مهاجرت سرمایه گذاری در دانمارک

استارت آپ دانمارک

استارت آپ دانمارک

شما عزیزان می توانید به سرعت و مطابق با بیش از 190 کشور جهان بدون صرف زمان و هزینه با تاسیس استارت آپ دانمارک جهانی شوید. علاوه بر این با راه حل های بین المللی که این کشور به شما ارائه می دهد، در زمان، منابع و پول صرفه جویی کنید. با این راه حل ها می توانید کارمندان را از هر نقطه از جهان به سرعت بدون ایجاد یک نهاد خارجی در استارت آپ خود استخدام کنید.

انگیزه اصلی برای افرادی که به دنبال تاسیس استارت آپ خود در دانمارک هستند، این است که افراد آماده هستند تا رئیس خود شوند. استارت آپ دانمارک یک برنامه رسمی دانمارکی است که توسط وزارت صنعت، تجارت و امور مالی و وزارت مهاجرت توسعه یافته است. دانمارکی ها علاقه ای به ویژه به هدایت استارت آپ ها به سمت ایده ها و فناوری های پایدار نوآورانه نشان می دهند. برای آشنایی بیشتر با مراحل راه اندازی استارت آپ در دانمارک ما را در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی فرمایید.

واجدین شرایط برای راه اندازی استارت آپ دانمارک

واجدین شرایط برای راه اندازی استارت آپ، باید به این موضوع واقف باشند که، استارت آپ دانمارک برای افراد خود اشتغال می باشد. همچنین فقط شهروندان غیر اتحادیه اروپا می توانند جهت راه اندازی استارت آپ درخواست دهند. شما بر اساس یک طرح تجاری که توسط یک پانل متخصص ارزیابی می شود، درخواست خود را ثبت می کنید. اگر این پانل، طرح کسب و کار شما را تایید کند شما واجد شرایط درخواست جهت راه اندازی استارت آپ در دانمارک خواهید بود

همچنین متقاضیان باید به صورت انفرادی برای راه اندازی استارت آپ در این کشور درخواست دهند. از سوی دیگر، یک شهروند غیر اتحادیه اروپا، در صورتی که عضوی از تیم راه اندازی باشد می تواند یک طرح ارائه دهد. جالب است بدانید که شهروندان اتحادیه اروپا به دلیل قوانین اتحادیه اروپا، در مورد جا به جایی آزادانه افراد و خدمات، نیازی به مجوز راه اندازی استارت آپ در دانمارک را ندارند.

واجدین شرایط برای راه اندازی استارت آپ دانمارک

دوره های آموزشی برای استارت آپ دانمارک

دوره های آموزشی برای استارت آپ دانمارک، این فرصت را برای دانشجویان فراهم می کند تا ویژگی های کارآفرینی خود را در بخش استارت آپ ارزیابی کنند. همچنین موجب این می شود که دانشجو مهارت های لازم را برای نوشتن یک طرح کسب و کار جامع در این کشور به دست بیاورد. علاوه بر این دانشجویان فرصتی برای کسب دانش در زمینه تامین مالی، قوانین کسب و کار دانمارک و مراحل سازماندهی یک تجارت موفق خواهند داشت. همچنین دوره های فنی برای مدرک یا برنامه دیپلم استارت آپ در مدیریت بازاریابی اعمال می شود.

برنامه های درسی در دوره های آموزشی استارت آپ دانمارک نیز به شرح زیر می باشد:

به این نکته نیز توجه فرمایید که برخی از دوره های آموزشی در بخش استارت آپ ممکن است پیش نیازهای اضافی داشته باشند. طول برنامه آموزشی استارت آپ دانمارک نیز 2 ترم می باشد که با گذراندن این دوره ها می توانید صاحب کسب و کار کوچک خود در این کشور شوید.

شرایط اخذ اقامت از طریق استارت آپ دانمارک

متقاضیانی که قصد تاسیس استارت آپ در دانمارک را دارند یا به فکر کارآفرینی در این کشور هستند، باید برای مجوز اقامت این کشور درخواست دهند. همچنین قبل از اینکه بتوانید برای مجوز اقامت درخواست دهید باید یک بیانیه واجد شرایط بودن مثبت از وزارت کار دانمارک دریافت کنید. علاوه بر این، فقط یک نفر در تیم استارت آپ شما باید برای بیانیه درخواست دهد و آن را با بقیه اعضای تیم به اشتراک بگذارد. بنابراین شما با این فرآیند می توانید به سریع ترین روش به اخذ اقامت دانمارک اقدام کنید.

همچنین متقاضیان اقامت دانمارک باید از موضوعات زیر مطمئن شده باشند:

  • اطمینان حاصل فرمایید که شرایط لازم برای اجازه اقامت برای کارآفرینان تازه کار را برآورده می کنید.
  • مطمئن شوید که تمام پیوست های مورد نیاز را دارید، زیرا این کار روند پردازش اقامت شما را سرعت می بخشد.

مرحله آخر جهت درخواست اقامت شما در دانمارک مراحل اداری می باشد که این مراحل عبارت اند از:

مزایای راه اندازی استارت آپ دانمارک

مزایای بیشماری حهت راه اندازی استارت آپ در دانمارک وجود دارد. که از مهمترین این مزایا می توان به این مورد اشاره کرد که دانمارک طی سالیان گذشته به یک مرکز تجاری پر رونق تبدیل شده است. که این کشور دارای یک محیط تجاری پایدار و نوآورانه به همراه نیروی کار با کیفیت و با استعداد است. علاوه بر این راه اندازی یک استارت آپ در دانمارک فقط چند هفته به طول می انجامد.

از سوی دیگر، تمامی خدمات در این کشور به زبان انگلیسی صورت می گیرد که این امر باعث پیشرفت استارت آپ شما در دانمارک خواهد شد. شما با تاسیس استارت آپ در دانمارک می توانید از یکی از برابرترین کشورهای جهان برای ایجاد تعادل سالم بین کار و زندگی لذت ببرید. همچنین شرکای تجاری دانمارک همراه با سایر سازمان های عمومی در این کشور حضور دارند تا ورود شما را به بازار جهانی آسان کنند. از سوی دیگر، چیزی که دانمارک را متمایز می کند، دسترسی عالی به خدمات برای شرکت های جوان تاسیس شده است.

از دیگر مزایا استارت آپ دانمارک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شرایط عمومی استارت آپ دانمارک

برای آشنایی بیشتر با شرایط عمومی کار در دانمارک باید به این نکته توجه فرمایید که نرخ اشتغال در دانمارک بیش از 70% است. همچنین نرخ بیکاری در این کشور حدود 5.5% در سال 2021 تخمین زده شده است. از سوی دیگر، دانمارک دارای یک بازار کار بسیار پویا با محیط رقابتی شدید برای مشاغل مختلف و استارت آپ ها می باشد. در قدم اول برای داشتن یک استارت آپ موفق در این کشور باید به زبان انگلیسی و دانمارکی به خوبی تسلط داشته باشید.

علاوه بر این استخدام قانونی در دانمارک مستلزم داشتن تعدادی پیش نیاز می باشد. همچنین متقاضیان کار در دانمارک ابتدا باید برای اخذ مجوز کار در این کشور اقدام کنند. میانگین نرخ دستمزد در این کشور مبلغی حدود 135DKK (کرون دانمارک) در ساعت می باشد. همچنین شرایط عمومی کار در دانمارک به این صورت است که نیروی کاری دانمارک در هفته 35 ساعت از دوشنبه تا جمعه کار می کنند. اگر به دنبال مطالب بیشتر در خصوص استارت آپ فنلاند هستید می توانید به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید. تا از مطالب گسترده این سایت در خصوص مهاجرت به دانمارک و استارت آپ های این کشور بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :