و جامعه دانشجویی متنوع و غنی را ایجاد می کنند. در خصوص کسب اطلاعات جامع درباره شرایط تحصیل در دانشگاه شفیلد انگلستان پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله پیشرو است که به قلم نویسندگان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

شرایط تحصیل در دانشگاه شفیلد انگلستان

دانشگاه شفیلد آموزش های کلاس جهانی خود را در طیف گسترده ای از رشته ها از جمله هنرها و علوم انسانی، مهندسی، پزشکی، دندانپزشکی و بهداشت، علوم اجتماعی و بازرگانی را ارائه می دهد. دانشجویان هر درسی را که برای تحصیل در دانشگاه شفیلد انگلستان انتخاب کنند، توسط معلمان، محققان و پزشکان برجسته جهانی آموزش داده و تحت نظارت قرار می گیرند. همه کارکنان این دانشگاه در زمینه های کاری خود متخصص هستند. تحصیل در دانشگاه شفیلد انگلستان به عنوان یک دانشگاه عضو گروه راسل، دوره های تحصیلی مبتنی بر تحقیق، تدریس می شوند.

در طول مدت تحصیل در دانشگاه شفیلد انگلستان، دانشجویان تشویق می شوند که وقت خود را برای کسب مهارت های سازمانی حیاتی و آمادگی برای دنیای کار، مدیریت کنند. دانشجویان علاوه بر اینکه در موضوع انتخابی خود تخصص پیدا می کنند، مهارت های حل مسئله، تحقیق، تحلیل، کار تیمی و مدیریت و همچنین افزایش اعتماد به نفس و انعطاف پذیری و انطباق پذیری را کسب می کنند. تحصیل در دانشگاه شفیلد انگلستان برای اطمینان از اینکه مطالب دوره انتخابی کاربردی و مطابق با ماهیت رشته باشد، با تجارت، صنعت، دولت و سازمان های بین المللی همکاری نزدیک دارد. در بسیاری از دوره ها استادان فارغ التحصیل از دانشگاه شفیلد انگلستان حضور دارند که بینش حیاتی خود را در مورد حرفه یا صنعت، به دانشجویان ارائه می دهند.

جزییات تحصیل در دانشگاه شفیلد انگلستان

دانشگاه شفیلد انگلستان پردیس ندارد، اگرچه بیشتر 430 ساختمان آن تقریبا در مجاورت یکدیگر قرار دارند و از نظر جغرافیایی توسط جاده کمربندی شفیلد داخلی تقسیم می شود. بخش فوقانی خیابان هانوفر، از جاده کمربندی، ساختمان های دانشگاه را به کرانه غربی و مناطق پردیس سنت جورج تقسیم می کند. این دانشگاه با بیش از 350 باشگاه و انجمن، بخشی از فعالیت های داوطلبانه، مانند انجمن فیلم سازی، مهندسی بدون مرز، مد، گروه های مذهبی، کارآفرینان شفیلد، تاریخ طبیعی، رقص، موسیقی، ورزش و سایر شوند. همچنین امکانات موجود در دانشگاه شفیلد شامل کتابخانه ها، ساختمان های مسکونی، مجموعه های سرگرمی، رسانه های جدید، آثار دیجیتالی و مطالب پژوهشی می شود. مرکز ورزشی گودوین نیز دارای پیشرفته ترین مرکز تناسب اندام، استخر شنا (آب گرم)، سونا خشک و بخار، زمین های ورزشی، سالن های ورزشی چند منظوره، دیوار بولدرینگ، زمین اسکواش و زمین های تنیس است.

دانشگاه شفیلد انگلستان از 5 دانشکده آکادمیک و یک دانشکده بین المللی مستقر در سالونیک، یونان تشکیل شده است. دانشکده هنر و علوم انسانی شامل دوره های باستان شناسی، زبان انگلیسی، تاریخ، زبان ها و فرهنگ های مختلف، موسیقی و فلسفه می باشد. دانشکده مهندسی متشکل از هفت بخش مهندسی هوافضا، مهندسی کنترل سیستم، مهندسی زیستی، مهندسی شیمی، مهندسی عمران و سازه، علوم کامپیوتر، مهندسی برق، علوم مواد و مهندسی مکانیک می باشد. دانشکده پزشکی نیز در بخش هایی مانند دندانپزشکی، علوم بهداشتی، علوم ارتباطات انسانی، علوم اعصاب، و انکولوژی و متابولیسم فعالیت می کند. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در دیگر دانشگاه ها مقاله تحصیل در دانشگاه بولتون انگلستان را مطالعه بفرمائید.

جزییات تحصیل در دانشگاه شفیلد انگلستان

هزینه های تحصیل در دانشگاه شفیلد انگلستان

دانشگاه شفیلد انگلستان تضمین می کند که دانشجویان در طول تحصیل در اقامتگاه های دانشجویی مستقر شوند. کلیه اقامتگاه ها شامل یک اتاق خواب خصوصی و Wi-Fi رایگان است. اکثر اتاق ها به صورت اختصاصی هستند، بنابراین دانشجویان می توانند حمام و سرویس بهداشتی خود را داشته باشند. این دانشگاه در فضاهای پیشرفته آموزش و فراگیری، سرمایه گذاری کرده است. دانشگاه شفیلدانگلستان در زمینه حمایت از دانشجویان بین المللی، قبل از ورود و هم در طول تحصیل، دارای تجربه و دانش فراوانی است.

کمک های مالی دانشگاه شفیلد انگلستان در قالب بورسیه های تحصیلی مبتنی بر شایستگی، به دانشجویان بین المللی اعطاء می شود. به غیر از بورسیه های دانشگاه، ارگان های مختلف دولتی و خصوصی وجود دارند که کمک های مالی خود را به دانشجویان بین المللی اعطاء می کنند تا هزینه های تحصیلی آنها را تأمین کنند. برخی از سازمان های خارجی بورسیه دانشجویی، شامل دفاتر امور خارجه و مشترک المنافع، یونسکو و سایر سازمان های داوطلبانه، مانند سازمان های خیریه و نهادهای مذهبی است. شهر شفیلد پر جنب و جوش، دوستانه و همچنین یکی از مقرون به صرفه ترین مناطق انگلستان است. هزینه های زندگی در انگلستان شهر 10% پایین تر از میانگین ملی انگلیس و همچنین 25% کمتر از لندن است. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله تحصیل در دانشگاه ساوتهمپتون انگلستان را مطالعه بفرمائید.

مزایای فارغ التحصیل شدن از دانشگاه شفیلد انگلستان

در خصوص تحصیل در دانشگاه شفیلد انگلستان بایستی بدانید که این دانشگاه به دانشجویان خود در یافتن کارهای نیمه وقت هنگام تحصیل، کمک می کند. همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه شفیلد انگلستان از مزایای زیر برخوردار می باشند:

  • بلیط رویدادهای تخفیف دار
  • مشاوره شغلی
  • دوره های آنلاین کوتاه مدت رایگان
  • عضویت در اتحادیه دانشجویی مادام العمر
  • 10% تخفیف برای حضور در دوره های تحصیلات تکمیلی
  • تخفیف در اماکن ورزشی

علاوه بر این، تعدادی از فارغ التحصیلان برجسته دانشگاه، لی کودک (نویسنده)، دام جسیکا انیس هیل (ورزشکار برنده مدال طلای المپیک) و دکتر نیکلاس لیورپول (رئیس جمهور سابق دومنیکا) می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با مشاوران دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :