مهاجرت تحصیلی نروژ

تحصیل داروسازی در نروژ

تحصیل داروسازی در نروژ

تحصیل داروسازی در نروژ به سرعت در حال رشد است. شما به عنوان یک داروساز در صنعت داروسازی در سطح بین المللی همواره مورد تقاضا خواهید بود. اگر به دنبال شغلی در صنعت داروسازی هستید مدرک کارشناسی ارشد در علوم دارویی از دانشگاه های پرستاری نروژ یک سکوی پرش عالی است. دانشگاه ها و کالج های نروژ علیرغم اینکه کشور کوچکی است آموزش با کیفیتی ارائه می کنند که دانشجویان جویای مدرک بین المللی داروسازی از آن بهره می برند.

ادامه تحصیل داروسازی در نروژ فرصت های شغلی شما را چه در داخل و چه در خارج از کشور بهبود می بخشد. نکته قابل توجه این است که معلمان در نروژ به راحتی قابل دسترس هستند و تدریس داروسازی اغلب در گروه های کوچک انجام می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در زمینه مهاجرت پشتیبان شما عزیزان در خصوص شرایط تحصیل داروسازی در نروژ خواهد بود.

دوره های مختلف تحصیل داروسازی در نروژ

تحصیل داروسازی در نروژ همانند اغلب کشورهای جهان در دوره های مختلفی صورت می گیرد. اولین دوره تحصیل رشته داروسازی در نروژ دوره کارشناسی داروسازی می باشد. که مدرک کارشناسی داروسازی دانش نظری و آموزش عملی در زمینه علوم دارویی را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. دانشجویان کارشناسی داروسازی دوره های شیمی آلی و معدنی، بیوشیمی، فارماکولوژی، فیزیولوژی و سایر را آموزش می بینند. همچنین برای تبدیل شدن به یک داروساز، دانشجو باید در مورد نقش های درمانی داروها، فارماکودینامیک عوارض جانبی و استانداردهای تولید و توزیع دارو اطلاعات کسب کنند. علاوه بر این داروسازان دوره کارشناسی باید بتوانند این دانش را به طور قابل دسترس برای بیماران تفسیر کند.

برای آشنایی بیشتر با تحصیل داروسازی در نروژ در دوره کارشناسی، به تصویر زیر توجه فرمایید:

تحصیل داروسازی در نروژ در دوره کارشناسی

دانشجویان پس از گذراندن دوره کارشناسی داروسازی، قدم به تحصیل داروسازی در دوره کارشناسی ارشد می گذارند. کارشناسی ارشد داروسازی دارای دانش لازم در مورد قوانین ارائه کمک های اولیه، طبقه بندی اهداف داروها و تجهیزات پزشکی و اصول تجارت دارویی است. یک داروساز در دوره کارشناسی ارشد داروها را تولید و بهبود می بخشد، انواع داروها را تهیه می کند. دانشجویان در دوره های مختلف تحصیل داروسازی در نروژ می توانند وضعیت تهیه مواد دارویی را بهبود بخشند. همچنین قادر خواهند بود در مورد مسائل مربوط به خواص دارویی و قوانین استفاده به مشتریان مشاوره ارائه دهند. از سوی دیگران داروسازان در دوره های مختلف داروسازی در نروژ می توانند با یک متخصص واجد شرایط در زمینه ساخت، تحقیق و فروش دارو تماس بگیرند.

دانشگاه های محبوب برای تحصیل داروسازی در نروژ

کشور نروژ برای جذب دانشجویان بین المللی از سراسر جهان، دانشگاه هایی را با رتبه بالای جهانی برای تحصیل داروسازی در نروژ به دانشجویان ارائه کرده است. هزینه تحصیل داروسازی در نروژ با توجه به نوع دانشگاه انتخابی متفاوت خواهد بود.

در جدول زیر دانشگاه های محبوب نروژ برای تحصیل داروسازی را مشاهده فرمایید:

دانشگاه های داروسازی در نروژرتبه جهانیشهریه ماهانه دانشگاه به کرون نروژخصوصیات
دانشگاه داروسازی ترموسو1281500NOKاین دانشگاه در سال 1968 تاسیس شد و در سال 1972 افتتاح شد. موقعیت این دانشگاه آن را به مکانی طبیعی برای توسعه مطالعات محیط طبیعی تبدیل می کند.
دانشگاه داروسازی Gjovik1451900NOKاین دانشگاه چندین برنامه تحصیلی حرفه ای و برنامه درسی آکادمیک گسترده در علوم طبیعی، علوم داروسازی و علوم انسانی را ارائه می دهد.
دانشگاه اسلو752500NOKاین دانشگاه متشکل از 8 دانشکده است که در زمینه داروسازی، پزشکی و آموزش تحقیق و تدریس می کنند. این دانشگاه دارای ساختمان هایی است که در مرکز اسلو گسترده شده اند.

دانشگاه های محبوب برای تحصیل داروسازی در نروژ

تحصیل در برنامه های مختلف داروسازی در نروژ

دانشجویان مستعدی که قصد و شرایط تحصیل در نروژ را دارند می توانند در برنامه های مختلف تحصیلی داروسازی در این کشور ادامه تحصیل دهند. از جمله برنامه های تحصیل داروسازی در نروژ عبارت اند از:

  • فارماکولوژی در نروژ عمدتا بر روشی که داروها از طریق اصلاح فرآیندهای بیماری، اثر درمانی خود را در انسان اعمال می کنند تمرکز دارد. علاوه بر این فارماکولوژی شامل مطالعه عملکرد اجزای فعال بیولوژیکی بر روی بدن و بالعکس است.
  • علوم دارویی در هر زمان ممکن به جذب تعداد کافی فارغ التحصیل با پیشینه متمرکز در علوم دارویی تمرکز دارد. همچنین اگر دارای مدرک کارشناسی با پیشینه شیمی و زیست شناسی هستید کارشناسی ارشد در علوم دارویی این فرصت را به شما می دهد.
  • داروخانه شامل نحوه کشف و تولید داروها، نحوه تعامل آنها با بدن برای درمان با پیشگیری از بیماری و نحوه تعامل بدن با داروها است. همچنین شامل درک چگونگی ارزیابی داروها از نظر ایمنی و اثربخشی است.
  • برنامه سم شناسی شامل مطالعه جداسازی و تجزیه تحلیل داروها و سموم از طیف گسترده ای از بافت های انسانی و اثراتی است که ممکن است بر روی فرد داشته باشد.

فرصت های شغلی پس از تحصیل داروسازی در نروژ

طی 20 سال گذشته فرصت های شغلی پس از تحصیل داروسازی در نروژ بسیار گسترده و همه گیر بوده است. چشم انداز شغلی در خصوص کار در نروژ از نظر مسئولیت بهینه سازی کشف، توسعه و استفاده ایمن و موثر از داروها در جامعه بسیار عالی است. علاوه بر این داروسازان را می توان در صنعت داروسازی و نهادهای نظارتی یافت. از فرصت های شغلی دیگر پس از تحصیل داروسازی در نروژ می توان به داروسازانی که در مراقبت های اولیه کار می کنند اشاره کرد که اغلب به عنوان داروسازانی که با پزشکان عمومی تجویز می کنند.

از سوی دیگر، در داروخانه بیمارستانی، بسیاری از داروسازان به عنوان داروساز بالینی تمام وقت کار می کنند و مراقبت های مستقیم را به بیماران ارائه می دهند. علاوه بر این مهارت های قابل انتقالی مانند مهارت های ارتباطی، مهارت های حل مسئله و تصمیم گیری در بسیار از حوزه های شغلی داروسازی در نروژ ارزشمند است. نقش داروسازی در نروژ به طور مداوم در حال گسترش است که شامل بررسی داروها، تشخیص زود هنگام به ویژه در داروخانه های زندگی سالم می شود. تحصیل داروسازی در نروژ تصمیم بسیار مهمی برای آینده تحصیلی اغلب دانشجویان از سراسر جهان می باشد. به همین جهت برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاوران مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :