مهاجرت تحصیلی موناکو

اعزام دانشجو به موناکو

اعزام دانشجو به موناکو

اگر قصد دارید جهش کنید و با پیشرفت تکنولوژی در این کشور همگام شوید، می توانید از برنامه اعزام دانشجو به موناکو استقبال کنید. موناکو چیزهای زیادی برای ارائه به دانشجویان دارد. از مکان های فرهنگی نمادین گرفته تا مکان های شبانه شلوغ که آماده استقبال از دانشجویان اعزامی است. شاهزاده موناکو یک دولت شهر در غرب اروپا، در سواحل جنوبی ریویرا فرانسه است. زبان رسمی این کشور نیز فرانسوی است. جالب است بدانید که موناکو بالاترین امید به زندگی در جهان با 90 سال و کمترین نرخ بیکاری در جهان یعنی 0% را دارا می باشد. اعزام دانشجو به موناکو یک تجربه عالی برای دانشجویان مستعد تلقی می شود. همچنین یک فرد متوسط می تواند در کمتر از یک ساعت با پای پیاده کل کشور را طی کند.

موضوعات ارائه شده توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله عبارت اند از:

  • درخواست ویزای تحصیلی برای اعزام دانشجو به موناکو
  • یافتن محل اقامت پس از اعزام دانشجو به موناکو
  • کار حین تحصیل در موناکو برای دانشجویان اعزامی
  • تنها دانشگاه بین المللی برای اعزام دانشجو به موناکو
  • اعزام دانشجو به موناکو و اخذ بیمه سلامت

درخواست ویزای تحصیلی برای اعزام دانشجو به موناکو

اولین قدم برای اعزام دانشجو به موناکو و دانشجو شدن در این کشور درخواست ویزای تحصیلی موناکو می باشد. متقاضیانی که از خارج از اتحادیه اروپا یا سوئیس قصد تحصیل در این کشور را دارند الزاما باید ویزای تحصیلی موناکو را دریافت کرده باشند. اما افرادی که از کشورهای اتحادیه اروپا جهت تحصیل به این کشور سفر می کنند نیازی به درخواست ویزای تحصیلی موناکو ندارند. علاوه بر این دانشجویان اعزامی به نسبت کشوری که در آن حضور دارند می توانند فرم درخواست ویزای تحصیلی موناکو را به صورت آنلاین تکمیل و ارسال کنند.

اسنادی که هنگام درخواست ویزای تحصیلی موناکو جهت اعزام دانشجو به این کشور باید ارائه دهید به شرح زیر می باشد:

  • گذرنامه معتبر
  • 2 قطعه عکس پاسپورت
  • نامه رسمی یا گواهی پذیرش در دوره شما
  • ارائه مدارکی مبنی بر اینکه محل اقامت شما در موناکو تضمین شده است.
  • نامه رسمی از دانشگاه
  • اثبات حداقل درآمد ماهانه 750€ (یورو) در موناکو
  • پرداخت هزینه درخواست ویزا به مبلغ 130€ (یورو)

یافتن محل اقامت پس از اعزام دانشجو به موناکو

یافتن محل اقامت برای زندگی دانشجویان بخش مهمی از فرآیند اعزام دانشجو به موناکو می باشد. از جمله گزینه های اقامت دانشجویی برای دانشجویان اعزامی به شرح زیر می باشد:

انواع محل اقامت دانشجویی در موناکوتوضیحات
خوابگاه های دانشگاهی موناکوخوابگاه های دانشگاهی که توسط سازمانی که بر تالارهای اقامت نظارت دارد مدیریت می شود. با اقامت در این خوابگاه ها فرصت های زیادی برای معاشرت با دانشجویان دیگر وجود دارد.
پردیس دانشگاه بین المللی موناکواین اقامتگاه یک شبکه گسترده از ده ها اقامتگاه در موناکو است. اولویت اقامت در این پردیس ها با دانشجویانی است که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می کنند.
اقامتگاه های خصوصی در موناکوتعداد زیادی آپارتمان و اقامتگاه های خصوصی برای دانشجویان اعزامی در موناکو وجود دارد که هزینه این اقامتگاه ها به نسبت گزینه های بالا نسبتا گران تر هستند.

یافتن محل اقامت پس از اعزام دانشجو به موناکو

کار حین تحصیل در موناکو

بسیاری از دانشجویان اعزامی قصد دارند حین تحصیل در موناکو مشغول به کار شوند و یک شغل پاره وقت برای خود برگزینند. کار حین تحصیل در موناکو، نه تنها راه خوبی برای تکمیل درآمد شماست، بلکه می تواند به شما کمک کند تا احساس عمیق تری نسبت به فرهنگ داشته باشید. از سوی دیگر وزارت کار موناکو به شما اجازه می دهد 950 ساعت در سال کار کنید و شغل پاره وقتی را در این کشور حین تحصیل پیدا کنید.

علاوه بر این فرصت های شغلی زیادی در موناکو برای دانشجویان اعزامی که قصد پیدا کردن شغل پاره وقت را دارند وجود دارد. همچنین مشاغل خرده فروشی و مهمان نوازی همیشه در بین دانشجویان بین المللی موناکو محبوب هستند. به هر حال نقل مکان به یک کشور جدید و استقرار در دوره تحصیلی شما و کار در این کشور بسیار هیجان انگیز خواهد بود. از سوی دیگر دانشجویان می توانند با استفاده از فهرست های آنلاین، بررسی تابلوهای اعلامیه در دانشگاه شغل های مورد نیاز موناکو را جستجو کنند.

دانشگاه بین المللی برای اعزام دانشجو به موناکو

شاهزاده موناکو پرجمعیت ترین کشور کوچک جهان محسوب می شود، و فقط یک دانشگاه بین المللی در این کشور آماده میزبانی از دانشجویان اعزامی می باشد. به عبارت دیگر اعزام دانشجو به موناکو جهت تحصیل فقط به این دانشگاه میسر خواهد بود. دانشگاه بین المللی موناکو که قبلا به عنوان دانشگاه اروپای جنوبی شناخته می شد. یک موسسه مستقل است که در مرکز شاهزاده موناکو واقع شده است. این دانشگاه در سال 1986 تاسیس شد تا آموزش مدیریت با کیفیت بالا را به منطقه پویا در جنوب فرانسه بیاورد که سختگیری اروپایی را با رویکرد عملی آمریکایی ترکیب می کند. سالانه صدها دانشجو از سراسر جهان این دانشگاه را برای ادامه تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب می کنند. زیرا مدارکی که این دانشگاه هنگام فارغ التحصیلی به دانشجویان ارائه می دهد در اغلب کشورهای جهان معتبر است. همچنین تحصیل در این دانشگاه به دانشجویان کمک می کند رویکردی متوازن و عمل گرایانه به کسب و کار، فناوری و آموزش ارائه دهند.

اخذ بیمه سلامت و اعزام دانشجو به موناکو

از مهمترین موارد مورد نیاز پس از اعزام دانشجو به موناکو اخذ بیمه سلامت دانشجویان می باشد. بنابراین برای اینکه مطمئن شوید هیچ خطری شما را تهدید نمی کند و جهت جلوگیری از خطرات احتمالی در موناکو، به اخد بیمه سلامت این کشور نیاز دارید. درخواست برای بیمه مناسب در موناکو می تواند مشکل باشد، زیرا باید قوانین و مقرراتی را رعایت فرمایید. به همین دلیل ما موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را با بیش از ده ها سال تجربه جهت دریافت راهنمایی به شما معرفی می کنیم. علاوه بر این دانشگاه شما نیز ممکن است شرایط اعطای بیمه سلامت را داشته باشد.

برای آشنایی بیشتر با موارد تحت پوشش بیمه سلامت موناکو به تصویر زیر مراجعه فرمایید:

آشنایی بیشتر با موارد تحت پوشش بیمه سلامت موناکو

علاوه بر این اکیدا توصیه می شود که قبل از ورود به موناکو و شروع به تحصیل در این کشور نسب به دریافت بیمه سلامت موناکو اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :