مهاجرت تحصیلی استونی

تحصیل در استونی

تحصیل در استونی

تحصیل در استونی می تواند به عنوان مقصد تحصیلی مناسب و یک مرز سفر برای کاوش در بسیاری از کشورهای هیجان انگیز دیگر باشد. این کشور کوچک، جاه طلب و آینده نگر چیزهای زیادی برای ارائه دارد. شما در استونی می توانید بدون پرداخت هزینه های نجومی، از مدارس و دانشگاه های رتبه بندی شده در سطح جهانی در این کشور بهره مند شوید. علاوه بر این استونی کشوری است که برای آینده ساخته شده است و شما می توانید بخشی از آن باشید.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند پلی بین شما و تحصیل در استونی باشد. استونی عمدتا یک کشور پست است که با دریای بالتیک، لتونی و روسیه همسایه است. علاوه بر این استونی، در شاخص توسعه انسانی رتبه بالایی دارد و متعاقبا در اندازه گیری آزادی مطبوعات و آزادی های مدنی عملکرد مطلوبی دارد. استونی یکی از سه کشور بالتیک است که در شمال شرقی اروپا قرار دارد و این کشور دارای خط ساحلی در امتداد دریای بالتیک است.

دلایل تحصیل در استونی

از دلایل تحصیل در استونی می توان به این مورد اشاره کرد که دانشجویان بیش از 80 کشور در استونی تحصیل می کنند. استونی علاوه بر این که کشوری زیبا و دوستانه است، سالانه پذیرای دانشجویان بین المللی بسیاری از سراسر جهان می باشد.

برای آشنایی بیشتر با دلایل تحصیل در استونی به جدول زیر مراجعه فرمایید:

دلایل تحصیل در استونیتوضیحات
هزینه های مقرون به صرفههزینه های تحصیل در موسسات آموزشی استونی بسیار مقرون به صرفه است. همچنین مدارک دکتری در دانشگاه های استونی به صورت رایگان ارائه می شود.
فرهنگ شگفت انگیزاستونی کشوری شگفت انگیز برای زندگی است. تابستان ها خیره کننده هستند، سواحل دریا، سواحل دنج و جنگل های زیبا برای کاوش وجود دارد.
به زبان انگلیسی تحصیل کنید.اکثر مردم استونی می توانند انگلیسی را در سطح مکالمه صحبت کنند، بنابراین مشکلی برای دوستی با مردم محلی نخواهید داشت. علاوه بر این تمامی دانشگاه های استونی مدارک تحصیلی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند.
کاوش در تمامی کشورهااز سفر های روزهای آخر هفته در استونی لذت ببرید زیرا می توانید به عنوان مثال لهستان، لیتوانی، نروژ یا دانمارک را کاوش کنید.

مراحل درخواست تحصیل در استونی

افرادی که قصد تحصیل در استونی را دارند باید ابتدا درخواست تحصیل در این کشور را ثبت کنند. دانشگاه های استونی درخواست های آنلاین فرامرزی را از طریق سیستم درخواست آنلاین می پذیرند. برای درخواست تحصیل در استونی دستورالعمل های زیر را به خوبی اجرا فرمایید:

  • در مرحله اول جالب ترین برنامه را برای خود انتخاب کنید و با دفاتر پذیرش دانشگاه ها در تماس باشید. تا اطلاعات بیشتری در خصوص برنامه های تحصیلی کسب کنید.
  • اسناد مربوطه را تهیه کنید.
  • درخواست را در سیستم درخواست آنلاین تکمیل و ثبت کنید.
  • برنامه هایی را انتخاب کنید که در آنها می خواهید تحصیل کنید. همچنین شما می توانید با یک درخواست برای چندین برنامه در دانشگاه های مختلف اقدام کنید.
  • فرم درخواست چاپ شده و امضا شده را به همراه سایر مدارک مربوطه به دانشگاه انتخابی اول ارسال کنید.

همچنین متقاضیان باید مدرکی مبنی بر تسلط به زبان انگلیسی ارائه دهند و همه آزمون های بین المللی مهارت زمان پذیرفته می شود.

در تصویر زیر می توانید شرایط رایج پذیرش در دانشگاه ها جهت اعزام دانشجو به استونی را ملاحظه بفرمایید:

شرایط رایج پذیرش در دانشگاه ها جهت اعزام دانشجو به استونی

مجوز اقامت برای تحصیل در استونی

همه افرادی که قصد تحصیل در استونی را دارند و شهروند استونی یا شهروند اتحادیه اروپا نیستند برای تحصیل در این کشور نیاز به اخذ مجوز اقامت دارند. دانشجویان غیر اتحادیه از جمله دانشجویان کشور عزیزمان ایران، باید برای اجازه اقامت موقت برای تحصیل در سفارت کشور محل اقامت خود درخواست دهند. اگر چنانچه کنسولگری استونی در کشور شما وجود ندارد باید در نزدیک ترین سفارت استونی درخواست خود را ثبت کنید.

مجوز اقامت برای تحصیل در استونی حداکثر یک سال اعتبار دارد و باید حداقل 3 ماه قبل از تاریخ انقضا در گارد مرزی تمدید شود. علاوه بر این کارت شناسایی استونیایی که برای دانشجو صادر می شود مدرکی است که نشان می دهد برای یک دانشجو در استونی اجازه اقامت برای تحصیل صادر شده است. دانشجویان غیر اتحادیه اروپا باید طی مدت 2 هفته از زمان ورود به استونی بر اساس مجوز اقامت در استونی برای تحصیل، محل اقامت خود را در مقامات دولتی ثبت کنند.

مجوز اقامت برای تحصیل در استونی

برترین دانشگاه های استونی برای تحصیل

هر ساله برترین دانشگاه های استونی پذیرای دانشجویان بین المللی زیادی از سراسر جهان هستند. استونی به دلیل بودجه مناسب و آموزش با کیفیت بالا به یک مقصد تحصیلی جذاب برای دانشجویان خارج از کشور تبدیل شده است.

در جدول زیر می توانید برترین دانشگاه های استونی را ملاحظه فرمایید:

برترین دانشگاه های استونیرتبه جهانیخصوصیات
دانشگاه تارتو91بزرگترین و جامع ترین دانشگاه در استونی محسوب می شود. این دانشگاه به دلیل آموزش مبتنی بر تحقیق مشهور است.
دانشگاه صنعتی تالین188تنها دانشگاه فناورانه استونی و همچنین نوآورترین دانشگاه در این کشور است. به عنوان یک دانشگاه دولتی در استونی، علم و فناوری را در جامعه ترویج می کند.
دانشگاه مراقبت های بهداشتی تارتو218امروزه این دانشگاه شش برنامه درسی آموزش عالی حرفه ای، 5 برنامه درسی آموزش حرفه ای و 2 برنامه کارشناسی ارشد را به دانشجویان ارائه می دهد.

کار حین تحصیل در استونی

برای کار در استونی در حین تحصیل تمام وقت در استونی مطلقا احتیاجی به مجوز کار اضافی در این کشور ندارید. به عنوان یک دانشجوی بین المللی به شرطی مجاز به کار کردن در این کشور هستید که کار با تحصیل شما تداخل نداشته باشد. به این نکته توجه داشته باشید که دانشجویان باید نمرات قبولی را برای حجم کامل دروس دریافت کنند. همچنین تحصیلات خود را در زمان رسمی برای دسترسی به هر نوع شغلی به پایان برسانند. در غیر این صورت دانشگاه های استونی حق دارند شما را از هر شغل موازی با تحصیل محکوم کند.

به طور کلی کارهای پاره وقت در حین تحصیل در استونی به شرح زیر می باشند:

کارهای پاره وقت در حین تحصیل در استونی

همچنین کار پاره وقت در استونی می تواند شامل ارائه خدمات پشتیبانی به سازمانی باشد که در بسیاری از کشورها مانند مراکز تماس، مراکز رزرواسیون و سایر فعالیت دارند. تحصیل در استونی می تواند یک تصمیم بزرگ در تاریخ زندگی شما تلقی شود. به همین سبب برای تحصیل در این کشور شما می توانید با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در هر ساعتی از روز در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :