مهاجرت تحصیلی سوئیس

تحصیل در دانشگاه زوریخ سوئیس

تحصیل در دانشگاه زوریخ سوئیس

پیش از انتخاب تحصیل در دانشگاه زوریخ سوئیس بایستی بدانید که این دانشگاه در سال 1833 تاسیس شد و اولین دانشگاه اروپایی می باشد. این دانشگاه اکنون بزرگترین دانشگاه سوئیس است و 26000 دانشجو در آن تحصیل می کنند و شامل 7 دانشکده است که بیش از 100 رشته را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهند. زوریخ عضوی از انجمن دانشگاه های تحقیقاتی اروپا است که این موسسه را در میان معتبر ترین موسسات تحقیقاتی اروپا با شهرت ویژه ای در زمینه های پزشکی، ایمونولوژی، زیست شناسی، ژنتیک، علوم اعصاب و اقتصاد قرار داده است.

UZH بهترین دانشگاه جامع در رتبه بندی دانشگاه های سوئیس است. این موسسه در میان معتبرترین موسسات تحقیقاتی سراسر جهان، با رتبه 76 قرار دارد. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را در خصوص تحصیل در این کشور راهنمایی می نمایند.

جزییات دانشگاه زوریخ سوئیس

زوریخ یک شهر مهم برای تجارت و امور مالی و همچنین فعالیت های فرهنگی است. این شهر خانه موزه های بی شمار، گالری های هنری، تئاترها و ارکسترها می باشد. سیستم رتبه بندی جهانی واحد اطلاعات اقتصادی، زوریخ را در میان 10 شهر برتر قابل سکونت در جهان قرار داد. هر 3 پردیس دانشگاه زوریخ در نزدیکی مرکز شهر واقع شده اند و با حمل و نقل عمومی، به راحتی قابل دسترسی هستند. دانشگاه زوریخ هیچگونه خوابگاه دانشجویی را در اختیار دانشجویان قرار نمی دهد. در واقع، هیچ یک از دانشگاه های مستقر در زوریخ محل اقامت دانشجویی را اداره نمی کنند. اسکان دانشجویان توسط موسسات مختلفی که با دانشگاه در ارتباط هستند ارائه می شود. از آنجا که تقاضا برای مسکن زیاد است، به دانشجویان توصیه می شود که سریعا در جستجوی محل اقامت خود باشند.

داوطلبانی که به دنبال اقامتگاه هایی با قیمت مناسب در مدت کوتاهی هستند، دفتر مسکن دانشگاه زوریخ، مشاوره هایی مناسب را در این راستا به آنها ارائه می دهد. پیشنهادات محل اقامت را می توان در تابلوهای اعلانات مختلف در ساختمان ها و موسسات دانشگاه یافت. دانشجویان این دانشگاه می توانند به بیش از 5 میلیون جلد کتاب از کتابخانه هایی مانند ETH و مرکزی زوریخ استفاده کنند. در سال 1962، دانشکده علوم پیشنهاد تأسیس پردیس ایرچلپارک در Strickhofareal را داد. اولین مرحله ساخت ساختمان های دیگر دانشگاه در سال 1973 آغاز شد و دانشگاه مجددا در سال 1979 افتتاح شد.

شرایط تحصیل در دانشگاه زوریخ سوئیس

دانشگاه زوریخ بزرگترین دانشگاه سوئیس است و گسترده ترین برنامه های تحصیلی را در این کشور ارائه می دهد. در UZH، دانشجویان می توانند بیش از 130 رشته مختلف را در بیش از 140 بخش و موسسه، در ۷ دانشکده موجود، انتخاب کنند. اگرچه مقاطع کارشناسی آن عمدتا به زبان آلمانی تدریس می شوند. اما دوره های کارشناسی ارشد آن، همه به زبان انگلیسی قابل ارائه می باشند. این دانشگاه پیوندهای علمی فعالی را با جامعه برقرار می کند و دارای سیاستی بر این مبنا است که همه دانش و تحقیقات باید با مردم به اشتراک گذاشته شود. در نتیجه، به عموم مردم اجازه دسترسی به 12 موزه و کتابخانه های متعدد خود داده است. بسیاری از یافته های تحقیقاتی دانشگاه در قالب سخنرانی های عمومی و بحث های میزگرد قابل دسترسی است.

موسسه زوریخ دارای یک سنت طولانی در آینده نگری و سیاست های مترقی است. این مرکز به عنوان یک پیشگام برای حمایت از حقوق زنان در تحصیل بود و اولین دانشگاه آلمانی زبان بود که به یک دانشجوی دختر مدرک دکترا، اعطاء کرد. همچنین این انجمن با معرفی 12 برنده جایزه نوبل، از جمله آلبرت انیشتین و ویلهلم کنراد رانتگن که برای اولین بار اشعه ایکس را کشف کردند، دارای افتخار می باشد. تحصیل در UZH به معنای کسب دانش تخصصی مدرن است. این امر همچنین به معنای توسعه مهارت های فکری مستقل و انتقادی، استقبال از روش های جدید و نا آشنای جهان می باشد. UZH متعهد به ارائه آموزش های الهام بخش، مبتنی بر انجام تحقیقات و پرورش استعدادهای علمی جوان و نخبه است. شرایط تحصیل در سوئیس به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

شرایط تحصیل در دانشگاه زوریخ سوئیس

اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه زوریخ سوئیس

دانشگاه زوریخ (UZH) با 26000 دانشجوی ثبت نام شده خود، بزرگترین دانشگاه سوئیس از نظر جمعیت است. این موسسه دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به ارائه مدارک آموزش عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. این مرکز آموزش عالی سوئیسی، دارای یک سیاست پذیرش انتخابی بر اساس کنکور و سوابق تحصیلی و ریز نمرات گذشته دانشجویان است. همچنین متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست ثبت نام هستند.

UZH همچنین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله امکانات ورزشی، کمک های مالی و بورسیه های تحصیلی، برنامه های تبادل و تحصیل در خارج از کشور، دوره های آنلاین و آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان خود ارائه می دهد. روند ارسال درخواست پذیرش در این دانشگاه به صورت آنلاین می باشد. دانشجو باید اطلاعات مربوط به عملکرد قبلی علمی و امتحانات ورودی دانشگاه را ارائه دهد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه زوریخ سوئیس به شرح زیر است:

  • فرم درخواست پذیرش تکمیل شده
  • 2 قطعه عکس پاسپورت
  • کپی اسناد هویت
  • رونوشت رسمی از دانشگاه های قبلی
  • مدارک اخذ شده دبیرستان یا دانشگاه
  • گواهینامه های مهارت در زبان (آلمانی، فرانسوی و انگلیسی)
  • رزومه کاری (در صورت وجود)
  • رسید پرداخت هزینه درخواست 100€ الی 150€ (یورو)
  • بیانیه شخصی دانشجو

همچنین هزینه زندگی در سوئیس یکی دیگر از مواردی می باشد که بایستی در کنار تحصیل در این کشور از آن نیز اطلاع داشته باشید.

هزینه های دانشجویی مرتبط با دانشگاه زوریخ سوئیس

سال تحصیلی دانشگاه زوریخ به 2 ترم تقسیم می شود. دانشگاه زوریخ سوئیس دارای برنامه های کارشناسی مقرون به صرفه است که هزینه آنها کمتر از 2500€ (یورو) در سال است. همچنین کسانی که مایل به گذراندن دوره کارشناسی ارشد خود در این مکان هستند باید حداقل 1600€ (یورو)، به صورت سالانه هزینه کنند. علیرغم اینکه میزان شهریه ها نسبتا کم است، دانشجویان اغلب در برنامه های بورسیه تحصیلی شرکت می کنند. همچنین ممکن است هزینه های تحصیل در دانشگاه زوریخ بسته به نوع دانشکده متفاوت باشد که باید به دقت بررسی شوند. برای کسب اطلاعات به روز و دقیق، با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :