مهاجرت تحصیلی اروگوئه

تحصیل در اروگوئه

تحصیل در اروگوئه

تحصیل در اروگوئه یک گزینه محبوب برای دانشجویان در سراسر جهان است و این موضوع البته در مهاجرت به اروگوئه تاثیر داشته است. بخشی از آن به دلیل سیاست مهاجرت نسبتا لیبرال همراه با کیفیت بالای زندگی است که می توان در این کشور به دست آورد. بخشی دیگر از جذاب شدن اروگوئه به عنوان یک مقصد مهاجرتی زندگی تمیز و سبک زندگی نسبتا مطلوبی است که این کشور برای مهاجران و دانشجویان فراهم آورده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از این آمادگی برخوردار است که به متقاضیان مهاجرت تحصیلی به اروگوئه انواع مشاوره های حقوقی و تحصیلی را ارائه دهد.

دانشگاه های ارزان قیمت برای تحصیل در اروگوئه

دانشگاه کاتولیک اروگوئه یکی از دانشگاه های ارزان قیمت محسوب می شود که هزینه تحصیل برای برنامه های کارشناسی در این دانشگاه 4400$ (دلار) در سال است و هزینه تحصیلی تخمینی برای برنامه های تحصیلات تکمیلی 3383$ (دلار) در سال است. این دانشگاه در مقطع کارشناسی در رشته های بازرگانی، مهندسی و فناوری، علوم بهداشتی و حقوق و علوم انسانی ارائه می دهد. همچنین برنامه های تحصیلات تکمیلی در روانشناسی، علوم اجتماعی و سیاسی، پرستاری، آموزش، ارتباطات و تجارت وجود دارد. این دانشگاه دارای یک دفتر بین المللی اختصاصی برای دانشجویان خارجی است. این برنامه بر برنامه دانشجویان بین المللی نظارت می کند که دوره های ویژه ای را در زمینه ادبیات، تاریخ و فرهنگ اسپانیایی، اروگوئه پوشش می دهد.

دانشگاه Universidad de la Empresa دیگر دانشگاه ارزان قیمت در اروگوئه محسوب می شود که هزینه تحصیلی تخمینی برای برنامه های کارشناسی 5830$ (دلار) در سال است. این دانشگاه مدارک تحصیلی در کشاورزی، آموزش، بهداشت، حقوق، طراحی، ارتباطات و مهندسی ارائه می دهد. جدا از دوره های تحصیلی، UDE دوره های کوتاه مدت را از طریق مدرسه توسعه تجارت خود ارائه می دهد. در اینجا، دانش‌آموزان می‌توانند بازاریابی دیجیتال، گوگل آنالیتیکس، تجارت خارجی و گردشگری را یاد بگیرند. Universidad ORT از دیگر دانشگاه های مقرون به صرفه محسوب می شود که هزینه تحصیل برای برنامه های کارشناسی 6600$ (دلار) در سال است و هزینه تحصیلی تخمینی برای برنامه های تحصیلات تکمیلی $5324 (دلار) در سال می باشد.

در جدول زیر اطلاعات یکی دیگر از دانشگاه های ارزان در اروگوئه اشاره شده است:

ردیفویژگی های دانشگاه مونته ویدئو
1هزینه تحصیلی تخمینی برای برنامه های کارشناسی 10919$ (دلار)
2دارای 6 دانشکده از جمله یک مرکز علوم زیست پزشکی
3برنامه های تحصیلات تکمیلی در ارتباطات، مدیریت بازرگانی، حقوق، اقتصاد و امور مالی

فضای زندگی برای تحصیل در اروگوئه

محیط فوق ‌العاده اروگوئه به محققان فرصت‌ هایی را می‌ دهد تا کارهایی را هم از نظر آکادمیک و هم از لحاظ اجتماعی انجام دهند که در هیچ کجای دنیا قادر به انجام آن نیستند، حتی بیشتر از این هم بیشتر می ‌شود. دانشگاه ها و آژانس های خارجی متعهد هستند که تجربیات دانشجویی را تا جایی که می توانند به یاد ماندنی کنند. در حالی که تحصیل در خارج از کشور تقریبا در هر بخش از جهان برای متقاضیان یک چیز معتبر است، محدود کردن به زندگی کتاب در طول دوره خود با کاوش‌ های اندک در فضای باز می ‌تواند بسیار خسته کننده باشد. اما این کشور مکانی هیجان انگیز و پر جنب و جوش برای بازدید و تحصیل در خارج از کشور است.

مردم اروگوئه از نرخ پایین فساد و کیفیت زندگی بالا لذت می برند و این کشور را به بهترین مکان برای ایده های نوآورانه و اکتشاف تبدیل می کند. دانشجویان این فرصت را دارند تا خود را در فرهنگ و سبک زندگی منحصر به فرد در اینجا غوطه ور کنند. علاوه بر این از این شانس برخوردار هستند که زیبایی های کشور را کشف کنند. حومه اروگوئه که به عنوان سرزمین هزار تپه نیز شناخته می ‌شود، مملو از تپه ‌های سرسبز، دریاچه‌ های فیروزه‌ ای و حیات وحش متنوعی است که در انتظار شما هستند. دانشجویان همچنین به فعالیت های اجتماعی مانند ورزش و همچنین سایر فعالیت های فوق برنامه ای که می توانند در داخل و خارج از دانشگاه انجام دهند، دسترسی دارند. جهت اطلاع از شرایط و هزینه زندگی در اروگوئه می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

فضای زندگی برای تحصیل در اروگوئه

فضای شغلی پس از تحصیل در اروگوئه

بسیاری از دانشجویان بین المللی در طول تحصیل به دنبال کار در اروگوئه هستند. کار پاره وقت برای کسب درآمد کافی برای پرداختن به هزینه های روزانه مفید است، اما دولت اروگوئه هرگز با تحصیل دانشجویان سازش نمی کند. بنابراین در اروگوئه به عنوان یک دانشجو اجازه کار با ویزای تحصیلی را ندارید. پس از تحصیل، دانشجویان می توانند با مجوز کار کار کنند، اما در طول تحصیل، دانشجویان باید بدون نگرانی در مورد درآمد از هر شغلی، روی تحصیلات خود تمرکز کنند و موسسات اروگوئه برای جلوگیری از انحراف توجه به دانش آموزان فرصت های کاری ارائه نمی دهند. اما اگر در طول تعطیلات تابستانی در محوطه دانشگاه بمانید، انتخاب کار تمام وقت شانس شما را برای کسب درآمد بیشتر افزایش می دهد، این می تواند به هزینه های ترم بعدی شما کمک کند.

از آنجایی که هیچ کلاسی در تعطیلات آخر هفته برگزار نمی ‌شود، می‌ توانید به دنبال کارهایی باشید که می ‌توان برای کسب درآمد اضافی انجام داد. به عنوان مثال، شما می توانید چمن زنی یا تمیز کردن خانه. اگر رانندگی بلد هستید و گواهینامه رانندگی محلی دارید، می توانید مردم را برای گشت و گذار ببرید و بسیار هیجان انگیز خواهد بود. همچنین، می‌ توانید فرصت‌ های شغلی پاره ‌وقت در خارج از محوطه دانشگاه به‌ عنوان مثال برای کار به ‌عنوان فریلنسر آنلاین بدون تعدیل تکالیف دانشگاه خود به دست آورید. علاوه بر این موقعیت های دیگری همچون بازاریابی دیجیتال، آموزش زبان انگلیسی، صندوقدار سوپرمارکت، کار به عنوان یک داوطلب برای سازمان های غیردولتی، خانه داری، ورود داده ها، جمع آوری بدهی، مشاغل کامپیوتری، کمک اطلاعات و فناوری، فرصت های مرکز تماس وجود دارد.

شرایط پذیرش تحصیلی جهت تحصیل در اروگوئه

دانشگاه ‌های اروگوئه هنگام تصمیم‌ گیری برای پذیرش، از فرآیند بررسی جامع استفاده می ‌کنند. اگرچه عملکرد تحصیلی بسیار مهم است، اما آنها قدرت برنامه درسی، مهارت انگلیسی یا اسپانیایی، گرایش نمره و سایر عوامل را نیز در نظر می گیرند. شرایط پذیرش دانشگاه کاملا با مقررات تعیین شده توسط شورای دانشگاه های اروگوئه مطابقت دارد. پذیرش در موسسات کاملا رقابتی است که در آن متقاضیان با نمرات برتر در اولویت قرار می گیرند. سطح اسپانیایی متقاضی یکی از مهم ترین شرایط برای پیوستن به مدارس است. اکثر دوره‌ های آموزشی در اروگوئه به زبان اسپانیایی تدریس می ‌شوند.

اگر دانشجوی بین‌ المللی از یک کشور انگلیسی زبان هستید، پس از ارائه مدرک زبان خود فرصتی برای ادامه تحصیل به زبان انگلیسی خواهید داشت. اگر در سال آخر تحصیلات متوسطه هستید، برای اخذ پذیرش دوره کارشناسی به مدارک فوق نیاز دارید: بیمه سلامت، ریز نمرات آخرین موسسه دانشگاهی شما، اثبات تمکن مالی، مهارت اسپانیایی، ترخیص پلیس، مدارک شناسایی، مدارک سفر (به یاد داشته باشید که این اسناد باید معتبر باشند) و برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، باید مدرک دیپلم و ریز نمرات خود را برای تمام ترم های تحصیلی ارسال کنید. این شامل هر مدرک سطح اولی است که کسب کرده اید. بنابراین، هر 3 سال تحصیلی باید همراه با ریز نمرات و دیپلم باشد.

اطلاعات مربوط به ویزای تحصیلی اروگوئه

ویزای دانشجویی در اروگوئه به یک اتباع خارجی این امکان را می دهد که به صورت موقت به اروگوئه مهاجرت کنند تا دوره های تحصیلی را در این کشور طی کنند. از سوی دیگر ویزای تحصیلی به دارندگان این امکان را می دهد که تا زمانی که برای کمک به حمایت از خود و هر وابستگی نیاز دارند دوره خود را تکمیل کنند (به صورت محدود) در اروگوئه زندگی و کار کنند. برای واجد شرایط بودن ویزا معیارهای فوق باید رعایت شود. اولین چیز این است که نامه پذیرش باید ارائه شود که نشان دهد به متقاضی محل تحصیل تمام وقت در یک موسسه آموزشی معتبر پیشنهاد شده است.

در شکل زیر سایر نکات مربوط به ویزای تحصیلی اروگوئه اشاره شده است:

نکات مربوط به ویزای تحصیلی اروگوئه

بیمه درمانی خصوصی نیز باید تنظیم شود و مدارک مستند آن ارائه شود. این باید مقصود قابل اثبات داوطلب برای بازگشت به کشور خود در پایان دوره تحصیلی باشد. دریافت مجوز دانشجویی حدود 60€ (یورو) می باشد که این هزینه شامل هزینه هایی از قبیل، معاینه ترخیص پلیس، ازمایش پزشکی، فرم های درخواست اجازه اقامت، تمبر ملی مجوز اقامت می شود. توجه داشته باشید که به دانشجویان زمان داده می ‌شود تا برای این فرآیند (حداکثر یک ماه پس از ورود) آماده شوند، اما توصیه می شودکه با بودجه سفر کنید تا به محض ورود، مجوز دانشجویی خود را پردازش کنید. برای حل هرگونه ابهام در زمینه تحصیل در کشور اروگوئه می توانید با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گفتگو نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :