مهاجرت تحصیلی هلند

تحصیل در دانشگاه تیلبورگ هلند

تحصیل در دانشگاه تیلبورگ هلند

تحصیل در دانشگاه تیلبورگ هلند یا (TiU) به عنوان مدرسه تجارت کاتولیک روم در سال 1927 تاسیس شد و یک دانشگاه تحقیقاتی آزاد شناخته می شود. این دانشگاه که در تیلبورگ هلند واقع شده است، در زمینه های علوم اجتماعی و رفتاری، اقتصاد، حقوق، علوم بازرگانی، الهیات و علوم انسانی تخصص دارد. این دانشگاه در تیلبورگ در قسمت جنوبی هلند واقع شده است و به بیش از 19000 دانشجو تعلیم می دهد که از این تعداد حدود 3100 نفر، دانشجوی بین المللی می باشند.

این موسسه آموزش های خود را به 2 زبان انگلیسی و هلندی ارائه می دهد. همچنین سازمان های رتبه بندی دانشگاهی، در گزارش های خود، تیلبورگ را در میان 40 دانشگاه برتر جهان و 10 موسسه اقتصادی برتر اروپا قرار داده اند. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

شرایط تحصیل در دانشگاه تیلبورگ هلند

دانشگاه تیلبورگ جمعیت دانشجویی حدودا 17400 نفره دارد که حدود 18% آنها دانشجویان بین المللی هستند. این درصد طی سال های گذشته به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. این دانشگاه 2 برنامه آموزش زبان هلندی و انگلیسی را ارائه می دهد. این موسسه هم در تحقیقات و هم در آموزش شهرت یافته است. دانشکده اقتصاد و مدیریت بازرگانی به عنوان بیست و سومین بخش تحقیقاتی فعال در جهان شده و دارای رتبه 6 در میان موسسات اروپایی است. این دانشگاه دوره های تخصصی خود را در زمینه های اقتصاد، علوم اجتماعی و رفتاری، حقوق، تجارت، علوم و علوم انسانی را ارائه می دهد. تعداد زیادی از استادان و متخصصان خارجی هستند.

این دانشگاه بیش از 1500 کارمند را برای ارائه آموزش با کیفیت بالا و گردهم آوردن افراد از رشته ها و سازمان های مختلف در کنار هم استخدام کرده است. سیاست آموزشی دانشگاه تیلبورگ دارای 3 رکن دانش، مهارت و شخصیت می باشد. علاوه بر ارائه دانش عمیق آکادمیک و تخصص حرفه ای، توجه زیادی به رشد مهارت ها و شخصیت دانشجویان توجه می کند. افراد مختلف به عنوان یک دانشجو، به طور مداوم ترغیب به ارائه ایده های خلاقانه فراتر از راه حل ها و روش های معمول، می شوند. بحث های داخل کلاس و کار گروهی، دانشجویان را از لحاظ عملی فعال تر می کند. به طور کلی افراد تحصیل خواهند کرد تا آمادگی کامل برای اقدامات و حضور فعال در جامعه را داشته باشند.

شرایط تحصیل در دانشگاه تیلبورگ هلند

جزییات کلی دانشگاه تیلبورگ هلند

دانشگاه تیلبورگ دارای یک محوطه سرسبز در محیط های زیبا و جنگلی است و تقریبا تمام فعالیت های علمی در این مکان متمرکز است. ارتباط بین دانشجویان و کارکنان دانشگاه بسیار نزدیک است. این دانشگاه برنامه های مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد را از طریق 6 دانشکده اقتصاد، مدیریت، حقوق، علوم اجتماعی و رفتاری، علوم انسانی، الهیات و کالج تیلبورگ ارائه می دهد. این دانشگاه به دلیل تدریس رشته های متعدد در زمینه های علوم اجتماعی و رفتاری، اقتصاد، حقوق، علوم بازرگانی، الهیات و علوم انسانی مشهور و محبوب است. دانشجویان می توانند در یک دوره کارشناسی ارشد 2 ساله بی نظیر روانشناسی پزشکی، در دانشکده علوم اجتماعی و رفتاری نیز شرکت کنند.

این دانشگاه دارای یک کتابخانه مدرن، با پیشرفته ترین امکانات و فضاها است. این کتابخانه دارای بیش از 800000 کتاب، مجله و سایر انتشارات به صورت کاغذی و دیجیتالی است. همچنین، شبکه دانشگاهی تیلبورگ به متقاضیان خود امکان دسترسی رایگان به کلیه پایگاه های اطلاعاتی علمی و مجلات دیجیتال را می دهد. انجمن WorldCat Local به افراد این امکان را می دهد تا انتشارات موجود در دانشگاه تیلبورگ، کتابخانه های دیگر در هلند و سراسر جهان را به راحتی پیدا کنند و از آنها استفاده کنند. اگرچه دانشگاه تیلبورگ محل اقامت دانشجویی را ارائه نمی دهد. در مقاله تحصیل در هلند می توانید اطلاعات جامعی را کسب نمایید.

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه تیلبورگ هلند

دانشگاه تیلبورگ به عنوان یک موسسه آموزش عالی هلندی 93 ساله دارای یک سیاست پذیرش انتخابی بر اساس نتایج آزمون های ورودی است. دامنه نرخ پذیرش در این مرکز 60% الی 70% است که این سازمان آموزش عالی هلند را به یک موسسه تا حدودی رقابتی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست ثبت نام هستند. مراحل درخواست ثبت نام در این موسسه به صورت آنلاین دنبال می شود. سال تحصیلی مانند بسیاری دیگر از موسسات آموزشی هلند به ترم به 2 ترم تقسیم می شود.

مدارک لازم جهت ثبت نام در این دانشگاه، به شرح زیر است:

  • رونوشت از آخرین گواهینامه های تحصیلی به زبان انگلیسی یا هلندی
  • آزمون مهارت زبان در زبان انگلیسی یا هلندی
  • اثبات پرداخت هزینه درخواست حدودا €75 (یورو)
  • بیانیه شخصی
  • رزومه کاری (در صورت وجود)
  • کپی گذرنامه (جهت اثبات هویت)

هزینه شهریه برای حضور در دوره های کارشناسی حدود 9000€ (یورو) در سال است. همچنین برای گذراندن دوره کارشناسی ارشد TiU مبلغ قابل توجه 16000€ (یورو) در سال نیاز است. علاوه بر این، بخشی از هزینه را می توان با بورسیه دانشگاه تأمین کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله هزینه زندگی در هلند را مطالعه بفرمائید.

در نمودار زیر برآورد هزینه های سالانه مرتبط با دانشگاه تیلبورگ در هلند به یورو بدین شرح می باشد:

هزینه های سالانه مرتبط با دانشگاه تیلبورگ در هلند به یورو

بررسی فارغ التحصیلان دانشگاه tilburg هلند

دانشگاه تیلبورگ یک شبکه فارغ التحصیلی را با ظرفیت بیش از 78000 عضو که در سراسر جهان فعالیت می کنند را اداره می کند. علاوه بر این، بیش از 2000 فارغ التحصیل به عنوان اعضای هیئت مدیره، سخنران و غیره با دانشگاه در ارتباط هستند. برخی از فارغ التحصیلان شناخته شده این دانشگاه، ساشا پریچال، مکس ایوو، ویلم ون ژنوگتن، اریک ون دام، جان الیست و جولاند ساپ هستند. برای آگاهی از اطلاعات بیشتر و تبادل نظر پیرامون تحصیل در هلند، با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :