مهاجرت به کشور اتریش

اطلاعات عمومی اتریش

اطلاعات عمومی اتریش

در خصوص اطلاعات عمومی اتریش می توان به این موضوع اشاره نمود که به معنای پادشاهی شرقی یا امپراتوری شرقی می باشد که در اروپای مرکزی است. با کشورهای آلمان، جمهوری چک، اسلواکی، اسلوونی، ایتالیا، مجارستان، سوئیس و لیختن اشتاین هم مرز است. این کشور با طبیعتی زیبا و خارق العاده همراه با شهرهای مدرن و پیشرفته مکان بسیار مناسبی برای بازدید و سفر می باشد. همچنین اتریش مهد موسیقی جهان است.

هر سال کنسرت ها و فستیوال های بزرگ موسیقی در آن برگزار می شود. تقریبا دو سوم اتریش از جمله غرب اتریش توسط رشته کوه های آلپ از مزین شده است. از این سو طبیعتی بکر را در این کشور به وجود آورده است. اتریش داری 9 استان و پایتخت آن شهر وین (Wien) می باشد. این کشور با وسعت تقریبی 84000 کیلومتر مربع در مقایسه با سایر کشورهای اروپا تقریبا کوچک است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه این مقاله به اطلاعات عمومی درباره اتریش پرداخته است.

اطلاعات عمومی در باب جغرافیای اتریش

کشور اتریش کشور اروپایی نسبتا کوچکی می باشد. به طوری که از غرب تا شرقش 575 کیلومتر و از شمال تا جنوب آن 294 کیلومتر فاصله دارد. ویژگی اصلی جغرافیایی این کشور رشته کوه های آلپ است که اکثر این کشور را فرا گرفته است. دانوب، بزرگترین رودخانه اتریش و از غرب تا شرق در سراسر کشور جریان دارد. این تنها رودخانه بزرگ اروپاست که این مسیر را دنبال می کند. همچنین کوه های آلپ به عنوان یک آبشار عمل می کنند. تمام رودخانه های اصلی شمال کوه های مرکزی به دانوب می ریزد. رودخانه هایی در جنوب رشته کوه مرکزی به رودخانه دراو که به طور مستقل به صربستان جریان دارد سرانجام درون دانوب خالی می شود.

آب و هوای اتریش

از آنجا که اتریش در اروپای مرکزی واقع شده از یک طرف تحت تاثیر آب و هوای اقیانوسی از غرب (اقیانوس اطلس) و از طرف دیگر آب و هوای قاره ای است. اقلیم اقیانوس اطلس اغلب مسئول بارندگی زیاد به ویژه بارش برف در زمستان می شود. همچنین باعث ایجاد اعتدال دما در دیگر فصول می شود. آب و هوای اتریش قاره ای بوده و تفاوت زیادی در دما می گذارد. تابستان های گرم و زمستان های سرد را موجب می شود. جنوب اتریش نیز تحت تاثیر دریای مدیترانه قرار می گیرد. باران های شدید در طول سال در اتریش رخ می دهد. رشته کوه های آلپ های شمالی اغلب به عنوان یک مانع آب و هوایی عمل می کند.

همچنین موجب می شود میزان بارندگی در قسمت شمالی بیشتر از بخش جنوبی دامنه کوه باشد. به طور کلی، میزان بارش از غرب به شرق اتریش کاهش می یابد. اتریش در منطقه آب و هوایی معتدل واقع شده است. زمستان اتریش سرد است و دمای آن بسته به منطقه، ممکن است به 15-20 درجه زیر صفر کاهش یابد. بارش برف در زمستان رایج می باشد. بدین ترتیب در حدود ماه مارس درجه حرارت بالا می رود و به حدود 13 درجه سانتیگراد می رسد. جهت اطلاع از شرایط و هزینه زندگی در اتریش مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

اطلاعات عمومی درباره مردم اتریش

اتریش تقریبا 8.8 میلیون نفر جمعیت دارد. به طور متوسط به ازای هر یک کیلومتر مربع، 105 نفر در کشور زندگی می کنند. بیشترین میزان تراکم جمعیت در پایتخت وین با 4300 نفر در هر کیلومتر مربع و کمترین میزان تراکم در تیرول (Tyrol) با 57 نفر در هر کیلومتر مربع است. اکثر مردم در شهرهای مهم اتریش تقریبا 88% به زبان آلمانی صحبت می کنند. آلمانی زبان رسمی مردم این کشور است. سایر زبان های محلی در اتریش شامل مجارستانی، کرواتی، صربی، بوسنیایی، ترکی و لهستانی می باشد.

در اتریش تعداد زن و مرد تقریبا برابر است. هر زن به طور میانگین 1.46 فرزند به دنیا می آورد. طبق آمار منتشر شده امید به زندگی در زنان در سن 83.7 سال و برای مردان 78.9 سال است. نزدیک به 1.5 میلیون نفر از مردم اتریش را مهاجرین تشکیل می دهند. یعنی به ازای هر 6 نفر یک نفر مهاجر می باشد. چنانچه به مهاجرت به اتریش علاقه پیدا کرده اید، مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

اطلاعات عمومی درباره مردم اتریش

ساختار سیاسی اتریش

اتریش یک کشور فدرال دموکراتیک، دموکراسی پارلمانی است که در آن تقسیم قدرت ها به 3 دسته جدا و مجزا که شامل قوه مقننه، قوه مجریه و قوه قضائی است، تقسیم می شود. به صورت کلی 6 حزب مختلف در مجلس نمایندگی فعالیت دارند. آنها هر 5 سال یکبار توسط مردم انتخاب می شوند. 2 مجلس اتریش مجلس شورای ملی و بوندسرات هستند. دولت فدرال از اکثریت پارلمان تشکیل شده است. مسئولیت اجرای قوانین در اتریش را بر عهده دارد که متشکل از صدراعظم فدرال، معاون صدر اعظم و چند وزیر است. از 16 سالگی، شهروندان اتریشی می توانند رای دهند و در رای گیری ها، رئیس جمهور فدرال و احزاب سیاسی نماینده در پارلمان را انتخاب کنند.

دین مردم اتریش

اتریش با امضاء اعلامیه حقوق بشر، آزادی دین را در دستور کار قرار داد. به این معنی که مردم می توانند یک مذهب را به دلخواه خود انتخاب کنند. همچنین مجاز به نداشتن دین نیز می باشند. دین در اتریش خصوصی است. بدون توجه به اعتقاد مذهبی خود، با مردم به یک اندازه رفتار می شود. با این حال بیشتر اتریشی ها مسیحی هستند که %70 جمعیت اتریش را تشکیل می دهند.

زیر گروه های مختلفی که مسیحیان را تشکیل می دهند. بدین ترتیب شامل 60% كاتولیك، 6% ارتدكس و 4% پروتستان است. بخشی از جمعیت اتریش هیچ دینی ندارند و اصطلاحا آتئیست هستند. همچنین 8% مردم اتریش مسلمان هستند. 22% دیگر شامل دیگر ادیان مانند یهودی، بودایی و غیره می شود. شهرهای مهم اتریش به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

حقایقی درباره اتریش

شهر وین پایتخت اتریش دارای بالاترین کیفیت زندگی در جهان است. این کشور به همراه همسایه خود آلمان یکی از سبزترین کشورهای جهان است. بیشتر از هر کشور دیگری بازیافت می کند.

چند حقیقت بارز در خصوص این کشور در لیست زیر بیان شده است:

  • کشیدن سیگار در مکان های بسته هنوز در اتریش آزاد است.
  • آدولف هیتلر متولد اتریش است و در وین زندگی کرده است.
  • اتریش از قرن 19 و 20 پیشگام در هنرهای زیبا بود.
  • خوردن قهوه در اتریش بسیار رایج و محبوب می باشد.
  • اتریش مهد موسیقی است و همه ساله انبوهی از گردشگران برای طعم جادوی موسیقی به اتریش می روند.

در کنار فنلاند، ایرلند، مالت، سوئد و سوئیس، اتریش یک کشور اروپایی است که عضو ناتو نیست. پیمان دولت اتریش و قانون اساسی آن اجازه ورود این کشور به اتحادهای نظامی را نمی دهد. همچنین اجازه ایجاد پایگاه های نظامی خارجی در قلمرو اتریش را نمی دهد. در این مقاله سعی شد اطلاعات عمومی درباره اتریش در اختیار خوانندگان عزیز قرار گیرد. چنانچه علاقمند مهاجرت به اتریش هستید و نیازمند مشاوره از بهترین وکیلان، با تجربه و دانش فراوان می باشید، می توانید به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت رجوع کنید. همچنین برای دریافت هر گونه راهنمایی با این موسسه هم به صورت حضوری و یا به صورت تلفنی ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :