مهاجرت تحصیلی استرالیا

تحصیل در دانشگاه بالارات استرالیا

تحصیل در دانشگاه بالارات استرالیا

آگاهی از شرایط تحصیل در دانشگاه بالارات استرالیا که در شهر بالارات استرالیا قرار گرفته است، در بخش آموزش عالی و فنی حرفه ای زبانزد می باشد. در واقع از جمعیت 26 میلیونی استرالیا بخش عظیمی، یا به عبارت دقیق تر 30% از جمعیت، مهاجران هستند که بسیاری از آنها رمز ورود خود به استرالیا را روش تحصیلی قرار دادند. البته به منظور مهاجرت تحصیلی به استرالیا دانشجویان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه بالارات باید شغلی در استرالیا بیابند یا با یکی از شهروندان این کشور ازدواج کنند. لازم به ذکر است با توجه به پایین بودن نرخ بیکاری در استرالیا کاریابی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه بالارات استرالیا دشوار نخواهد بود.

همچنین باید یادآوری شود که در برخی از کشورهای دنیا دانشجویان خارجی اجازه مشغول شدن به کار دانشجویی را ندارند. از جمله مکزیک، ژاپن و چین اما در کشور استرالیا چنین ممنوعیتی وجود ندارد. ولی باید به خاطر سپرد که اجازه کار دانشجویی در این کشور محدود به سقف 20 ساعت در هفته است. در حالی که دانشجویان خارجی در کشوری مثل سوئد می توانند بدون محدودیت زمانی مشغول به کار حین تحصیل شوند. البته ساعات کار نیمه وقت دانشجویی در برخی کشورهای دنیا کم تر از استرالیا می باشد. به طوری که در هلند و سوئیس دانشجویان خارجی تا سقف 16 و 15 ساعت در هفته اجازه کار دارند. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به تحصیل در استرالیا به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • هزینه های تحصیل در دانشگاه بالارت استرالیا چقدر است؟
  • جایگاه علمی دانشگاه بالارات استرالیا در سال 2022 از دید طبقه بندی های بین المللی مختلف چگونه می باشد؟
  • مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا کدام اند؟

درباره تحصیل در دانشگاه بالارات استرالیا

درباره تحصیل در دانشگاه بالارات استرالیا بایستی بدانید که این دانشگاه در استان ویکتوریای استرالیا به طور دقیق تر در شهرهای بالارات، ملبورن، سیدنی و آدلاید ساختمان آموزشی دارد. دانشگاه بالارات استرالیا برای علاقمندان به دیپلم های فنی و حرفه ای و همچنین طرفداران تحصیلات آکادمیک در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری فراهم نموده است. بدین ترتیب دانشکده های متعددی از جمله تجارت، ساخت و ساز، معدن و سایر وجود دارد. لازم به ذکر است دانشگاه بالارات استرالیا جزء دانشگاه های قدیمی استرالیا نیست، چرا که کار خود را به عنوان مدرسه از سال 1970 آغاز نمود.

لازم به ذکر است کسانی که در دانشگاه بالارات استرالیا تحصیل می کنند با توجه به این که این دانشگاه در گروه دانشگاه های معمولی استرالیا قرار می گیرد، جهت بیشتر کردن شانس کاریابی خود بهتر است حین تحصیل در استرالیا مشغول به کار شوند تا به این ترتیب رزومه خود را قوی تر نمایند. اخذ پذیرش جهت تحصیل در دانشگاه بالارات استرالیا خیلی رقابتی و استرس زا نیست، زیرا متقاضیان کمتری از استرالیا و کشورهای دیگر دارد و خود دانشگاه نیز شرایط سختگیرانه ای برای دانشجویان در نظر نگرفته است. این در حالی است که برخلاف دانشگاه بالارات استرالیا، در دانشگاه سیدنی، دانشگاه ملی استرالیا و سایر دانشگاه های ممتاز این کشور، تنها دانشجویان نخبه اجازه تحصیل خواهند داشت.

درباره تحصیل در دانشگاه بالارات استرالیا

هزینه های تحصیل در دانشگاه بالارات استرالیا

در خصوص هزینه تحصیل در دانشگاه بالارات استرالیا بایستی بدانید که دانشجویان با توجه به تابعیت، رشته انتخابی و مقطع تحصیلی خود شهریه های متفاوتی پرداخت می نمایند. به عناون مثال یکی از رشته های بسیار محبوب در دانشگاه بالارات استرالیا رشته هنر است که برای دانشجویان استرالیایی رایگان می باشد. اما دانشجویان بین المللی، یعنی کسانی که تابعیت یا اقامت دائم استرالیا را ندارند، به منظور اخذ کارشناسی ارشد هنر در دانشگاه بالارات باید سالانه 13534€ (یورو) بپردازند. لازم به ذکر است که دوره کارشناسی ارشد رشته هنر در دانشگاه مزبور 2 ساله است و نیازمند ارائه تافل 79 یا آیلتس 6.5 می باشد.

لازم به ذکر است دوره تحصیلی مزبور، یعنی کارشناسی ارشد فیزیولوژی در دانشگاه بالارات استرالیا، نیازمند ارائه مدارک مختلف از جمله تافل 100 یا آیلتس 7 می باشد و مجموعا یک سال و 6 ماه به طول می انجامد. رشته های مخلتف مهندسی همواره جزء مشاغل مورد نیاز استرالیا بوده اند برای همین هم کسانی که قصد اقدام از طریق ویزای کاری استرالیا را دارند بیشتر مهندسان هستند. تحصیل رشته مهندسی نرم افزار که یکی از پرمتقاضی ترین گرایش های مهندسی است در دانشگاه بالارات برای دانشجویان استرالیایی سالی حدود 6162€ (یورو) و برای دانشجویان بین المللی سالانه حدود 16880€ (یورو) هزینه به دنبال خواهد داشت. در خصوص کسب اطلاعات جامع در باب تحصیل در استرالیا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

هزینه های زندگی در استرالیا

علاوه بر پرداخت شهریه جهت تحصیل در دانشگاه بالارات استرالیا علاقمندان بایستی هزینه های زندگی در شهر بالارات استرالیا را هم مدنظر قرار دهند. به طور کلی زندگی یک خانواده 4 نفره بدون احتساب اجاره مسکن در شهر بالارات ماهی 5050AUD (دلار استرالیا) یعنی 3930$ (دلار آمریکا) می باشد. از اینرو زندگی یک نفره در شهر بالارات استرالیا نیز بدون در نظر گرفتن اجاره مسکن ماهی 1395AUD (دلار استرالیا) یعنی 1085$ (دلار آمریکا) می باشد. در شهر بالارات استرالیا همچنین 22% هزینه های زندگی در استرالیا مربوط به اجاره مسکن است که با توجه به سال ساخت، متراژ، محله و سایر موارد متفاوت می باشد. اما در مرکز شهر بالارات استرالیا متوسط اجاره مسکن برای آپارتمان یک خوابه ماهانه 1370AUD (دلار استرالیا) می باشد. متوسط اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر بالارات نیز 1780AUD (دلار استرالیا) می باشد. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده، راجع به تحصیل در دانشگاه بالارات استرالیا توضیحاتی ارائه گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :