مهاجرت تحصیلی انگلستان

اعزام دانشجو به انگلستان

اعزام دانشجو به انگلستان

مهاجرت از راه تحصیل به انگلستان یکی از مقاصد انتخابی مهاجران است و در این مقاله به موضوع شرایط اعزام دانشجو به انگلستان پرداخته می شود. انگلستان به عنوان یکی از محبوب ترین مکان ها در جهان برای تحصیل در خارج از کشور، سالانه صدها هزار دانشجوی بین المللی را جذب می کند. دانشگاه‌ های بریتانیا برخی از بهترین‌ ها در جهان هستند. دانشگاه های این کشور، آموزش با کیفیت بالا، هزاران دوره برای انتخاب و آموزش مهارت ‌های کلیدی آکادمیک و زبانی که برای موفقیت در محیط کار جهانی به آنها نیاز دارید، ارائه می‌ دهند. متقاضیان مهاجرت تحصیلی به انگلستان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند از راهنمایی های مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوند.

کلیات اعزام دانشجویی به انگلستان

یکی از جذابیت های تحصیل در انگلستان به این نکته باز می گردد که دانشگاه ‌های بریتانیا به ‌طور مداوم در رتبه ‌بندی دانشگاه ‌های جهان عملکرد خوبی دارند و به خاطر آموزش با کیفیت بالا و تحقیقات پیشرو در جهان شهرت دارند. در کنار توسعه مهارت های تحصیلی، دانش آکادمیک و مهارت های زبان انگلیسی، تحصیلات شما در بریتانیا در سطح بین المللی به رسمیت شناخته می شود. همچنین برنامه های بنیادی و مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تحصیل شده در بریتانیا همه توسط کارفرمایان در سراسر جهان پذیرفته می شوند. جذابیت دیگر این است که انگلستان به دلیل تنوع فرهنگی خود مشهور است. انبوهی از غذاهای بسیار در دسترس است.

از سوی دیگر دوره های تحصیل در این کشور کوتاه تر است. در انگلستان، دوره های کارشناسی معمولا 3 سال است، در حالی که در ایالات متحده آمریکا معمولا 4 سال است. از سوی دیگر زندگی در انگلستان امکان دسترسی به سایر کشورهای اروپایی را فراهم می کند. به عنوان مثال شما به عنوان یک متقاضی، نه تنها از پیوندهای حمل و نقل عالی در سراسر بریتانیا بهره مند خواهید شد، جایی که می توانید به راحتی در ولز، انگلستان و اسکاتلند کاوش کنید، بلکه دسترسی مستقیم به اروپا نیز خواهید داشت. به لطف تونل کانال و خطوط هوایی ارزان قیمت، می‌ توانید اروپا را به راحتی کشف کنید. چه بخواهید از مناظر برج ایفل در فرانسه دیدن کنید و چه بخواهید در اسپانیا زیر آفتاب بنشینید، بریتانیا دروازه شماست.

در شکل زیر برخی دیگر از جذابیت های تحصیل در انگلستان اشاره شده است:

جذابیت های تحصیل در انگلستان

ویزای تحصیلی برای اعزام دانشجو به انگلستان

متقاضیان اعزام به انگلستان اگر در حال تحصیل در انگلستان در یک دوره کوتاه مدت باشند و بالای 18 سال سن دارند، ممکن است واجد شرایط ویزای تحصیلی کوتاه مدت باشند. این برای اکثر دوره های کوتاه مدت تا6 ماه اعتبار دارد و برای دوره های زبان انگلیسی تا 11 ماه قابل تمدید است. اگر متقاضی در حال مطالعه دوره طولانی تری هست، باید مطمئن شود که موسسه انتخابی اش دارای مجوز حمایت از سطح 4 است. متقاضی همچنین می تواند برای ویزای دانشجویی Tier 4 یا ویزای دانشجویی Tier 4 (عمومی) برای افراد بالای 16 سال درخواست دهد. در خصوص مقایسه زندگی در انگلستان و آلمان کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

شرایط ویزای اعزام دانشجو به انگلستان

متقاضیان ویزای تحصیلی انگلستان بر اساس یک سیستم امتیازی اعطاء می شود. برای برآورده کردن تمام شرایط ویزای دانشجویی انگلستان، باید موارد فوق ارائه شود:

  • جزئیات پاسپورت
  • یک عکس اخیر
  • یک پیشنهاد بدون قید و شرط از یک مکان در یک دوره ارائه شده توسط یک حامی دارای مجوز سطح 4، که با فرم “تأیید پذیرش برای مطالعات از ارائه دهنده دوره متقاضی (به ارزش 30 امتیاز) که اثبات شده است.
  • اثبات مهارت های زبان انگلیسی کافی که با گذراندن یکی از آزمون های امن زبان انگلیسی اثبات می شود.
  • اثبات اینکه در طول اقامت در انگلستان از حمایت مالی برخوردار هستید (به ارزش 10 امتیاز).

اگر متقاضی یک دانشجوی غیر اتحادیه اروپا باشد که در یک موضوع حساس مطالعه می کند، ممکن است به گواهی ATAS نیز نیاز داشته باشد. اثبات حمایت مالی می ‌تواند به صورت صورت‌ حساب بانکی یا نامه ‌ای از حامی مالی متقاضی باشد که نشان می‌ دهد می‌ تواند هزینه ‌های تحصیل، مسکن و هزینه ‌های زندگی خود را پوشش دهد. در این زمینه متقاضی باید ثابت کند که در صورت تحصیل در بریتانیا در خارج از لندن، 1300£ (پوند انگلیس) در ماه برای هزینه های زندگی و در صورت تحصیل در لندن، 1600£ (پوند انگلیس) برای هزینه های زندگی در ماه دارد.

شرایط ویزای اعزام دانشجو به انگلستان

اقامت و اعزام دانشجو به انگلستان

اگر متقاضی اعزام دانشجویی، خارج از انگلستان باشد، می تواند 6 ماه قبل از شروع دوره های خود برای ویزای دانشجویی انگلستان درخواست دهد. اما باید قبل از حضور در مرکز درخواست ویزا در کشور خود برای ارسال بیومتریک خود، درخواست آنلاین را در وب سایت دولت انگلستان شروع کند. از سوی دیگر هنگامی که متقاضی وارد بریتانیا می شود، یک افسر آژانس مرزی بریتانیا مهری را روی پاسپورت متقاضی می گذارد که مدت اقامت متقاضی در بریتانیا را نشان می دهد.

به عنوان مثال، اگر دوره متقاضی 12 ماه یا بیشتر است، می تواند تمام مدت دوره را به علاوه 4 ماه دیگر بماند. همچنین باید مدارک مربوط به تحصیلات خود را همراه داشته باشند. حال در زمینه کسب آگاهی در مورد شرایط اعزام دانشجو به انگلستان و در جهت برای ارائه خدمات کارشناسی و تخصصی، مشاوران و کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه خدمات مورد نیاز متقاضیان علاقه مند به مهاجرت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :